Liikunnat vko 7

maanantaina, helmikuuta 18, 2013

Nyt kyllä vähän harmittaa. Viime viikon liikunnat jäi kyllä aikas olemattomiksi :( Mulle tuli jotenkin tosi syyllinen olo, kun en jaksanutkaan mahakivuissani lähteä salille. Enpä mä kyllä olisi pystynyt mitään niiden kouristusten kanssa tekemään ja pieni lämpökin verotti oloa. Torstaipäivä mulla meni meinaan koomaisena, nukuin vähän väliä ja lopulta päätäkin särki todella kovaa. Perjantaina olo edelleen heikko, mutta sitten alkoi kohenemaan. Edelleen mulla on vatsassa semmoinen pieni hassu olo, mutta ruoka mulle maistuu jo ihan normaalisti. Ei todellakaan harmaintakaan aavistusta, että mikäköhän olon mahdollisesti aloitti. Saattoihan se olla tokin pieni Noro-virus, kuten monet veikkasi tai ainakin äiti ja maisamiisa :D. Oli mikä oli, toivottavasti ei tule uudelleen. Voin kertoa, että siinä on jotenkin niin avuton olo, kun ei tiedä miten päin olisi, että kipu hellittää. Pitäisikö pysyä peiton alla vai päällä kun vähän väliä tulee hiki ja välillä meinas jäätyä. Yök.. Onneksi olot siis aika pitkälti takanapäin ja uuteen viikkoon voidaan lähteä tarmokkaasti :)


Ma: salitreeni 1h 30min
Ti: salitreeni 1h 15min
Ke: tallityöt 1h, ratsastus 1h
To: - (vatsakipuja)
Pe: - (vatsakipuja)
La: - (auton korjausta)
Su: kävelylenkki metsässä 30min


Eilen tosiaan käytiin äiteen kanssa käppäilemässä meidän lähimetsässä, että Tarekin pääsi juoksentelemaan välillä vapaana, mutta vieläkin vatsa vähän oireili. Koetetiin ihan pikkasen juosta, mutta vatsa tuntui aloittavan kouristelun uudelleen. Onneksi tunne kesti vain hetken ja loppui. Mikäköhän kumma siellä kourii? Toivottavasti ei mikää Alien :o Paree olis, ettei tämän päivän treeneissä sit enää mitkään kouristelut häiritse, pitäähän tätä uimarengasta saada pienennettyä vielä reippahasti ennen kesää. Ei teillä kellään olis mitään hyviä liikevinkkejä tuolle vatsan/jenkkakahvan seudulle? Vatsoja mä teen joka kerta salilla vähintään 60 plus sivuvatsoja ja kylkiä. Mut mikä liike olis noille jenkkakahvoille turmiollinen? Mulla ei ole meinaan mitään käsitystä. Jos teillä on, niin vinkit jakoon :) Mä vaan veikkaan, ettette te tiedä, kun ette moisista kärsi :)

Mut tässä taas nää liikunnat ja mun pitäis jatkaa vissiin töiden tekoa. Onneksi on ollut hiljainen maanantai. Katotaan josko kerkeisin palailemaan illalla vaatehuonepostauksen kanssa. Instagramia seurailevat ovatkin varmasti nähneet jo kuvia :)

 kuva: weheartit.com

Hymyä viikonalkuun ♥

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Höps höps, ihan hyvät liikunnathan sulla on :) Mulla sen sijaan jäi yhteen lihastreeniin ja yhteen lenkkiin koko viikko...jos tällä viikolla sit ehtis/jaksaisi enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta, sullahan on työ sellaista edestakas suhailua, et sä varmasti kulutat siinä jo niin paljon, että tuo kaks kertaa on sulle varmasti ihan hyvä. Mä kun vaan istuskelen töissä, et jos tässä ei tee mitään nii hanuri kyllä leviää. Ei kiitos :D Toivottavasti sä vähän saisit virkeyttä :) Mua on innostanu niin paljo se, kun olen talleillessa huomannut päivien pidentyneen, ei oo enää pimeetä ku ratsastaa. Pimenee vasta kun tulee kotiin päin :) Se on virkistäny ihan hirmuisesti :)

      Poista
  2. haha siis mä en kestä miten söötti koira!!

    VastaaPoista