Eipä mulla mitään ihmeellistä..

keskiviikkona, maaliskuuta 16, 2011

Mä vihaan tätä väsymystä. Peitto ja tyyny mulle heti nyt oitis. Väsyneenä niin inhottavasti paleltaakin. Eilen oli kyllä taas kiva BoduPump tunti. Rankkaahan se oli ja taas on lihakset kipeät, mutta aivan ihana olo tulee rankan treenin jälkeen. Tässä nyt pohdiskelen, että pystynkö tänään menemään kahvakuulailemaan vai pidänkö suosioilla vapaapäivän. Huomenna vaan olisi tallipäivä ja sehän menee aikapitkälti vapaasta... niin kaippa se on pakko mennä tänään. Ja menenkin.


Perjantaina suuntaamme vanhimman kummityttöni synttäreille. Hän täyttää jo kuusi vuotta. Nyt olisi vielä tehtävä synttärilahja ostokset ennen sitä ja pistää ne pakettiin. Ajomatkaa meille tulee sellainen lähes 300 km ja reilu 3 tuntia. Ihanaa nähdä taas rakkaita sukulaisia.


kuvat:google ja weheartit

Toiveena tytöllä on potkulautaa, naukuvaa kissaa ja littlestpetshop leluja. Eli ihan helppo homma tulee olemaan tuo lahjojen osto. Ajattelin vielä jonku paidan tai housut lelujen lisäksi ostaa.

Eikä nämä ole ainoat synttärit tässä kuussa. Mun ihana rakkaani täyttää 25-vuotta ja tarkoitus olisi pitää jonkinmoiset synttärijuhlat hänellekkin.  Ja kaikista vaikeinta on keksiä hänelle lahja. Ei sillä, että mun mies olisi jotenkin vaativa, mutta mä en vaan keksi mitään, mikä olisi mielestäni tarpeeksi hieno hänelle. Ja kiire tulee senki kanssa. Enää reilu viikko yrittää keksiä sekin... Voihan kettu. On mulla taas stressin aiheet. Mutta joo, tänään tää ulosanti on taas vähä heikommanlaista ja väsymys vie voiton. Mutta muksaa päivän jatkoa :)

You Might Also Like

0 kommenttia