Perjantai! Tietty päänsärkyä...

perjantaina, maaliskuuta 22, 2013

Kauhean kiireinen työpäivä, pienoinen salitreeni ja samoiten päikkärit takana. Helpotusta ei näy, vaikka mitä tekis. Eikö ookki kivaa? NOT! On tää kipuilu niin syvältä. Tietenkin kun viikonloppu alkaa, niin eikös mun tietty tartte ottaa joku inhottava vaiva siihen. Mua odottelee tuossa lattialla yks tosi kiva pussi ja nähtävästi imurointikin, mut mä en tässä voimassa jaksa edes aloittaa sen purkua :( Saattaa olla, että pitää suosiolla siitää huomiseen, ettei tartteis mennä halailee kylmää posliinia. Vähän siinä rajoilla ollaan taas. Ja mä fiksuna tyttönä olen sit bloggailemassa. No hitsi ku tulee vierotusoireita :D Jos tää pääkipu onkin sitä? :D


Mulle on aiheuttanut myös pieniä pahoinvointeja, kun katselen Melin touhuja. Huhheijaa! Mun piikkikammo saa mut melkein juoksemaan karkuun, mutta päänsärky kyllä nyt estää sen. Toistaalta mä haluaisin moisia itsellenikin, mutta en pysty. Meli itsekin vasta harjoittelee, mutta ihan ammattilaiselta tuo näyttää kyllä mun silmiin.



Onkos teillä tatuointeja? Mä kyllä haluaisin, mutta juoksisin tatuoijaa kovaa karkuun. Mä en uskalla :D Monta tatuointikuva ideaa mulla kyllä on, mutta ajatuksen asteelle saavat kyllä jäädä.

Mutta nyt tää pää taas meinaa räjähtää ihan totaalisesti, niin pakko lopetella. Mut silti on kivaa, ettei aamulla tartte nousta ennen kukonlaulua. Mukavaa perjantai iltaa teillekin <3

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Löytyy yläselästä yks tatska, sitä on jo kerran jatkettu ja vielä on tarkoitus jatkaa :) Piirrettynä on jo toinenkin tatuointi jonka inspiraatio tuli noista koirista ja sekin tulee aikanaan johonkin kohtaan :) Ja tuo nykyinen tatska ei edes sattunut, kun se on tuollaisessa kohti, mutta joku muu kohta on varmasti arempi.
    Mukavaa viikonloppua sullekin, toivottavasti pääkipu ei vaivaa koko viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö sua muka sattunut? Uh, sä oot kyllä terästä! Mua sattuu jo pelkkä ajatus :D

      Poista
    2. No ei voi sanoa että sattu, kyllähän sen nyt tietenkin tunsi ja se oli ehkä enemmän sellaista nipistelyä :) Mulla kyllä on aika korkea kipukynnys, mutta ehkä jos johonkin esim jalkapöytään alkaisin tatuointia ottamaan, niin alkais minuunkin jo sattua.

      Poista
  2. Ei oo tatskoja, saattaisin ehkä haluta ja vaikka mahdollisesti montakin mutta ei pysty. Mä varmaan kuolisin kauhusta, sen verraan piikkikammosia ollaan täälläkin :D

    Ja tsemppiä taas, toivotaan että päänsärky helpottaa niin saat nauttia viikonlopusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä me piikkikammoiset :D Onneks en oo ainut. Ja arvaa, nyt kun näin sen tatska koneen ihan läheltä ja sen piikin :O En todellakaan voi ottaa mitään tatuointia :D

      Poista
  3. Mä oon monesti tatuoinnista haaveillut, ja paikkakin olisi jo selvillä, mut kun oon sata varma etten sitten "aikuisena" siitä niin enää tykkäisi ni ottamatta on jäänyt. Eikä kyllä harmita yhtään etten tähän mennessä oo moista ottanut, joten ehkä jatketaan tällä linjalla kun seuraavat haaveilut taas alkaa :D

    VastaaPoista