No ne lukulasit

lauantaina, kesäkuuta 09, 2012

Ihan hävettää, kuinka kauan näiden esittelemiseen oikein kesti aikaa. Joku näistä meinaan kerkesi jo kyselläkin. Mä en kyllä edelleenkään ole tyytyväinen näihin ottamiini kuviin, mutta näistä saatte kuitenkin edes jotain käsitystä, millaiset lasit oikein hankinkaan.




Nissenin sivuiltahan silloin aikasemmin nappasin suoraan näiden kuvat, mutta tässä nyt vielä itse ottamat. Melko samantyylisethän nuo ovat, mutta tämä malli oli oikeastaan ainut, joka mielestäni tähän mun kuuppaan sopi. Hintaahan näille tosiaan tuli se 155€ ja yksitehot ovat +0,75. Korjaus ei kyllä ole suuri, mutta on kyllä auttanut ihan hurjasti! Aiemmin mulla särki päätä jokaisen työpäivän jälkeen, mutta ei enää. Tietokoneella työskentely ei siis enää aiheuta mulla kipuja. Ja lukeminenkin on helpompaa. Suunnittelinkin jo, että aloittaisin taas Twilightien lukemisen, kun ei käy silmiin niin pahasti. Eli olen ollut näihin todella tyytyväinen. Ja oliko turhaa ostaa kahdet? Ei mun mielestä. Kuitenkin toiset lasit on koko ajan laukussa mukana ja kulkee töihin ja toiset koko ajan kotona valmiina napattavaksi. Ja kivaahan sekin on, että värejä voi vaihdella.




kuvat: Janet

Aivan karseita kuvia ja valotukset jokaisessa ihan erit. No, parempia en saanut... Olisi toki voinut olla helpompaa, jos Niksu olisi nuo kuvat otanut, mutta mä kun en osaa olla kuvattavana, niin helpointa napata itse.

No mutta kuitenkin, mitäs te olette mieltä laseista?

Nyt me lähetään vähän pyöräilemään. Siis ihan polkupyörillä, että Tare pääsee kunnolla juoksemaan.
Mukavaa lauantaita :)

You Might Also Like

2 kommenttia