Makuuhuone uusiks

torstaina, maaliskuuta 10, 2011

Meidän kodin remontti on kyllä vielä ihan totaalisen vaiheessa, mutta mä vähän haaveilen jo, että päästäisi siihen remonttimme viimeiseen kohteeseen eli makkariin. (Vaikka mä vähän veikkaan, että omassa kodissa on koko ajan jotain remontoitavaa tai uusiksi laitettavaa.) Sitä ennen siis on vielä eteisen seinä, olkkarin päätyseinä, WC, kylppäri ja sauna sekä tosiaan viimeisenä makuuhuone. Ja tietysti sisutetaan nyt keväällä meidän terassi/kesähuone. Mutta kai sitä saapi jo tässä vaiheessa hieman miettiä tulevaa. Ja muutenkin haluan miettiä välillä positiivisia juttuja, kun on nyt tosiaan viime päivinä ollut vähän murhetta ja huolta. (Toivottavasti voisi ne nyt pikkuhiljaa jäädä..)

Tämän hetkisestä makuuhuoneesta mulla ei ole kuvaa, enkä sitä kyllä edes kehtaisi esitelläkkään sen kaameuden takia. Se saa nyt luvan kelvata niin kauan, että saadaan se kuntoon. Me ollaan jo vähän rakkaani kanssa puhuttu siitä, että millaiseksi me se tehdään, mutta ei olla lyöty vielä mitään lukkoon. Meillä saattaa olla vähän eriävät mielipiteet tulevasta värimaailmasta, vaikka molemmilla on mielessä hempeä makkari. Katsotaan mihin tulokseen päästään.

Eli meillähän ei tosiaan oli mikään iso makuuhuone. Sinne mahtuu sänky ja molemminpuolin yöpöydät sekä jalkopäähän lipastot. Kävely tilaa ei siis kauheasti jää kummallekkaan puolelle. Meillä on myös aika vähän säilytys tilaa joten sitäkin olemme yrittäneet ajatella makuuhuoneeseen lisää.


Eli tuollaista sängynpäädyn ympärille sopivaa säilytysjärjestelmää olemme miettineet ja sellaisen saattaisi jopa saada meidän makkariin tehtyä. Pidän muutenkin tämän makuuhuoneen valoisuudesta. Toisaalta, mä olen kyllä sellainen joka nukkuu huonosti, jos on liian valoisaa.



Jos nyt olen ymmärtänyt rakastani ihan täysin, niin tuossa olisi hänen valitsemaa värimaailmaa. Eli mustaa, pinkkiä ja valkoista, näin mä olen meidän pikkaisista keskusteluista ymmärtänyt. Mä tykkään kyllä itsekin todella paljon noista sävyistä, mutta jotenkin silti tahtoisin enemmän maanläheisiä ja vaaleita värejä. Tai sitten perus mustavalkoinen.


Aivan ihania. Katsotaan nyt mihin me sitten päädytään. Kuitenkin remontin alkuun on paaaaaaaljon aikaa ja mielikin voi siinä välissä muuttua vaikka sata kertaa. Hankittavaa on, joten rahan menoa tiedossa. Eiks vois tulla lottovoittoa? Siitä puheen ollen, me olemme tehneet yhteisen loton jossa on 4 riviä. Numerot on meidän yhteisistä tärkeistä päivistä ja ne on olleet kyllä voitokkaat. Lähes joka kerta on tullut voittoa, vaikkakin pieniä määriä :)

Niin ja vielä vähän makua siitä millaisia kalusteita saattanee tulla meidän terassille :)

kuvat:google

Sellasta tänään. Onneksi huomenna on viimeinen työpäivä. Pääsee parille vapaalle.

You Might Also Like

0 kommenttia