I´m going to RelaX

torstaina, huhtikuuta 21, 2011

Tän rankan työviikon jälkeen mä todellakin aion levätä ja nauttia. Toivon, että lauantaina löydetään sopivat huonekalut, koska mä haluan levätä sitten lämpimällä terassilla. Kävin tänään vähän kaupoilla. Ihan perus ruokaa ja sit pikkasen herkkuja. Baileys pullo korkataan vasta terdellä uusien kalusteiden kera :D


Joku kansanedustajaehdokas laittoi esitteensä mukana pääsiäisvehnää, että viikossa kasvavat, nii varmaa. Mulla ollu jo kaks viikkoa, eikä ole kasvanut kuin osa vaan. Taidan heittää nuo pois. Eipä noistakaan mitään iloa saa.


Kaikki varmaan tietää miten inhottavaa on itkeä sipulia leikatessa. No, minäpä löysin tänään aseen siihen. Lidlissä oli tuommonen leikkuri myynnissä ja minähän sen sitten kotiutin. Josko nyt vähän helpommalla pääsis siinäkin hommassa. Ja useinhan mä olen pyytänyt miestäni leikkaamaan. Ihanasti se on uhrautunut :) Nyt päästään siis molemmat helpolla.



Mulla on ihan lyhyet kynnet :( Oli pakko leikata kun suurin osa oli niin huonossa kunnossa. Mutta tosiaan, tuossa on se leikkuri osa. Nuppia painamalla se tuloo ulospäin ja tekee pyörivää liikettä. Uskon tän vehkeen tulevan kovaan käyttöön.




Mä nyt odottelen kovasti, että rakas jaksaisi tehdä mun pyörän loppuun (pitäsköhän hoputtaa nyt vapailla). On tainnu vähän jäädä pahasti vaiheeseen. Ensin pitää hioa vanhat maalit pois, niin saadaan siistimpänä uusi. Tahdon pian päästä ajelemaan :)


Voitte vaan kuvitella minkä näköinen mä olin, kun kuvailin kimalaista. Vähänkin ku se liikahti niin liikahdin minäkin :D Sain silti muutaman kuvan. Sain jopa ikuistettua perhosen. Se oli paikallaan vain sekunnin ja heti lentoon jos meni liian lähelle. Mä onnistuin silti :)









Robbarissa oli tarjouksessa 3 narsissia 5€. Ei todellakaan ollut kallista niin päätin sitten etupihalle pistää vähän väriä. Jotenkin tekee niin paljon kesäisemmän olon kun on kukkia. Meillä roikkuu vielä lyhdyt, pitäsköhän ne ottaa jo pois?



Mä olen syönyt jo puolet kaalilaatikosta. Ai että se on hyvää. Vielä jäi, mutta ikävä tulee ku loppuu :D No, josko sitä ostais uuden grillin ja avaisi grillikauden. Lauantaina pitää vielä kiiruhtaa ruoka ostoksillekin. Mä aion silti nauttia täysin siemauksin vapaista. Tehkää tekin samoin :) Vielä tämä ilta pitää ahertaa töissä ja täällä onkin kiire edelleen.

kuvat: Janet

Oikein mukavaa ja rentouttavaa pääsiäistä!

You Might Also Like

0 kommenttia