Uudella puhelimella

keskiviikkona, kesäkuuta 06, 2012

Oli ihan pakko tulla kokeilemaan, miltä tuntuu postailla tällä uudella puhelimella. Mitäs mun pitäis olla tekemässä? No nukkumassa tietenkin, mut en malta lopettaa tällä räpeltämistä :D Ja aikaa ei tietenkää aiemmin tälle hommalle löytynyt vaan just tällee ennen nukkumaan menoa. Saanen kertoa, et mä tykkään tästä koko ajan enemmän... Tää on niin ihana. Toivottavasti jaksatte vielä näitä mun puhelin höpinöitä, sillä luvassa on arvosteluja niin tästä Sonysta kuin Niksun uudesta työpuhelimesta.

Mut ettei tästä tulis nyt täysin puhelin höpinää, niin tulin näyttämään sen mun viikonlopun ostoksen. Gina Tricotista löysin ihanan värisen kynsilakan. Harmillisesti se ei vain ole kovin peittävä. Kolme kerrosta lakkasin ja silti kuultaa vähän läpi. Väri on musta ihana, mitäs te tykkäätte?

Nii ja mitä tykkäätte kuvien laadusta näin puhelimella otettuna? Nämä siis suoraan puhelimesta. Mut nyt mä oikeesti lähen nukkuu. Öitä<3



You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Nää sun postaukset ei yhtään helpota mun armotonta puhelinkuumetta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä :D No maltahan vielä, mä meinaan pistän tulemaan vielä toisesta mallista pikkasen arvosteluja niin voit sit puntaroida enemmän et minkä ostat ;D

      Poista