Sain hemmottelua

torstaina, toukokuuta 19, 2011

Tän kaiken työstressin alla, mun rakas päätti antaa mulle vähän hemmottelua. Tämä siis tapahtui toissa iltana. Mä tulen töistä kotiin aina puoli 12 pintaan yöllä ja nyt voin kyllä sanoa saaneeni ehkä ihanimman hemmottelun. Mieheni oli koiran kanssa ulkona vastassa, joten mun ei tarvinnut enää käyttää sitä yöpissillä. Sauna oli jo lämmin ja siellä odotti semmoiset Lidl:n breezertyyliset juomat jäiden seassa. Oli niin ihana löylyt jotta ja sitten mieheni asetteli tietokoneen sängynpäätyyn ja minä mahalleni siihen ja sain saunan jälkeen jalkojen rasvauksen ja hieronnan. Voi että kun oli taivaallista! Mulla on muutenkin niin saharankuivat kintut aina, että saunan jälkeen rasvaus tekee niin hyvää. Ja mikä vielä oli ihanaa niin tämä kaikka tapahtui kynttilän valossa♥ Kyllä tuo mies vaan osaa yllättää♥ Se taitaa vaan olla niin, että se osaa ihan mitä tahansa, kun vain jaksaa ja tahtoo. Tämä kyllä rentoutti ja sai ajatukset hetkeksi aikaa ihan muualle. Kiitos vain rakkaani ♥


Meidän makkari on kauhea! Älkää siis välittäkö siitä :D Kyllä siellä nyt nukkuu, mutta se kaipaa isoa remonttia. Tai ainakin seinät uusiksi ja sisutuksen kuntoon. Mieheni on suunnitellut isomman telkkarin ostoa tuohon ja se kiinnitettäisi sitten seinälle. Meijän makkari on melkoinen kaatopaikka tällä hetkellä. En tykkää siitä juuri lainkaan.


Mä unohdin ihan kokonaan esitellä mun uudet lenkkarit. Mulla ei ole ollut vuosiin enää minkäänlaisia kunnon juoksuun tarkoitettuja kenkiä ja nyt kun olen siitä innostunut niin tahdoin ostaa paremmat kengät hoitamaan hommaa. Voin sanoa, että todella ohut pohjaisilla kengillä tulee jalat ihan kauhean kipeiksi.


Ostin nämä Stadiumista ja maksoi VAIN 10€, ei todellakaan paha hinta ja nämä ovat oikein mukavat jalkaankin. Äiti harmitteli kun en hänellekkin ostanut, mutta eihän mulle nyt kaupassa voi tulla mieleen, että hänkin tarvitsisi. Tuntuupahan juokseminen mukavammalta, vaikkei nämä silti mitkään huippu juoksukengät ole.

kuvat:Janet

Täydensin myös mun lakkavarastoa (sitä pientä kämäistä :D). Seppälästä kotiutin taas yhden Models Own:n lakan ja hopeaa mä lähinnä etsin, sitä kuitenkaan löytämättä. Päätin ottaa kullan, eikä tämä ollut lainkaan huono vaihtoehto. Mä tykkään metallienhohdosta, enkä oikein osaa päättää onko kulta vai hopea lempi metallini. Musta vaan hopea lakka saattaa näyttää pikkasen paremmalta ruskettuneen ihon kanssa, mutta mä en oikein osaa päättää :D

Kumpi teidän mielestä on parempi? Ja kumpia koruja käytätte enemmän? Vai meneekö ihan vaan "rihkama"? Ja mikä on lempiväri kynsilakoissa varsinkin näin kesällä?

You Might Also Like

0 kommenttia