Zumbasta Bodypumppiin

tiistaina, helmikuuta 01, 2011

No nyt on zumbaa testattu. Olin ehkä hieman pettynyt. Zumbaa on mielestäni hyypattu ihan liikaa ja odotukset oli vähän turhan korkealla. Kivaahan se oli, mutta ei silti sitä mitä mainostamisesta on saanut ymmärtää. Voihan toki olla, että vetäjä ei ollut kummoinen tai sitten mun ryhmä oli vaan niin....nihkee.. Kyllä mä voin vielä uudestaankin mennä ja varmasti menenkin, mutta mua inhottaa kaiken yli hyyppaaminen.

Tänään olisi sitten vuorossa Bodypump. Mulla ei ole mitään kokemuksia tätäkään ja aika rankalta tuo näyttää kuvien perusteella. Mulla on lihakset jumissa edellisistä päivistä ja tänään rääkätään vähän lisää. Aion kyllä ottaa ihan iisiti, oman kunnon mukaan. On meinaan vähän kunto huonontunut ja tuntui zumba tunnillakin välillä loppuvan kesken. Niin ja solariumiin en päässyt eilen.. Kokeillaan toisena päivänä.


Mulla ei ollut mitään hajuakaan millaiselle tunnille olen tänään menossa, ennenkuin googletin näitä kuvia tänne :D No, nytpä tiedän ja näyttää rankalle. Voipi olla, että huomenna on sitten ihan vapaapäivä. Tai niinhän mä ajattelin jo tällekkin päivälle, mutta toisin kävi. Mua nyt oikeasti puraisi joku liikuntakärpänen. Hyvä vaan. Litteä vatsa ja lihakset WELCOME OVER HERE :D Katsotaas tämän päivän jälkeen kumpi oli kivempaa, pumppi vai zumba.

kuvat:google

Huomenna on yksi juhlapäivä :) Ja pitää varmaan jonkinlaista murkinaa pistää tarjolle, siitä sitten huomenna enempi :)

You Might Also Like

0 kommenttia