Move-peli areena

tiistaina, kesäkuuta 12, 2012

Niksu tilasi mun pyynnöstä meidän Playstationille yhden urheilu Move-pelin. Kuten alla olevassa "Viikon liikunnat" postauksessa mainitsin, että viikonloppuna tuli pelattua movella, niin pitihän meidän vähän muokata olkkaria peli areenaksi. Voitte vaan kuvitella, ku kaks voitontahtoista pelihullua pelaa tuossa pienessä tilassa, ettei vahingoilta vältytä. Tai mä en välttynyt. Niksu pelasi mun vasemmalla puolella ja koska on oikeakätinen, niin mä sain välillä movekapulasta :D Onneksi siinä on pehmeä muovipallukka päässä, ettei sattunut. Kyllä mua nauratti. Mulla muutenkin yleensä aina käy niin, että alan nauramaan eikä pelaamisesta tule enää mitään ja sitten häviän.


Eipä oo tota meijän mini olkkaria suunniteltu ihan tällaseen käyttöön. Kyllä me tuossa mahduttiin heilumaan :D Pöytä vaan pois edestä ja sohvaakin siirrettiin. Kuvassa se on kyllä takaisin omalla paikallaan.
Toi pelaaminen käy ihan kuntoilusta. Sekä minä, että Niksu hikoiltiin sunnuntaina pelatessa. Varsinkin, kun pelataan kaksinpelinä vastakkain. Mä voitin useimmat pelit, jeejee! Kylläkin vain ne, missä ei ole tarkkuus tärkeintä. Koska mä hutkin menemään tolla kapulalla, niin kyllä taistelupelit sillä voittaa :D Totesin vaan Niksulle, et se peli tapahtuu tuolla telkkarissa, eikä tosi elämässä, eli ei tartte mua pamputtaa :D Mun mielestä noi Move-pelit on ihan huippuja! Samalla kun on hauskaa, saat huomaamattasi liikuntaa ja kulutat kaloreita. Nii...ja voi siinä mustelmiakin saada :D



kuvat: Janet

Meidän äidillä on Nintendo Wii. Kyllä silläkin on ihan kiva pelata, varsinkin porukassa, mut kyl mä silti sanon, et tällä Movella pelaaminen on paljon haastavampaa. Tuo kapula ottaa kaikki liikkeet paljon herkemmin ja lyönnin voimakkuudet. Sama kai se, minkä kapulan varressa heiluu, kuha heiluu :D Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, jos ette vielä ole.

Onko nää tällaset pelit teille tuttuja? Tai tykkäättekö ylipäänsä pelata? Edes lautapelejä?



p.s. Mä teen täällä pienimuotoista kuolemaa. Tulin just salilta pitkästä aikaa. Oli silti tosi tosi kiva huomata, et samat painot nousee edelleen ja jaksaminen on lähes yhtä hyvä :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Toi olis kyllä varmaan kivaa! Harmi ettei meillä ole pleikkaria, tai mitään muutakaan pelikonetta. Wiihän mulla oli jokunen vuosi sitten, mutta myin pois kun oli niin vähällä käytöllä sen alkuinnostuksen jälkeen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se porukassa kivempaa, ku yksin. Vaik kyllä noita urheilupelejä yksinkin tykkään hutkia :)
      Tuu pelaamaan, mä otan haasteen mielellään vastaan ;)

      Meilläkin saattaa välillä pleikkari olla käyttämättä pidempiäkin aikoja, mut sit taas tulee sellanen himo oikein pelata, et saattaa mennä päiviä putkeen monta tuntia pelatessa :D

      Poista
  2. Meillä on kans toi sports champions mutten ole tainnut pelata. Oulun reissulla tuli verkkokaupasta ostettua joku peli missä on vissiin Thainyrkkeilyä ja muita urheilujuttuja, olis kiva päästä äkkiä kokeilemaan sitä. Mies myös tilas jostain 3 eri urheilupeliä, joita ois jo tosi kiva päästä testailemaan.

    Mulla on kans välillä pleikkari käyttämättä ja sitten taas innostuu pelailemaan. Ärsyttää vaan, kun tuntuu ettei PS3 ole kauheasti pelejä, ainakaan semmosia mitkä itseä kiinnostaisi ja n. 80e hinta per peli ei oikein innosta. Onneksi välillä löytyy myös halvempia esim. just Verkkokaupasta ja muutenkin netistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten sä maltat olla kokeilematta? :D Mitä muita kivoja urheilupelejä oot oikein löytänyt?? :O

      Mut tosiaan, ärsyttää ku pelien hinnat on taivaissa, silloin kun ne julkaistaan. Osa peleista me ollaan ostettu heti julkaisupäivänä, mut osan hintojen halpenemista odotellaan. Verkkokaupasta me kans suurimmaks osaks ostetaan, ne on kuitenkin siellä useimmiten halvempia, varsinkin jos tilaa Ahvenanmaalta. :) Mua kans ärsyttää, ku tuntuu ettei välillä PS3 löydy mitää kivoja pelejä. Mä en kuitenkaa oo mikää huippu pelaaja, et osaisin noita räiskintäpelejä pelata ja autopelit ei ees kiinnosta. Mun lempparit on just toi Sports champion ja Heavy Rain :)

      Poista