Järkyttävä asukriisi

perjantaina, huhtikuuta 24, 2015

Olen tässä viimeisen pari viikkoa kriiseillyt asukokoaisuuksia. Tai tämän viimeisen viikon melkein ollut ihan hermoraunio, sillä huomenna olen menossa Indiedays Inspiration-tapahtumaan. Siis voi luoja. Tällainen ei niin taitava pukeutuja nätisti sanottuna on ollut ihan paniikissa. Mä vähän kadehdin teitä, jotka näkee jo kaukaa, mikä sopii minkäkin kanssa ja mikä imartelee omaa kroppaa. Mä olen valehtelematta testannut pariakymmentä asua ja kaikissa lopputulos sama. Pettynyt pukeutuja ja valmiina jättämään koko pirskeet väliin. Joko asu ei vaan ole hyvä tai sit jos pitäisi kokonaisuudesta, ei se istu yksiin tähän kroppaa. Joko uimarengas paistaa ai muuten vain ei istu. Olen muutamana iltana mennyt ihan harmissani nukkumaan.


Koska paniikki meinasi nujertaa koko menemisen, aloin konsultoimaan lähipiiriäni sekä sellaisia pukeutujia, jotka mielestäni handlaavat homman ihan tajuttoman hyvin. Ja nyt sitten asut roikkuvatkin henkareissa valmiina huomista varten. Tässä vaiheessa uskon toisten sanomiseen, sillä itse en ole edelleenkään oikein varma, että sopivatko asut mulle nyt sitten kuitenkaan. Farkut ja huppari tai joku lörttöpaita on kuitenkin mulle se kotoisin ja turvallisin asu, joten sitten kun pitää olal vähänkään fiksumman näköinen, meen ihan puihin.

Mä en esimerkiksi osaa yhdistellä sopivia koruja asuihin. Vedän varmaan suurimman osan ajasta ihan övereillä killuttimilla. Ja koska olen niin surkea edes vaihtelemaan näitä koruja, on mulla kaulassa aina risti ja korvissa samat rinkulakorvikset. En oikeastaan enää osaa muita varmaan pitääkään. Tai jos totta puhutaan, en edes muista vaihtaa. Mulla on kaksi erittäin ihanaa kelloakin ja nekin pääsee vain muutaman hassun kerran vuodessa käteeni. Sormuksista nyt puhumattakaan.


Haluaisin kovasti oppia pukeutumaan paremmin ja sitä tässä nyt sitten kovasti harjoitellaan. Ja kai se oma tyyli saa olla sellainen kuin on? Ei kai tähän ole mitään sellaista tietynlaista raamattua, jota pitää seurata orjallisesti? Mä haluaisin vain olla tyytyväinen siihen mitä puen ja sellaista tunnetta en vain ole vielä koskaan saanut. Asuni ovat olleet ihan jees, mutta silti jotain tuntuu aina olevan pielessä. Suurin syy voi toki olla siinäkin, etten koe omaa kehoani kovin kivaksi ja asutkaan eivät sitten sen takia tunnu istuvan. Kropalle teenkin koko ajan töitä ja toivottavasti saavutan sen mitä haluiaisin.

Ehkä mä nyt voin lakata kriiseilemästä asuista ja valmistautua huomiseen juhlaan muuten. Onkos muita tulossa? :)

You Might Also Like

15 kommenttia

  1. Mä olen myös tulossa, eli siellä nähdään jälleen jei! :) Täälläkin pientä asukriiseilyä.. Pitäis varmaan mennä suunnittelemaan ettei tarvitse keskellä yötä panikoida. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihanaa nähdä! Ja sä olit niin upeana molemmissa tapahtumissa! Upea olet ♥

      Poista
  2. Nähdään huomenna <3

    VastaaPoista
  3. No jestas sentään, Janet sun kanssas! Ei eli vieläkään sinut valittujen kans? ;) Uskoa mua, näytät todella hyvältä molemmissa, mä olen nimittäin nähnyt kuvat. :) Mä uskon kanssa siihen, että paljon on kiinni siitä, jos "omat nahat" ei vielä tunnu kotoisilta, se vaikuttaa nimittäin ihan kaikkeen! Kyllä se siitä, ja edelleen sanon, että muistathan arvostaa sitä mitä sulla NYT JO on, ettei elämä mene ihan sitku-peliksi. ;) Muiscunen, hu nähdään ja halataan. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja tämä Tarun kommentti on niin totta! Tekee itse kullekin hyvää oppia arvostamaan sitä, mitä nyt on!

      Poista
    2. Voi te ihanuudet ♥ Mä yritän opetella siihen, mutta haastavaa se on. :p

      Poista
  4. Kuule sä olit eilen ihan mahtavan näköinen! Ehdottoman hottis, niin kaunis ja edustava.
    Oli ihana nähdä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi muru, kiitos miljoonasti ♥ Mä nyt oon ihan häkeltynyt.
      Oli tosi ihanaa nähdä ♥

      Poista
  5. Jos on tyytyväinen omaan tyyliinsä, niin silloin tyyli on onnistunut. Eikö se ole pääasia!Pukeudu siis siihen, mistä pidät, äläkä yritän mennä mihinkään muottiin. Oma tyyli vaihtuu koko elämän ajan ja tietysti trendien mukaan väistämättä kuitenkin. Jos haluat mennä farkuissa juhliin, niin sitten pue farkut! Näin mä yleensä teen, mä en ajattele, mitä joku pitää kivana, vaan mistä mä itse pidän. Ja helposti juhlavamman fiiliksen saa jo kangasvalikoimilla. Trikoo arkeen, muu juhlavampi juhlaan -> Asu on valmis. Kankaiden materiaaleja tarkkailen paljon! Ja ajan kanssa sitä oppii tuntemaan, mikä ei sovi itselle. Esim. mulle kellohelmainen lyhyt mekko ei sovi mulle yhtä hyvin kuin vartalonmyötäinen. Samoin jumpinit ja muut ei istu mulle! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Enni ihana, kiitos. Jotenkin ihana kun kerroit tuon, niin ehkä mä en jatkossa enää tuntisi niin kamalaa asurkiisiä. Jotenkin sitä aina ajattelee, ettei omalla tyylillä kelpaa sinne muiden joukkoon. Mutta yritän jatkossa miettiä sitä just noin, mistä itse pidän. Jos joku muu ei pidä, niin ei kai se haittaa :D Pus, olet ihana ♥

      Poista
  6. Vastaukset
    1. No niin oli! ♥ Joskin karkasit kamalan nopeasti :D

      Poista
  7. Mulla on samanlaisia ongelmia. Tällä hetkellä suurin ongelma on farkkujen kanssa, tuntuu ettei mitkään ole hyvät tai ettei kroppa ole hyvä, ärsyttävää. Tykkään pitää tiukempia paitoja, mutta aina farkut joko puristaa vatsasta tai sitten ne on muualta liian löysät. Pitäisi varmaan mennä jollekin pukeutumis neuvojalle joka laittaisi koko vaatekaapin uusiksi. Ja aina kun on jotkut bileet niin ei ole mitään päälle laitettavaa, sitten päätyy niihin samoihin farkku ja toppi viritelmiin :D
    Kintsu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on fakkuin kanssa myös ongelma. Mun reidet ei mahdu kunnolla tai sitten vyötäröstä ei hyvä. Se on ärsyttävää. Voi meitä, voi kun löytyisi sellaiset just täydelliset vaatteet omaan kaappiin, ettei ikinä tarttis märehtiä :D

      Poista