Nellyn paketti

torstaina, toukokuuta 03, 2012

Eilen lähdettiin töitten jälkeen äitiliinin kanssa lenkkeillen postiin, kun nelly.comin paketti oli saapunut. Pidin koko kävelymatkan takaisin kotiin sormia ristissä, että tuotteet olisivat sopivat. Piipahdin myös samalla Seppälässä, kun on samassa rakennuksessa postin kanssa. Ei ehkä olis pitänyt käydä. Siellä oli vaikka millasia alennuksia, mutta sain hillittyä itseni, kun äiti odotteli Taren kanssa pihalla. Ehkä mun pitää käydä siellä vielä uudelleen..

Mut mitä mä sit tilasinkaan? Kyselihän teiltäkin, että mitä mieltä olisitte leopardi kuosisesta maximekosta ja yllytitte hitsiläinen mua ostamaan. Tai oikeastaan vahvistitte vaan mun päätöstä. Ja koska nellyltä sai ilmaiset toimituskulut, mikäli ostosumma on yli 50€, joten pakkohan mun oli klikkailla jotain muutakin. Toiseksi valinnaksi päätyi siis konjakkiset ballerinat.


Nää oli just oikean kokoiset eli tämä malli vastaa erittäin hyvin kokoaan. Harmillisesti mulla on vaan aivan sama millaset kengät jalkaani laitan, sillä taatusti tekevät mulle rakot. Tää on tosi inhottava vaiva. Kalliit merkkikengätkään ei ole tuonut tälle helpotusta. Tällee siis vaan pikku infona tähän väliin :D Mut tykkään noitten väristä ja keveydestä. Tulis nyt vaan tarpeeks lämpimät kelit tälle ikuiselle villasukka käyttäjälle, et tarkenis noissakin liikkua. (saatan vieläkin vetäistä paksut sukat jalkaan yöksi :D)

Ja sitten se mekko. LOVE IT! Äiti tuli varta vasten vielä lenkin jälkeen katsomaan mitä olin tilannut ja kovasti uhosin, etten varmana kokeile ku hiki valuu. Pakettia purkaessa ensin ihastuin mekon materiaaliin, se tuntuu ihanan samettiselta. No enhän mä malttanut olla sovittamatta ja vetäisin sen mekon sitten topin ja lölläreitten päälle. Äiti totesi, että näyttää hyvältä. Ensin otin housut pois alta, no olihan sitten pakko ottaa vielä toppikin ja tunkea rintsikoiden olkaimeet piiloon. Jep, mekko on täydellinen. Pitää vaan ostaa kunnolliset olkaimettomat rintsikat, ettei vahingossakaan pääse tapahtumaan vahinkoa.. You know what I mean.. :D Kävin vielä nappasee vaatehuoneesta lähimmät korkkarit jalkaan, että näkee paremmin mekon pituuden. Älkää järkyttykö kuvasta :D Mamma toimi hovikuvaajana.. olenpas punainen :D


Mut siis I-H-A-N-A! Materiaali on ihan täydellinen, se on sisäpuolelta erittäin viileä ja kangas ei rypisty. Tästä tulossa kyllä ehdottomasti parempaa kuvaa käytössä. Voin jo kuvitella, kuinka viiletän mekon kanssa pitkin hiekkarantaa korkkarit käpälöissä ja hiukset söpösti kiharalla. Tän ihanan mielikuvan kuitenkin rikkoi tuo rakas ukkosein. Niksu oli sitä mieltä, et ei pitkä mekko ole niin nätti, minihame se olla pitää. Hei kiitti kulta! Mut eikös ole tärkeintä et mä tykkään? Ja mä muuten tykkään täysii! Toi mekko muuten peittää aika hyvin mun jenkkikset ;D Jos olette yhtään miettineet tän ostoa niin mä suosittelen ainakin. Mulla on pituutta 171cm ja mekko on noin nilkkoihin asti. Olisin ehkä toivonut ihan hitusen enemmän pituutta..mut ei se kuitenkaan haittaa.

Nii ja se Seppälä. Siellä oli kaikkia koruja ja meikkejä alennuksessa, vaatteille asti en sit edes viitsinyt mennä, ku muuten äiti olis varmaa jättänyt mut sinne. Nappasin nopeasti mukaan nuo huulirasvakiillot. Näissä Hawaiian Tropic kiilloissa on vielä auringon suojakerrointa, eli sopii täydellisesti kevään ja kesän käyttöön ja vielä mitä, nuo tuoksuu ja maistuukin ihanalle :) 3€ kpl.

kuvat: Janet + äiti

Niin ja sieltä Hennestiltä tulee taas yks paketti ja oletettavasti tänään. Hyi mua! Mun täytyy varmaan käydä ostolakkoon. Mut kaikkee kivaa vaan on löytynyt :D

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Mekko on kyllä ihana ja baltsut myös ! :) Kyllä musta maximekko on tyylikkäämpi kun minihame vaikka välillä niitä lyhyempiäkin on kiva pitää.

    Mä en löydä millään itselleni uusia kesäkenkiä, oon etsinyt sandaaleja vaikka mistä eikä baltsujakaan meinaa löytyä. Kaikki nettikaupat on koluttu samoin kun kaikki kaupat ihan livenäkin. Ja jos mä johonkin silmöni isken niin hintaa on sitten rapiat 100 € ja sen on musta sandaaleista ja baltsuista vähän liikaa. Tai liikaa ja liikaa jos olis enemmän tota rahaa mutta näillä normituloilla kuulostaa hullulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä, kyllä maxi on tyylikkäämpi entä minarit, mut minkäs teet tolle miehen mielipiteelle :D Ja näillä hemoreisillä pidän paljon mieluummin maxia :) Ja kiva jos säki tykkäät ♥

      Voi kuinka kurjaa. Tiedän kuinka inhottavaa on etsiä kenkiä, kun ei millään meinaa löytyä. Mulla on usein meinaa sama ongelma. Ja tosiaan toi hinta. Ne mihin mäkin oon silmäni iskeny keikkuu reippaasti siellä yli 100€ ja mä en vaan raaski. Olen koettanu miettiä, et jos ne oliskin sitten kestävämmät ja jos niitä hoitais ni kai ne olis rahan väärti mut vielä en ole ainakaan raaskinut ostaa. Nimen omaan näillä normituloilla ku ei raaski.

      Poista
  2. Hyvältä näyttää kaikki hankinnat! Noi Hawaiian Tropic -tuotteet tuoksuvat yleensä ihanilta, niin varmasti nuokin! Eikä olli kallista- Seppälään taas tieni käy.. ;)
    Mua on jo vähän alkanu hävettää hakea ja viedä paketteja postiin, aina samat tädit tiskillä, mitähän mahtavat ajatella ku meikäläinen kuskaa paketteja edestakaisin harvase päivä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥
      Nää Hawaiian Tropic-huulikiillot oli mun ensimmäinen ostos kyseiseltä merkiltä ja tosiaan tuoksu yllätti mut. On meinaan aika ihana :) Siksi mun piti ostaakin molemmat :D
      Tiäks, mulla on ihan sama fiilis. Meidänkin pikku postissa on aina se samat tätit ja varmasti nekin katsoo ku mä ramppaan siellä vähän väliä :D Tiedän tunteen :D

      Poista