Tutkimustuloksia

keskiviikkona, toukokuuta 18, 2011

Kiire ja tiedottomuus edelleen jatkuu täällä töissä, joten huonoa postausta taas tiedossa :/

Tänään aamulla siis kävin THL:ssa masennus ja aivojen käyttäytymis (muisti) tutkimuksessa ja voin sanoa yllättyneeni hieman tuloksista. Palkaksihan mä sain siitä leffalipun ja varmaan lähiaikoina mennään sitten miehen kanssa teatteriin :) Pari tuntia siellä meni ja jouduin tekemään erilaisia tehtäviä ja loppuun sitten vielä haastattelu omista tuntemuksista. Tulokseksi muistilleni tuli, että lyhytkestoinen on sama kuin keskiverto ihmisellä, mutta pitkäkestoinen on keskivertoa parempi (myös monta kertaa kuultu/opittu juttu on parempi). Sain myös pohja ajat eräässä lukemis tehtävässä, josta tulokseski tulikin, että olen keskivertoa paljon parempi tarkkaavaisuudessa ja huolellisuudessa. Tämä yllätti itseni ihan totaalisesti. Kyllä mä olen tiennyt, että kykenen tekemään hommat ripeästi ja silti samalla erittäin tarkasti, mutta kyllä testi nyt kertoo että olen siinä tosi hyvä :) Tämä piristi päivääni hitusen näitten työjuttu stressien alla, mutta mistään uudesta työstä ei ole kuulunut mitään ja ens viikon perjantai (loppu??) lähenee.

Mä nyt jatkan taas hommiahommia, tahdoin vaan kertoa tulokset :)

You Might Also Like

0 kommenttia