Onneksi alkaa viikonloppu

perjantaina, helmikuuta 25, 2011

Mä olen aika puhki. Tää viikko on ollut raskas. Tän blogin suhteenkin mulla oli vaikka mitä ideoita ja enpähän kerennyt sitten niitäkään toteuttaa. Mä aioin ruoskia itseäni viikonloppuna salilla, enhän mä ole koko viikkona sielläkään kerennyt käymään. Ensi viikolla pakotan itseni jumppaamaan enkä anna itselleni lupaa päiväunille (kovia on puheet, toteutus onnistuu...?), okei, pienet päikkärit jos siltä tuntuu. Aioin myös tehdä niitä postauksia mitä olen suunnitellut.

Onneksi nyt on pari vapaapäivää. Kotiinhan mä pääsen lähtemään vasta 23, mutta saunaan olis tarkoitus suunnata. Rentoutumaan ja heittämään löylyihin nämä kireydet. Eli päivän tuotos on taas kuivempaakin kuivempi. Tähän on tulossa muutos, mutta nyt olen ihan liian puhki.

Oikein kivaa viikonloppua kaikille ja ensi kertaan :)

You Might Also Like

0 kommenttia