LivBox - tammikuu arvostelu

keskiviikkona, helmikuuta 06, 2013

Äschinmöschin ku ärsyttää. Mulla alkoi jomottaa eilen päätä vielä töissä ollessa, mutta päätin silti pitää kiinni liikuntasuunnitelmistani ja raahauduin salille. Jossain vaiheessa olin varma, että vielä kuolen sinne kun pää räjähtää. Kyllähän mä onneksi selvisin, vaikka kotimatka tuntui kestävän ikuisuuden. Öö, onkohan meiltä matkaa salille jopa viis kilsaa. Kuitenkin, loppu ilta meni sitten sohvalla päätä tyynyyn painaen ja aikaisin sänkyyn könyten. Arvatkaa vaan lähtikö kipu yöllä? Eipä tietenkään. Kyllä voi sitten suututtaa. Tällä hetkellä kipu on sellaista inhaa jomotusta, mutta kai tästäkin selvitään. Täähän on mulle kuitenkin niin peruskauraa. Mutta jottei elämä pyörisi vain tän inhottavan vaivan ympärillä, niin puhutaas tänään tammikuun Livboxin tuotteista. :)


Tammikuun paketista kuoriutui taas sen viisi tuotetta, kuten joulukuun boxistakin. Pian varmaan saadaan nauttia helmikuun boxin sisällöstä (jee jee!!), mutta nyt siis omia arvioita tästä tammikuun sisällöstä.

Louis Widmer Eye Contour Cream - silmänympärysvoide oli mulle ihan uus tuttavuus. Mä olen ollut aina todella laiska silmänympärysihon rasvaaja enkä ole koskaan sellaista itselleni ostanutkaan, mutta ensimmäisen oman voiteen saadessani ei siitä ollut takaisin paluuta. Ensimmäinen kokeilemani voide oli Cliniquen ja se onkin tällä hetkellä ainut mihin voin Widmeriä verrata. Widmer voittaa! Mulla ei ole tainnut koskaan olla näin hyvässä kunnossa oleva silmienympärysiho. Pehmeä, sopivan rasvainen ja ihanasti hoidettu. Vaikka mä kärsinkin osittain todella rasvaisesta ihosta, niin tietyt kohdat ottaa myös itseensä herkemmin ja silmänaluset taitaa olla se herkkä kohta. Olen käyttänyt Widmeriä nyt joka ilta ja tuo näytetuubi on siltikin ainakin puolillaan. Todella riittoisaa tavaraa siis. Olen välillä sutinut sitä jopa Niksunkin silmille. Tykkään tuosta siis kovin, mutta kun tämä oli vasta toinen koskaan kokeilemani tuote, niin en tiedä ainakaan vielä, että ostanko ihan heti tätä uudelleen. Suosittelen kuitenkin semmoisesta semikuivasta ihosta kärsiville. En tiedä on tarpeeksi kosteuttava todella kuivalle iholle.

Isadoran kynsilakat on mulle tuttuja entuudestaan ja saman sarjan lakkoja löytyy siis jo ennestäänkin kätköistäni. Tykkään noista kovasti ja tämä väri olikin kiva lisä kokoelmiini. Tällaista jaden vihreää lakkaa mulla ei ollutkaan. Lakkaa on todella mukava levittää leveän siveltimensä vuoksi ja levittyy ihan hurjan hyvin. Kuivuukin melko ripeästi. Alla olevassa kuvassa lakkaa kaksi kerrosta. Yksi on mielestä aivan liian vähän, mutta tällä kahdella kerroksella mulla on lakka kestänyt kynsissä ihan hyvänä viikon.


Eli siis suosittelen kyllä. Meidän Robin Hoodista näitä vanhempia sävyjä saa n. 4€, mutta uutukaiset menee sitten 8€ pintaan. Eli mikäli etsit hyvää lakkaa, niin Isadora saa äänen kyllä meikäläiseltä.

Dermalogica Daily Microfoliant - kuorinta oli erikoinen. Se on putelissa, joka tuo mieleeni vauvojen talkkipurkin tai suuren suolasirottimen. Kuorinta olikin pelkää jauhetta. Onneksi tuotteen kyljessä luki ohjeet miten käyttää, sillä tää blondihan olisi voinut yrittää kuoria pelkällä jauheellakin ;D Itse pesin ensin kasvot, en kuivannut vaan sirottelin sopivan määrän jauhetta kosteisiin käsiini ja pyörittekin sen tahnamaisemmaksi.


Kuten tuotteen nimikin jo kertoo, soveltuu tämä päivittäiseen käyttöön ja niin sitä olenkin yrittänyt muistaa käyttää. Välillä on ollut laiskotushetkiä ja tällöin kuorinta on jäänyt, mutta muutoin olen kyllä käyttänyt tuota lähes joka ilta. Tuote on ihan ok, mutta ei päihitä mielestäni joulukuun boxissa tullutta Widmerin kuoritaa. Mun iho on kyllä tullut tämän käytöllä pehmeäksi, mutta näpyt ovat pysyneet ennallaan. Myöskin ihoni on ollut tämän käytön jälkeen aina rutikuiva, jopa inhottavan tuntuinen, mutta rasvauksella sekin olo on hoitunut nopeasti pois. Vaikka tämä ei mitenkään näkyviä tuloksia ihooni olekaan saanut, siis lähinnä noiden näppyjen vähentymistä ajatellen, niin muuten kyllä oikein kelpo tuote. Ainakin kivasti on saanut pienimmätkin meikkijäämät kuorittua iholta tämän avulla.

Moroccanoil - hiusöljy hämmästytti mut ens alkuun koostumuksellaan. Se on todellakin paksua rusehtavaa öljyä, jonka kyllä nimestä tietysti voi päätellä. Mä tykkäsin öljyn tuoksusta hirmuisesti ja mä olen käyttänyt tätä vähän säästellen. Mä pelkään lutraavani tämän loppuun alta aikayksikön. Olen siis käyttänyt tätä yleensä vain saunan jälkeen hiuksilleni. Tykkään! En oikein osaa sanoa, mitä kummaa tämä tekee, mutta hiukset ovat jotenkin paljon elinvoimaisemmat ja pysyneet pehmeinä. Jouluunpaketista tullut Kerastase tekee hiuksista ihanan silkkiset, mutta Moroccanoil jotenkin paljon pehmeämmät ja elävämmät. Tarvitsen kyllä vähän enemmän vielä kokemuksia tästä eli kai se on vaan alettava lutraamaan useammin, että näkee onko pitkällä ajalla enemmän vaikutusta. Onneksi lauantain shoppailureissulla bongasin tätä Stocmannilta, eli tiedänpähän mistä tätä voi jatkossakin hankkia :)

Rimmel Lasting Finish by Kate - tuntui pysyvän huulilla kuin tauti. Mä sutaisin tämän melko nopeasti huulilleni kuvaa varten, mutta sen pois kuluminen olikin sitten ihan toinen juttu. Lopulta käytin vähän enemmänkin voimaa sen pois saamiseksi, että sain silmämeikkiini sopivamman huulikiillon laitettua. Mun mielestä mä sain täydellisen kesävärin ja oikein odotankin hieman päivettynyttä ihoa tämän kaveriksi. Olen vasta muutaman hassun kerran kokeillut tätä ja niiden kertojen perusteella voin todellakin sanoa pitäväni tästä. Tuntuu huulilla ihanan pehmeältä ja on äärimmäisen pigmenttinen. Todella kiva. Nopeasti tuota ei kuitenkaan voi huulille saa nätin näköisenä. Tai mä olen kyllä melkoinen amatööri huulipunien laitossa, mutta siistin jäljen saamikseksi oli kyllä pakko käyttää vähän enemmän aikaa. Harjoittelu tekee mestarin, joten ehkä mäkin osaan joskus huitasta huulet näppäristi punalle :)


Tämmösiä tuntemuksia siis herätti tammikuun tuotteet. Mä taisin ihan pikkasen enemmän tykätä tästä tammikuun boxista entä joulukuun, vaikka ei mulla siitäkään mitään valitettavaa löytynyt. Nyt jokainen antamaan omaa kommenttia tuotteista tuonne kommenttilootaan. Mikäli siis et tilaa Livboxia, mutat kyseisiä tuotteita olet kuitenkin kokeillut niin mua kiinnostaa myös teidän kokemukset tuotteista. Eli kertomaan, kertomaan :)

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Tuo huulipuna on todellakin hyvää laatua. Olen aikaisemmin käyttänyt Elizabeth Ardenin Ceramide -huulipunia. jotka pysyvät myös hyvin huulilla, mutta tämä kyllä päihittää senkin.

    Moroccanoilissa taitaa myös olla silikonia, joka ei pitkällä juoksulla taida kovin hyvää olla hiuksille. Lisää hiusöljyistä blogissani:

    http://dzinninajatuksia.blogspot.fi/2013/01/hiusoljyja.html

    Pidin myös kovasti tuosta kynsilakasta, pysyy kynsissä todella kauan siistinä. Kynsilakan sivellin on ihanan leveä, helppokäyttöinen.

    Eipä muissakaan tuotteissa ole valittamista.

    Tämän kuun paketissa taitaa sitten tullla ainakin Essietä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan kökkö. Mä olen koettanut vähentää silikonisia tuotteita, mutten mä kyllä niitä välttele kuin ruttoa. Karkkipäivä-blogin Sannikin oli kirjoittanut niistä ja sen jälkeen mäkin aloin olla tietoisempi niistä. Onneksi tietäväiset ihmiset kirjoittelee niistä. Kiitos siis linkistä sunkin postaukseen :)

      Voih, Essietä mä en olekaan koskaan kokeillut :O Innolla odottelen paketin hakemista :) Mulla meinaan on tällä hetkellä laukussa postin paketti-ilmoitus, että tänään pääsee taas uutta laatikkoa tutkimaan :)

      Poista
  2. Ihanan värinen toi kynsilakka ! Vois itsellekkin hankkia kevääksi vaikka harvoin mä saan kynsiö laikkailla kun näissä duuneissa ei oikeen saisi kynsilakkaa olla :(

    Tällainen livebox tyylinen juttu sais olla mielle kulinaristeillekkin :D Tulis boxi mausteita ja muuta kivaa, tee näistä jotain tyyliin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä niin kurjaa, ettei töissä saa pitää lakkaa. Kaverilla sama homma ja hän aika harmittelee sitä :( Eikös ne sun housut ole vähän tuota sävyä? Passais hyvin yhteen :)

      Mullakin kyllä kelpais tuollainen ruokaboxikin :D Mä rakastan yllätyksiä ja lahjoja sen verran paljon, et mä voisin ottaa vaikka autoboxeja ;D

      Poista
  3. Mä haluaisin myös tuon LivBoxin, mutta heidän maksutapansa eivät anna myöten. Lähetin heille kuitenkin aiheesta palautetta. :) Mulla on tuota Moroccanoilia ja tykkään hurjasti sen tuoksusta. <3 Lisäksi taisin juuri rakastua tuohon jaden väriseen kynsilakkaan! Mulla on Isadoralta kultainen kynsilakka ja tykkään tosi paljon kans siitä, että siinä on leveä sivellin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voihan kökkö. Toivottavasti saat maksutavat selvitettyä, että säkin voisit saada tuon ihanan yllätyslaatikon :) Moroccanoil tuoksuu kyllä niin kivalle :)
      Voi että, sun pitää varmaan mennä metsästämään kaupoista tota samaa sävyä sitten, jos kovasti innostuit :) Isadoran lakat on kyllä niin hyviä, että niitä kannattaakin kyllä ostaa :)

      Poista
  4. Onhan noita ruokapalveluita, esim. tässä:

    http://middag.fi/fi/content/6-miten-palvelu-toimii

    http://www.keittiokaveri.fi/fi/nain+keittiokaveri+toimii/

    Kuukkeloimalla varmaan löytyy lisääkin.

    Jossain tuolla idän mailla Livboxia vastaava palvelu on nimeltään Salad Box. Hetken aikaa raksutti ennenkuin tajusin, että siinä ei ollut kyse ruoasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas, noihin pitääkin tutustua vähän tarkemmin. Kiitos vinkistä :)

      Poista