Ajokengät

torstaina, kesäkuuta 21, 2012

Mä olen jo pidempään miettinyt kunnon ajovarusteiden ostoa, siis moottoripyörällä ajoa varten. Ja jos ihan totta puhutaan, niin kyydissä istumista vartenhan nuo tulee. Kuitenkin ajovarusteet on huisin tärkeät, sillä jos kaatuminen tapahtuu (ja sellaista ei todellakaan tapahdu!) ja päällä on farkut ja huppari, miltä lopputulos näyttää? Ei kovin kivalta. Mä en ole vieläkään saanut hankittua kunnon varusteita (kiitos järkyttävien hintojen!), mutta jostain on hyvä alottaa ja tällä kertaa ne oli kengät.



Motonet ajokengät 69€
kuvat: Janet

Mun mielestä noi oli hintaansa nähden parhaimmat vaihtoehdot. Ne kaikki suloiset tyttömäiset kengät maksaisivatkin niin paljon enemmän, että söpöys ei riitä perusteluksi niiden ostamiseksi. Näissä on vahvistettu kärki, eli varpaat ei mene rullalle ja pitää kylmyyden hyvin loitolla. Ja nyt me ollaan Niksun kanssa samiksia. :) Nää on tämmöset unisex malliset, joten molemmilta löytyy samanmoiset. Nyt seuraavaksi mun pitäis saada ostettua ainakin kunnon ajotakki... Lottovoittoa odotellessa.
Miten on, kehtaako tuollasilla popoilla lähteä ihmisten ilmoille ;)?


Ja niin se vika työpäivä ennen Juhannusta vaan alkaa pikkuhiljaa olla ohitse :) Näitä vapaita ollaan taas odotettu. Tai no ainahan mä vaan odotan vapaata, joka arkipäivä :D Mutta nyt jotenkin todella odotan innolla huomista, kun vihdoin päästään veljen perheen tykö ♥ Tarekin on kutsuttu. Meidän pikkupoppoo lähtee siis minilomalle ja aikoo nauttia ajasta täysin siemauksin. Olen myös miettinyt, että pitäiskö olla rohkea ja käydä viskaamassa talviturkki johonkin lätäkköön. Niitähän kuitenkin tässä lähistöllä on montakin, mutta tarkeneekohan sitä vielä? Joko te olette käyneet?
Nyt siis hommat kasaan ja kohta kauppaan herkkujen ostoon :) Vapaat, täältä tullaan!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Ehdottomasti kehtaa lähteä ihmisten ilmoille, minusta suurinosa ajokengät ei ole edes hirveän näköisiä, vaan näyttää joltain tennareilta :) Ja onhan se todella tärkeää, että on kunnon varusteet päällä kun koskaan ei tiedä mitä tuolla liikenteessä sattuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin mielestä suurin osa näyttää ihan fiksulta ja kiva kuulla, et näillä ainakin kehtaa lähteä :) Kyllä ne varusteet vaan on tärkeet, varsinkin moottoripyöräillessä, ku ne on ainoot suojat.

      Poista
  2. Hyvännäköiset kengät! En varmaan edes olis tajunnu et kyseessä on ajokengät ellet olisi kertonut :D
    Tää menee uimaan ehkä joskus heinäkuun helteillä, jos silloinkaan :D Viime kesinä uimiset on jääny ihan pariin kertaan per kesä. Vaikka uimisesta tykkäänkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii :D No onneksi ei ole niin tunnistettavan näköiset :) Kiva kuulla :)
      En mäkään mennyt uimaan, mutta johtuu ihan vain muista kiireistä. Mä olen kyllä hirmuinen vilukissa, mutta myös vesipeto, eli hampaat kalisten mä meen uimaan :D Joskin avantoon en ole uskaltanut. Meillä kun on nykyisin montakin hyvää uimapaikkaa lähistöllä, niin uimaankin tulee herkemmin lähdettyä. Siltikin paras paikka uida on meidän sukulaisten luona siellä Itä-Suomessa :)

      Poista