Hulluahan siellä oli

torstaina, lokakuuta 11, 2012

Mä koin pienen shokin kävellessäni Jumboon sisälle Stockan päästä. Ihmisiä palloili jo siinä edustalla aikamoinen määrä, mutta sisälle astuessa oli tungos taattu. Päätin, että ensimmäisenä käyn vain etsimässä UGGit ja sitten käyn tekemässä muut hommat, ennen kuin paneudun Hullareihin paremmin. No oliko ees yhtään yllätys, et kaikki UGGit oli myyty loppuun? No ei, mutta harmitti silti. Olisin niin mielelläni ostanut ne, mutta eipä ollut ne tossut sit mua varten. Mulle tuli pien ahistus siitä tungoksen määrästä ja lähdin välillä huilaamaan muihin kauppoihin. Ja niissä sitä tilaa kyllä oli. Tais kaikki Jumbon asiakkaat olla Stockalla, tuntui loppu kauppakeskus kovin autiolta Hullareihin nähden.

Mä kävin vaihtamassa sen uudelleen lahjaksi saamani Pearl Wandin siihen isompi päiseen pötkylään, Pearl Pro Curliin. Myyjä hieman naurahteli, kun kerroin, että sain saman lahjan jo toistamiseen, että pitäis vaihtaa oikeaan kokoon. Onneks niitä oli hyllyssä vaikka muille jakaa, joten sain helposti vaihdettua. Nyt sit innolla oottelen tämän testaamista. Pitäis varmaan vaan ostaa jotain tököttiä, mikä pitäis kiharan kasassa. Mulla kun tuppaa kähärät suoristumaan niin helposti, että kihartaminen tuntuu turhauttavalta. Ei teillä olis mitään hyviä vinkkejä sellaiseen kiharatuotteeseen, joka vois painavassakin pehkossa pitää kiharan kasassa?

ANTTILA kiharrin 39,90€ Lahja Niksulta

Palasin tämän tuotteet vaihdettua takaisin Hullareille, tai jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin kävin välissä viemässä tämän ensin autoon. Sama meininki jatkui, ihmisiä sinkoili paikasta toiseen. Osa tyrkki pois edestä, että sais omansa. Mä kävin kokeilemassa myös yhtä takkia. En ollut ihan varma onko se kiva, joten palautin rekkiin ja samantien, takin vielä ollessa puoliksi käsissäni, tuli eräs nainen ottamaan sen multa. Tais olla pakko saada just se. Ei siinä, ottakoot ihmeessä, mut ihmeen töykeästi. Kyllä ne Hullu Päivät taitaa tehdä ihmisistä vähän pöhköjä. Mä otin ihan rauhassa. Katselin ympärilleni, että jos jotain kivaa löytyy niin ostan, mut muussa tapauksessa vaan kiertelen. Olihan siellä kaikkia kivoja meikkejä, löytyi iahn kivoja vaatteita ja kenkiä, lompakoita ja laukkuja sekä kodin tavaroita. Mitään en kuitenkaan oikein osannut katsoa sillä silmällä, että ostaisin. Mulla pyöri mielessä vaan se lahjakortti.

Välillä piti taas päästä väljemmille vesille, joten kävin kiertelemässä muualla. Menin käymään Pentikissä. Stockallahan oli myös Pentikin tuotteita, mutta koin mukavemmaksi asioida ihan siellä liikkeessä. Mä löysin vaikka mitä kivaa sieltä ja yhden kivan jutun ostinkin.


PENTIK lasipurkki 10€

Mä himoitsen niitä Iittalan vitriinejä, joten tää auttoi nyt ensihätään oikein erinomaisesti. Mä suunnittelin alkuun laittavani tuohon koruja, mutta katsotaan mihin lopulta päädyn. Toi on kyllä niin kiva ja oli vielä edullinen! :)

Jaaaa takas Hullareille. Eipä ollut paikka hiljentynyt yhtään. Nyt kuitenkin tein päätöksen lahjakortin kanssa ja kiikutin ostokseni kassalle. Tarvitsin siis muutaman käynnin paikan päällä tutkimassa valinnanvaroja, jotta osasin päättää mitä teen. Kuitankin lahjakorttiin olisi jäänyt tyhmä summa jäljelle, niin kävin nuuskuttelemassa tarjous hajuvesiä. Sieltä löytyikin ihan kiva tuoksu.

STOCKMANN Burberry Brit hajuvesi 30ml 29,90€

Kamalan pieni tuo hajuvesi on, joten miten sitä raaskii edes käyttää? Ihan kiva tuoksu, ei ominta mua, mutta vaihtelu virkistää :) Escadan kesätuoksutkin on tulossa tarjoukseen 100ml 49€. Voitte vaan kuvitella, et niitä mä himoitsen ja kovaa! Tuo Burberryn pullo on kyllä tosi nättikin.

Mutta joo, mitä mä sit sillä lahjakortilla ostin. Se tarvitsee ihan oman esittelyn ehdottomasti, joten tähän postaukseen siitä ei valitettavasti tule kuin pieni vilautus. Varmasti arvaatte, mutta mun pitää omistaa yksi kokonainen postaus mun uudelle aarteelle :)


Nythän mä olenkin sitten taas kotosalla ensi viikon torstaihin asti. Teen siis töitä kotoa käsin vaikka mulla on saikkua. En vaan halunnut itselleni tuuraajaa, kun sitten on aina paljon enemmän selvitettävää. Tää siis ihan vaan tällee välihuomiona. Ja niin, vaikka Hullareilla oli ihan hullua, niin mä haluisin sinne uudestaan :D

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Jaiks. Ei tulisi mieleenkään lähteä Stockan hullujen mummojen sekaan tunkemaan. ;) viime kerralla taisin pikaisesti käydä kääntymässä, mutta yleensä kierrän mahdollisimman kaukaa.

    Noo, näytä mitä muuta kivaa ostit!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne mummot siellä oikeesti kaikkein pahimpia olikin. Ei nuoret rynnänneet saati repineet käsistä tavaroita, mutta vanhemmat olikin sit vähän eri kategoriaa :D

      Pakkohan mun oli paljastaa, en malttanut pitää kauempaa salassa :D

      Poista
  2. Nii, mäkin halua nähdä mitä pussista paljastuu!!

    VastaaPoista
  3. Ja minä myös !!! :D

    Mä kävin myös hulluttelemassa ja veihän se shoppaus helvetti taas tän tytön mennessään :D

    VastaaPoista