Leffa metsästäjä räkättää vedet silmissä

sunnuntaina, maaliskuuta 03, 2013

Mihin tää viikonloppu taas katosi? Mun piti tulla postailemaan taas vaikka mitä, kantaa kameraa mukana tallilla ja ottaa kuvia, mutta kaikki taas jäi. Olen viilettänyt melkein koko ajan vaikka mun piti tää sunnuntai ottaa ihan levon kannalta. No ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, mutta kivaa on silti ollut. Mä en oikeastaan muista milloin mä olisin nauranut niin paljon kuin olen tänä viikonloppuna nauranut. Mulla on lentänyt vedet silmistä joka päivä ja mulla on vatsalihakset naurusta kipeenä. Perjantaina taisi yliväsymys yllättää ja Annen ystävän ollessa iltateellä saatiin ihme naurukohtaus...en edes tiedä mistä :D Lauantaina meillä lensi vedet silmistä Putousta katsellessa. Irwin Badwoman aloitti naurut ja totaali repeäminen tapahtui kun kuulin isäpuoleni repeävän nauruun. Sitten meitä olikin kolme vedet silmissä, äiti, minä ja isäpuoli. Niksu katteli meitä ihan hoomoilasena kun naurustamme ei meinannut tulla loppua, ei sitten mitenkään. Happi meinasi loppua, mutta nauru ei :D Siis oikeesti, se käkätyskohtaus olisi pitänyt saada nauhalle. No sit tänään, oltiin ajalemassa entisten naapureiden synttäreiltä kotiin päin, kun sain kaamean naurukohtauksen taas aikaseksi, siitä isäpuolen kenkäepisodista. Kyllä, vielä näinkin pitkän ajan jälkeen xD. Eikä siitäkään meinannut tulla loppua, ei sit mitenkään. Äidin kanssa hihitettiin takapenkillä ja äiti antoi koko ajan vaan lisää aiheitä naurulle, kun kertoi isäpuolen muistakin touhuiluista. Takapenkin lasit huurettui meidän räkättämisestä. Voi hyvää päivää. Isäpuoli meinasi jo terkkarille viedä, kun nauru vaan jatkoi. Me taidetaan ädin kanssa kuulostaa ihan pimeeltä ;D No, mulla on ainakin ollu tosi kivaa ja vatsalihakset on saaneet töitä. En tiiä miten mua on näin naurattunu. Taitaa olla pari ruuvia tippunu mun nupista.


No mutta, tehän tiiätte että Twilight Aamunkoi osa 2 julkaistiin lauantaina. Tottahan toki true fanittajan piti saada leffa samatien koti hyllylle nököttämään. Eipä ollu ihan helppo metsästys tälle leffalle. Meidän Cittariin oli tullut kyllä Aamunkoita, mutta vain DVD:nä. Meille ostellaan vain Blu-Ray elokuvia, kun onhan niissä paljon parempi kuvanlaatu. No joo, piti lähteä ihan parinkymmenen kilsan päästä hakemaan oma leffa. Onneksi sentäs naapuri kaupungin Cittarissa oli niitä. Vielä en ole kerennyt aloittamaan maratonia, mutta pian on sen aika :)


Nyt on kyllä pakko lähteä tekemään huomisen päivän eväät valmiiksi ja nukkumaan. En yhtään edes tiedä mitä olen höpöttänyt tänne nyttenkään. Olen meinaan niin tööt, että uni varmasti tulee helpolla tänään. Hyvää yötä myös teille. Toivottavasti tästä tekstistä saa edes jotain selvää :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Kiva että on naurattanut - nauru tekee hyvää :D Mukavaa alkavaa työviikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nauru tekee joo hyvää ja kuulemma pidentää ikää ;) Jos tällaset naurut jatkuu nii mä elän ikuisesti :D Mukavaa työviikkoa myös sinne ♥

      Poista