Touhu tyyppi

tiistaina, tammikuuta 22, 2013

Mä olen yrittänyt olla ahkera tänään töiden jälkeen. Tänään tuli vapaa päivä urheilustakin, joskin tietoinen valinta se oikeastaan oli. Kaikenlaisia rästihommia tullut niin paljon, että pakko niitäkin alkaa purkamaan jostain päästä. Töissäkin oli sen verran hoppu, etten kerennyt postailemaan silloinkaan. Nyt mä kuitenkin katon Emmerdalet, niitä kun en hepposesti jätä välistä :D ja sit pitäis jatkaa tota toihuilua, et joskus tän kodin sais taas näyttämään ihan kodilta. Miksi remontissa tule aina niin paljon sotkua?


Todella tyylikästä kotimuotia ;D Eipä mua täällä kattele kun Cata, Tarekin meni vällyjen väliin nukkumaan :D Mä laitoin ruoan uuniin ja aloitin siivoilemaan ja järkkäilemään tavaroita tuonne viimeisiä silauksia vaille olevaan vessaan. Vielä muutamia juttuja pitäisi ostaa, mutta muuten se toimii jo ihan täysillä. Mä tykkään siitä niin kovaa. Anteeksi kun taas hehkutan sitä! Lupaan, että näette pian lopputuloksen. Kiinnostaakohan teitä edes enää? ;D

Ruoaksi laitoin spagettipaistosta. Joskus köksän tunnilla on tätä tullut tehtyä ja kun rakettispagettipussi odotteli kaapissa, niin eikun kokeilemaan. En tiedä vielä miltä maistuu, kun en ole kerennyt syömäänkään vielä.


Ja taas voisin lausua pari valittua sanaa tolle ajalle, joka hurahtaa ihan järkyttävää vauhtia eteenpäin. Enhän mä varmasti saa tänäänkään kaikkea tehtyä mitä oli suunnitelmissa, mutta tulipahan aloitettua. Vähän kuvaa teillekin, mitä mä siis olen touhunnut :)




Kylläpä noita purkkeja ja purnukoita onkin kertynyt. Nyt on samalla hyvä karsia. No eipä sillä, lisää tulossa. Anne ystäväin tulossa illemmalla teelle ja tuo mun Oriflame tilauksen :O Hups...taas :D

Nyt mä jatkan Emsut loppuun ja maistelen ruokaa. Ihanaa tiistai iltaa teillekin!

p.s. Kertoisitteko mistä sais lisää aikaa?

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Nyt sitä vessaa esille jo! Muuten ei edes uskota et on mitää valmista tullu ;)
    Hih, ihanassa järjestyksessä sun kaapit (vielä?). Pitäskin ottaa omat putelit hyllyiltä alas, käydä ne läpi ja laitella nätisti järjestykseen taas. Kyllähän ne muutaman viikon siisteinä pysyy :D Sama operaatio tosin pitäisi tehdä tän huushollin jokaiselle kaapille. Olen tässä alkanut tajuamaan että jostain pitäisi saada taiottua tilaa myös vauvan tavaroille..hmm..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hitsi, ku se ei olekaan vielä ihan täysin valmis, nii siks en haluiskaan näyttää vielä ;D
      Mä oon aina ollut sellanen ihme järjestelijätyyppi, et mulla kyllä yleensä on kaapit järjestyksessä. Jokaisella tavaralla on oma paikkansa ja yleensä ne samalla pysyy siistinä. Vaatehuone on ainut joka sotkeentuu pahiten :D
      Joo, sulla onkin projekti edessä, että saat vauvat tavaroille sopivan oman tilan :) Alahan sisustuspostauksia tuunailemaan. Tuleeko teille ihan lastenhuone? :)

      Poista
    2. Heh, lastenhuone on kyllä sellanen mysteeri etten yhtään tiedä mitä kaikkea sinne pitäisi hankkia. Täytyy pikkuhiljaa alkaa tutkimaan asiaa ;)

      Poista
  2. No nyt niitä kuvia kehiin siitä lopputuloksesta :D Lisää aikaa ? Kerro mullekkin jos saat tietää mistä sitä saa...on se sen verran kortilla täälläkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, lupaan laittaa kuvia piakkoin. Olisin halunnut vaan näyttää sen todellisen lopputuloksen, mutta kokonaan valmistuminen on hieman viivästynyt erinäiset muutosten takia. Tulossa on kyllä :)
      Joo, kerron jos löydän :D Taitaa vaan olla aika kiven alla :/

      Poista