Livbox - maaliskuu

maanantaina, maaliskuuta 11, 2013

Voi että, mun uusimman aarreboxin kirjoittelu on koko ajan vaan siirtynyt, mutta nyt vihdoin..

KIMPPUUN! :D

Sain oman maaliskuun Livboxini jo viime viikon torstaina, mutta niin se aika on taas hurahtanut, etten ole kerennyt tähän sen enempää paneutumaan. Mutta nyt vihdoin pääsen työntämään tuutista ulos taas tätä ihanaa kosmetiikkahöpinää :)


Tämän kuun Livbox yllätti mut todella, todella iloisesti! Olen ollut ihan ulalla näistä luonnonkosmetiikka tuotteista, enkä ainakaan koskaan ole tietoisesti niitä käyttänyt. Eli jos mulla on jotain luonnonkosmetiikkaa ollut käytössä, niin olen siitä kyllä ollut täysin tiedoton. :D Erittäin iloisena nostin jokaisen tuotteen boxista ulos ja muutama niistä sai erityisen hämmästymisen aikaan. Tämän boxinhan voitin ihanan Nooran Curiouser&Curiouser-blogista, mutta seuraava kolmen kuukauden satsi on jo maksettuna ;) En todellakaan malta odottaa seuraavaa boxia. :D Okei, katsotaan nyt se sisältö.


Ensimmäisenä käteen osui paketin isoin putkilo, joka paljastui Korresin mango-suihkugeeliksi. Todella ihanan tuoksuinen, todella mangomainen. Mä tykkään saippuoista, jotka tuoksuvat todella paljon ja jättävät iholle vienon tuoksun ja toivonkin, että tämä herkullinen tuoksu jäisi iholle hellästi. Livboxin tuoteselosteessa sanotaan, että tässä on C- ja E-vitamiinia sekä sinkkiä ja antioksidanttientyymejä, jotka parantavat ihon omaa immuunijärjestelmää. Kuulostaa todella...terveelliseltä :D Toivon, että tämä tekee korppukuiville jaloilleni hyvää, kun tuollaisia terveysainesosia sisältää. Mitä luultavimmin tämä kiilaa nyt suihkussa kaikkein muiden saippuoiden ohi. Johan se tuli huomattua, etten malta pitää näppejäni erossa uutuus tuotteista :D

Burt´s Bees oli mulle tuttu nimeltänsä ja olen niistä lukenut paljon blogiarvosteluja, mutta nyt ensikosketus minulle. Boxista tuli Hand Salve-käsivoide, joka on kyllä ihan uudenlaisella tavalla pakattu. Mulla kun on ollut vain tuubeja tai pumppupulloja. Jotenkin hassua ajatella käsivoidetta Vitaliksen kaltaisessa putelissa. Vähänkö mä kuulostan amatööriltä, vaikka tällainen kosmetiikkahirmu olen :D Tästä sanotaan, että se sisältää hoitavia kasviöljyjä, yrttejä ja mehiläisvahaa, jotka kosteuttavat kuivia ja karheita käsiä. Tätä on kyllä hankalaa levittää koko käsille. Tuotetta olisi parempi ottaa spaattelilla, mikäli sitä haluaa ottaa kerralla enemmän, mutta mä kun en raaski tuhlata tuota liian nopeasti, niin käytän sitä pienemmissä määrissä.

Palashampoo, mulle todellakin uusi juttu ja hämmästytti toden teolla. Hämärä muistikuva mulla on, että Lushissa olen tainnut nähdä shampoota palamuodossa, mutta mun muistikuviin en aina luottaisi :D Uskoisin kyllä olevani oikeassa, kun Ma Provencen palashampoo hyppäsi boxista syliini. Kuvittelisin tämän olevan ehkä jotenkin hankala käyttää. Hinkkaanko mä tota palaa suoraan kanuunaan vai pitäisköhän sitä ensin vaahdottaa käsiin ;D Pienoisia blondiefektejä voin kokea seuraavan kerran suihkussa :D Todellakin mielenkiinnolla odotan tämän testausta. Selosteessa sanotaa shampoon olevan tiivistetyssä muodossa ja vastaa kahta pullollista nestemäistä kaveriaan. Tämän sanotaan sopivan normaaleille hiuksille ja hoitoainetta ei kuulemma tarvitsisi käyttää laisinkaan :o Mä taidan kuitenkin pistää hoitsikkaa, mun tukka on muuten yks takkupesä. Mutta mielenkiinnolla testaamaan :)

Ziajan Vuohenmaito-päivävoide oli toinen mikä herätti ihmetystä ja kummastusta. Ensimmäinen mielikuva oli todellakin vuohen tissi, joka tihuttaa maitoa ja mun pitäisi laittaa se sitten naappeliin. :D Ei siinä, vuohet on ihania, mutta mielikuva ei ollut niin kiva. Voide oli todella hyvin pakattu, siinä päällä oli vielä foliokansi, ettei pääse kuivahtamaan. Tämä pitää ottaa käyttöön niin, että käyttää kerralla loppuun. Luulisin tämän vanhentuvan herkemmin entä nuo synteettiset tuotteet. Mitään en siis tietenkään sano varmaksi, kun en ole näiden osalta kouluja käynyt. Tällaisella blondin maalaisjärjellä vaan pähkäilen ;D Fiksummat saa avautua kommenttilootaan! Voiteesta sanotaan, että vuohenmaidon ainesosat kiinteyttävät ja kosteuttavat ihoa luonnollisella tavalla ja voiteen silkinpehmeä koostumus on hellävarainen ja nopeasti imeytyvä. Edellisen boxin Olayt alkaakin olla loppu, joten tämä pääsee käyttöön ihan juuri.

Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä Laveran Trend Sensitive Liquid Eyeliner-rajauskynä. Eipä tästä ole kauaakaan kun pähkäilin, että tätä olisi todella kiva päästä kokeilemaan. Karkkipäivä-blogin Sanni kirjoitteli ohuista linereistä ja mun mielenkiinto heräsi noista sivellin-linereistä. Mä olen vannonut teini-iästä asti huopapäisten dipattavien linereitten nimeen, mutta saattaa olla, että mä vaihdan kelkkaa. Ainakin Sannin kuvissa lineri näyttää huikealta. Mikäli lineri osoittautuu huipuksi, tulee mulle suureksi murheeksi näiden ostopaikka. Mistähän näitä saisi ostettua? Taustatyötä on siis tehtävä.

Täysikokoisia tuotteita oli vain tuo Laveran lineri ja muut ovat näytekokoisia. En silti ole lainkaan pettynyt, päinvastoin. :) Näytteet ovat kuitenkin oikein hyvän kokoisia :)

Tällaisia tuotteita tämän kertaisesta boxista. Mitä te olette mieltä? Osui ja upposi vai molskahtiko mereen?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Mä en vielä oo mitään näistä kokeillut, mutta mielenkiinnolla kyllä suhtauduin tuotteisiin. Aluksi olin kyllä ihan että mitä ihmettä täällä on, kaikki ihan outoja tuotteita, ennenkö luin että luonnonkosmetiikka ovatten kaikki :D Kyllä se vaan munkin täytyy uus tilausjakso laittaa menemään ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks en oo ainut kuka tähän on koukussa ;D Niin ihanaa kun joka kuukaus on jotain mitä odotella :D Seuraavakin vois jo tulla!

      Poista