Pakettia pukkaa

keskiviikkona, huhtikuuta 04, 2012

Huoli helpottanut tuon rakkaan ukon vuoksi ainakin vähän. Halusin eilen häntä hemmotella ja kävin hakemassa pizzaa töistä kotiin tullessa. Siellä hän köllötteli sängyssä aurinkolasit päässä. Pahalta ne silmät kyllä näyttivät, ihan turvonneet ja punaiset. Iltaa kohden olo kyllä koko ajan kohentui ja pysytyi olemaan jo ilman lasejakin. Eihän hän malttanut kauaa pötkötellä vaan alkoi räpläilemään mopoa, mun monista kielloista huolimatta. Illalla mentiin kyllä ihan ajoissa nukkumaan ja mä nukuin ku tukki koko yön. Siltikin kyllä väsyttää niiden kahden yön univajeen takia. Onneks töitä enää nää kaks päivää :)

Serkkutyttö Meli sieltä Itä-Suomesta on tulossa tänään meille viettämään pääsiäislomaansa. Tosi kiva kun hän tulee meille :) Josko olisi tiedossa jotain kasvohoitoja ja kokovartalohierontoja ;)  Ja arvatkaas mitä mä eilen vihdoin sain? No ny on lukulasit päässä. Mä en oikein tiedä, näänkö mä näillä paremmin vai en, vai onko se vaan tottumiskysymys, ku silmät on kuitenki nähneet koko ajan pikkasen huonosti. Ainakin kotona sai mun valinnat ihan positiivisen vastaanoton. Kuvaa on tottakai tulossa näistä silmilläni, mut ei ilman meikkiä:D Mut nyt mä koetan näihin totutella. Mä luulen kylläkin, että tiedossa on päänsärkyä...

Ja kun muutenkin valmiiksi teksti on mitä sattuu nii hypätään vielä asiasta kukkaruukkuun. Maanantaina tuli taas osa mun Hennesin tilauksesta. Kun oli ne valitut tuotteet -50% ja kauan haaveilemani trenssi oli siellä tarjouksessa, niin pakkohan se oli pistää ostoskoriin. Samalla kävin kurkkimassa bikinivalikoimaa ja halvalla lähti kotiin, ihan vaikka vaan rönttäbiksuiks (eli omalle takapihalle:D) nii pitihän sellasetkin ostaa.

19,90€

Yläosa 1,95€ ja alaosa 1,95€
kuvat: Janet

Tuo biksujen väri ei ehkä ole ihan mua eikä varmaan sovi tälle kalvakalle iholleni, mut kukas sellasta maalla kattelee :D Pitäähän nyt joka tytöllä kuitenkin parit biksut olla ja mulla kun ei ollu. Eiks se oo hyvä syy näitten ostamiselle? Harmittaa vaan, ettei trenssiä vielä pääse käyttämään. Tai no pääsis, mut mä en tarkene tuolla -10 asteen pakkasessa. Kesä tule jo!

Ja muuten taas postilaatikkoon oli ilmestynyt Hennesille alelappua. Koko valikoimasta -10%. Arvatkaa vaan houkuttelisko. Mulla olis vielä muutamia juttuja mitä sieltä haluisin. Taidan kuitenkin pitää pääni ja jättää tilaamatta....

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Noi bikinit ois just niin mun väriset! ;) Eikä ollu kalliit. Ja kivalta näyttää takkikin, mullakin on vaalean trenssin -puutos, nyt kyllä harmittaa et jäi väliin tuo iso alennus.
    Mulle muuten tuli seppälästä mainos et kaikki kengät -20%, et jos sulla vaan klubi-kortti on ni äkkiä ostamaan pitsikengät ;) Vähän mua harmittaa ku olin jo heittänyt kuitin pois, oisin muuten käyny palauttamassa ja ostamassa uudet :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy kurkkii jos noita biksuja on vielä, ainaki sillo ku mä tilasin niitä oli monissa kooissa. Ei meinaan todellakaan ole kalliit. Ja jos vielä sun väriset :) Mulla oli kans vaalean takin puute, niin tuo alennus tuli kyllä sopivasti. Harmi ku et sit ostanukkaan.

      ÄÄÄk, toi on jo ihan hyvä alennus! Arvaa vaan kuka ajelee tänää töitten jälkee kattoo, josko meidän Seppälässä olis sama alennus ja noita kenkiä. Kiitos ihana ku infosit ♥

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Käy kurkkaa jos niitä vielä on, ei meinaan oltu hinnalla pilattu :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos Reetta :) Ihana tuo kyllä on eikä oltu hinnalla pilattu :)

      Poista