Mikä olo!

keskiviikkona, helmikuuta 02, 2011

Eilinen bodypump oli kyllä kokemus. HUH! Nyt omistan ihan älyttömän kipeät jalkalihakset. Istumaan meno on aika kamalaa :D Kädet ei, ihme kyllä, ole kauhean kipeät vaikka hapoille meni nekin. Olin ainut uusi tunnilla ja vetelin välillä vähän omia ku ei heti aina hokannu mitä piti tehdä :D Oli kyllä kiva tunti ja kivat musiikit. Tää päivä on kyllä pidettävä vapaata. Koiran kanssa kyllä lenkkeilemään, mutta saa jalat vähän rentoutua. Tänään kyllä olisi ollut kahvakuula tai kuntonyrkkeily tunti ja vähän harmittaa kun en jaksa nyt niille mennä, mutta tuleehan niitä muitakin päiviä :)

Solariumiin pääsin myös eilen. Olipahan sekin kokemus. Nyt vähän posket punottaa (olenhan aika herkkä palamaan). 10 minuuttia olin ja pikkasen lämmitti alaselkää. Toivottavasti saan nyt pientä rusketusta pintaan :) Olen kalpea kuin kalkkuna ja olen aina toivonut olevani hieman tummempi iholtani. Katsotaan miten käy ja alkaako psoriasis myös pienentyä(mulla on vain pienet ihottumat kyynärpäissä).

Tänään on erikoinen päivä. Tai juhlapäivä vaikka ei olekkaan niin isot juhlat. Tästä sitten myöhemmin :) Tulee oma postaus jossain välillä illemmalla :)

You Might Also Like

0 kommenttia