Liikunnat vko 8

maanantaina, helmikuuta 25, 2013

Mä oon pihalla ku lumipallo. Aivot ei jaksa ruksuttaa ei sit niinku mitenkään.  Mä nukahdin eilen kesken Liisa Ihmemaan, vaikka olin suunnitellut katsovani sen loppuun asti. Yleensä kun sunnuntaisin uni ei tule niin hyvin, toisin oli kuitenkin eilen. Oliskohan kello ollut vähän yli kymmenen ku nukahdin. Jossain vaiheessa huutelin Niksulle, että tulee hakemaan kissan pois mun päältä kun se kiusasi ja uni jatkui samantien. Kunnes sit puoli neljältä mä heräsin kahden tyypin kuorsaukseen. Niksu ja Tare veti kuorossa jotain uutta kuorsausbiisiä ja ei muuta ku molempien asentoa korjailemaan. Niksu oli näistä kahdesta helpompi. Käännyttyään kuorsaus loppui, mutta toi pienempi kaveri ei hiljentynytkään sit ihan niin helposti. Tare vaan nosti päätään, kun tökkäsin sitä hellästi selkään. Hetken aikaa oli hiljaista ja mäkin otin paremman asennon ja koetin päästä uneen. Niin, koetin, kunnes aina joku herätti mut. Kuorsaus jatkui vuoron perään ja vähän väliä sain olla tökkimässä jompaa kumpaa. Olin jo kahden vaiheilla, että lähden sohvalle nukkumaan, mutta kroppa painoi niin paljon, etten vain jaksanut vaivautua. Siitä asti mä sit olen ollut hereillä. Olen siis todellakin pihalla :D. Työmatka oli ihan kaamea, kun silmiä vaan kuivasi ja olisi tehnyt mieli antaa niiden painua kiinni. Oli todellisen työn ja tuskan takana selvitä aamuisesta ajomatkasta. Tällä hetkellä olo on ihan ok, kunnes tietysti taas kohta tulee ihan järkyttävä väsymys.

kuva: google.fi

Viime viikon treenilista näyttää tällä kertaa munkin silmiin ihan kohtalaiselta osaakohan siihen koskaan olla tyytyväinen?. Treeniä tuli tehtyä ihan hyvin ja joka päivälle jonkinlaista liikuntaa. Ratsastuskin on ollut nyt taas rankempaa, kun polle on toipunut pikkuvaivoista ja toi pitentynyt valoaika helpottaa huomattavasti meininkiä. Mä kun olen sellainen pupupöksy, etten pimeellä uskalla lähteä liian pitkälle tallilta :D. Mutta siis listaus.


Ma: salitreeni 1h 15min
Ti: salitreeni 1h 15min
Ke: salitreeni 1h
To: ratsastus 1h
Pe: salitreeni 1h 15min
La: aamulenkki tyhjään vatsaan 30min, shoppailua 4h, tallityöt 30min
Su: tallityöt 1h, ratsastus 1h 15min


Mitäs mieltä te olette? Salilla käytiin neljä kertaa ja olen siithen todella tyytyväinen. Nyt kun sais niitä tuloksiakin. Mun mielestä mitään ei kuitenkaan näy. Ainoa mitä huomaan, niin painoja saa koko ajan lisäillä, mutta kroppa näyttää edelleen samalta. Koetan kyllä malttaa mieleni, sillä sit jos turhautuminen tulee, niin pelkään pahoin, ettei salille meno enää kiinnosta. Vai onko sitä vaan niin kriittinen itseään kohtaan, ettei mitään muutoksia huomaa senkään takia. Oli miten oli, niin treenailua on jatkettava :) Ja tällä viikolla tosiaan tekemistä riittää. Katsotaan miten käy. Lentsu yrittää edelleen tehdä tulojaan. Kurkku vähän väliä pikkasen kipeä, mutta taistelen edelleen kovaa vastaan. Mites teillä on uusi viikko alkanut? :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Lepopäivä tai kaks on yhtä tärkeää kuin liikunta, riittävä uni ja oikea ruokavalio :) siinä ainaki voi olla yks syy miks ei näy tuloksia. Lihakset kehittyy just lepopäivinä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinhän se on :) Unta yritän saada joka yölle vähintään 7 tuntia, mutta se ei kyllä aina onnistu. Tarkkailen kyllä kovasti, mitä syön ja millaisia annoksia ja lepopäiviäkin pidän :) Tuossa listassakin lauantai oli niin löysää, että lasken sen kyllä lepopäiväksi, vaikka jaloilla tuli oltua paljon :) Ja tallipäivinä ei lihaksia niinkään tule rääkättyä :)

      Poista