Liikunnat vko 17

maanantaina, huhtikuuta 30, 2012

Hip hei ja maanantaita! :)

Onkos kukaan muu tänään näin hyvällä tuulella kuin minä? Tää on erittäin erittäin outoa mulle näin maanantaina :D Ihanaa päästä tänään töistä, kun tietää et huomenissa saa vaan kölliä :) Meillä ei ole minkäänlaisia suunnitelmia tehtynä paitsi sitä takapihan tuunaamista. Munkit ja sima varmaan hankitaan kaupasta valmiina. En uskalla alkaa leipomaan niitä, varmana saan öljyt syttymään ja talon poltetua poroksi. Jätän sen siis suosiolla taitavemmille ihmisille ja ostan valmiina :D

Mut viikon liikunnat. On kuulkaa ollut vaikeeta palata yrjistaudin jälkeen takas liikunnan pariin. Mulla lihakset edelleen jumiutuu ärsyttävän helposti (mikä kyllä tarkoittaa sitä, että pitäisi liikkua enemmän) ja motivaatio katos kuin pieru saharaan. Tää motivaatio puutos oli kyllä havaittavissa heti aurinkoisten kelien alkaessa, vaikkakin ulkoliikunnat ovat lisääntyneet. Millä kummalla mä saan motivaation salityöskentelyyn takaisin? Mua ei yhtään huvittaisi mennä sinne yksin ja emme saa Niksunkaan kanssa sumplittua aikatauluja niin, että pääsisimme samaan aikaan. Eihän tää oikeesti ole muusta kuin itsensä niskasta kiinni ottamisesta, mut nyt se tuntuu vaikeemmalta ku aikoihin. Nyt mä tarttisin jonkun avittamaan mua.

Ma: Tallityöt 1h ja esteratsastusta 1h+maasto 30min
Ti: Tallityöt 1h ja ratsastus 1h
Ke: Kesän eka moottoripyöräily ! :) (joo ei lasketa liikunnaksi...)
To: Reipas lenkki 40min
Pe: 1h 15min reipas kävely lenkki
La: -
Su: Pihatöitä 3h (päänsärky)

Mä koetan kovasti repiä itteeni salille. Oikeasti yritän!

Onkos teillä vappuhulinat jo täydessä vauhdissa? Juhlintaa tiedossa ja napa täyteen simaa ja munkkeja?

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Hauskaa vappua sinne :) Mä vaan kotoilen, yksin kun toi mies on taas haalinut töitä itselleen ihan mahdottomasti ja lenkille kai vois kohta vielä painella et niinkin villi vappu täällä tiedossa :D

    VastaaPoista