Vielä viime syksyltä

perjantaina, tammikuuta 16, 2015

Ei ole todellista... Miten mä voin olla näin huolimaton. Mulla on luonnoksissa vielä muutama postaus, jotka ovat jääneet kirjoittamatta syystä tai toisesta. Huonoa muistia ehkä voisin ekana syyttää. Mutta siis vielä viime syksyn alussa tai kesän lopussa, en muista sitäkään, tein tilauksen Pretty.fille. Siellä oli alennukset meneillään. Enpä siis taaskaan pystynyt pitämään näppejä erossa hiiren klikkailusta ja muutamat jutut tuli hommattua.

PRETTY.FI Blush Professional 10 Colour Blush palette 11,99€
Blush Professional 10 Colour Concealer palette 12,79€

Mä oon ihan hurahtanut poskipuniin, joten kuinka hyvään tarkoitukseen tulee halpoa kymmenen värin poskipunapaletti. Ja ihania sävyjä, jotka toimii vielä hurjan hyvin. Kasvojen varjostamista olen tässä opetellut ja nuo voidemaiset peitevärit on siihen hommaan todella hyviä.

PRETTY.FI Sleek True Color Lip Stick 6,90€

Olen ollut äärimmäisen tyytyväinen Sleekin luomiväripaletteihin ja poskipuniin. Hinta-laatusuhde on niissä äärimmäisen hyvä ja mielenkiinnosta sitten tilasin huulipunankin merkiltä, mutta tämä ei vienyt sydäntäni. Tämä mattapuna on todella kuiva ja haastava levittää huulille. Olen oikeastaan parin kerran jälkeen unohtanut tämän lipaston perälle. Ehkä tälle pitäisi antaa vielä uusi mahdollisuus.

PRETTY.FI Real Teghniques Setting Brush 10,90€
Real Teghniques Starter set 22,90€

Real Techniquesin siveltimiä multa löytyi jo ennestään, joten olin varma, että nämäkin tulevat olemaan huippuja. En ollut väärässä. Mahtavia siveltimiä ja toimii todella hyvin. Nuo silmämeikki siveltimet ovat kyllä jääneet kohtuu vähälle käytölle, sillä olen niin rakastunut MACeihini. Ne nyt vaan sattuu olemaan jotain niin hyviä! Mutta hyviä ovat nämäkin, vaikkei ihan MACin tasolle päästä.

Sitten vielä yksi esittelemättä jäänyt synttärilahjakin. Tällä hetkellä niin kovassa käytössä, että muistin nämäkin kaivaa tuolta luonnosten syövereistä.


Sain Skeitiltä ihanan setin Dermosilin tuotteita synttärilahjaksi. Nämä meinasi unohtua esitellä sen takia, kun ei nähty synttäreideni aikaan vaan jokunen aika sen jälkeen. Nyt kuitenkin vihdoin muistin nämäkin.



Aivan ihastuttava setti kynsilakkoja ja käsirasvoja. Nuo pikkuiset käsivoiteet ovat tällä hetkellä niin kovassa käytössä, että ne hupenevat kamalaa vauhtia. Mahtuvat niin hyvin laukkuunkin mukaan, että mukava pitää matkassa. Lakkoja en ole vielä ehtinyt testaamaan...kröhöm. Niitäkin on aikamoinen vuori odottamassa testailuja.

Mutta nyt tää lenkiltä ja saunasta tullut köllähtää sohvalle. Ihanaa alkanutta viikonloppua <3

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Mulla taitaa olla tuo sama peittaripaletti, eBaysta kotoisin. Sillä olen varmaan ainakin vuoden sutinut näppyjä ym. piiloon, ja hyvin on toiminut. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olin ihan yllättynyt, miten kiva tuo peitepaletti onkin. Sillä saa tehtyä vaikka mitä :)

      Poista