Ahkera työntekijä/hakija liikkeellä

maanantaina, toukokuuta 16, 2011

Niin se viikonloppu taas hurahti vauhdilla ja oikein hyvin aika menikin. On syöty hyvin ja liikuttu melkoisen vähän :D Mun aivot on tällä hetkellä ihan kauhean jäässä, kun samalla yritän tehdä töitä (tällä hetkellä ilman sopimusta edes >:| ) ja hakea töitä. Perjantaina laitoinkin jo kaksi hakemusta, mutta tällä viikolla hakeminen jatkuu. Täällä töissä on niin pelle meininki, ettei mitään rajaa. Kaikenlaista kakkaa vaan lupaillaan, mutta mitään ei tapahdu. Jos mulla ei ole sopparia tänään illalla niin saapi nähdä tulenko huomenna enää.. Tää on ihan naurettavaa! Pitäkää mulle peukkuja, että saisin jonku kivan uuden työn. Mä olen niin väsynyt tähän epätietoisuuteen ja ahdistukseen.

Mun kaikki kukat on jo kukkinut ja nyt ne alkaa jo pikkuhiljaa kuolemaan. Pitää siis alkaa istuttelemaan kesäkukkia päälle. En silloin syksyllä ajatellut yhtään, että ei ne kevät kukat kauaa kestä :D Noh, pitää miettiä mitä tuolle penkille tekee.




Nyt jopa muistin ottaa kuvaa näistä mun uusista koruista :) Tuo sormus siis kuvastaa meidän pikkuperhettä :) Tykkään siitä kovin paljon.




Nyt mulla on jo kaksi Nomination palaa :) Aloitus pala oli tuo "be mine" tuplasydän ja perjantaina shoppailureissulla ostin tuon tassun kuvaamaan meidän Piippu-hauvaa. Odottelen josko tuo mieheni ostais jo seuraavan (josko maltan olla itse ostamatta :D) Tykästyin koruun kauheasti ja nyt ostoslistalla on Thomas Sabon-koru myöskin..



Torstaisella kauppareissulla Lidlissä taisin olla melkoisen uhkarohkea... Olen joskus Karkkipäivä-blogista lukenut, että Lidl:n Iseree yövoide onkin oikein käyttökelpoista tavaraa niin rohkenin sillä muistikuvalla myös ostamaan kookoksen tuoksuisen vartalorasvan ja harmony kuorintavoiteen. Ei ollut kumpikaan pettymys vaan tykkäsin molemmista. Rakkaani kuori perjantaina saunassa jalkani tuolla ja pehmeiksi tulivat. En rasvannut jalkojani ollenkaan, vaikka pitäisi, sillä ne ovat useimmiten kuivat kuin sahara. Lauantai aamuna jalat olivat edelleen pehmoiset, mutta kaipasivat rasvaa. Ohut kerros kookosrasvaa niin hyvä tuli. Ei imeydy kovin hyvin, mutta ohuelti levitettynä on mukavan tuntuista. Todella voimaista. Molempien tuoksu on erittäin hyvä, ainoa vaan että kookos vähän muuntuu iholle laitettaessa.


kuvat:Janet

Tahdoin vielä hieman hehkuttaa tuota L'oréalin Perfect cleania. Se on syötävän hyvän tuoksuista ja mun kasvot tykkää siitä ihan mielettömän paljon. Tulee pehmeiksi kuin vauvan pylly :D

Nyt taas on pakko jatkaa. Kiirettä pitää ja tahdon laittaa mahdollisimman monta työhakemusta :) Mukavaa illan jatkoa :)

You Might Also Like

0 kommenttia