MIten kiva päivä!

lauantaina, lokakuuta 20, 2012

Voi kuinka ihana päivä meillä onkaan tänään ollut messuilla! Jalat on kulutettu loppuun ja pää huutaa apuja, taas vaihteeks särkee tosi kovaa. Mä näin monta julkkista ja ihania bloggaajia <3 Mä taisin mennä kyllä vähän tosi pahasti lukkoon kaikkien kanssa, mutta kuinka ihanaa oli nähdä <3 Ja kauheesti mitään en edes ostanut, mutta rahat katos kyllä johonkin. Niillä on kyllä ihme tapa kadota herkästi.

Koska mun pää sanoo ittesä taas vaihteeks irti, niin tänää vaan tällanen pikainen päivitys. Palataan paremmalla ajalla isommalla sepustuksella messuista. Mun mielestä ne oli ihan huiput! Arvatkaa vaan harmittaako, kun en muistanu ottaa kameraa mukaan, enkä saanut ihania yhteiskuvia kaikkien kanssa. Mut meillä olis vielä pari leffaakin tuossa, joten mukavaa lauantai iltaa teillekin <3

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Olet niin herttainen. <3
    Kyllä taidettiin täällä päässä mennä enemmän lukkoon, hyvä kun Suomea osasin puhua. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi elä kehtaa, miehän menin ihan lukkoo ja sössötin jotain siansaksaa :D Tuli ihan fiilis ku olisin hyökännyt sun päälle :D Sä olet kyllä niin mieletön ilmestys livenä, jot huhhuh! <3 Oli ihana törmätä <3

      Poista
    2. Haha. Hassu. <3 Ei tullut sellainen fiilis lainkaan, vaan oli ihana, että tulit moikkaamaan! Olin yhtä hymyä koko päivän sen episodin jälkeen.

      Poista
    3. <3 <3 Mä olin myös täysin hymyä <3

      Poista
  2. Voivitsi, oltiin eri päivinä :( Oli kyllä ihan kivat messut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi mööööh :( Olisin suhun törmännyt niin mielelläni! Meidän pitää pitää se miittinki joskus <3 Tarttuikos sulle mitään kivaa sieltä? Tai Helsingistä ylipäänsä :)

      Poista