Talvikengät

tiistaina, lokakuuta 30, 2012

Nelly.com on ollut aivan liian kiva viime aikoina. Sieltä on sadellut lahjakortteja vähän liikaakin ja ne polttelee sähköpostissa aika kovaa. Nelly päätti lähettää yks kaks yllättäin mulle 10€ lahjakortin, kun sivuilla on kuulemma ollut jotain häikkää. No on ne mulla kyllä tökkinyt, kun kävin aleja kurkkimassa, mutta ei mitään sellaista, että olisin lahjakorttia odottanut. Tänään sitten tein turmiollisen liikkeen. Kävin ostamassa itselleni talvikengät. Oikeasti mä kyllä sellaiset tarvitsen kun mulla ei ole, mutta mutta... nää tilaamani ei ehkä olleet ihan niin käytännölliset kun olisin tarvinnut.


Noi oli mun mielestä vaan niin söpöt :D Mä olisin niin halunnut Hullareiltakin ne tarjouksessa olleet Uggit, mutta koska jäin ilman, niin mielestäni sain tilata moiset samantyyliset. Tuo kiilakorko näyttää tosi...jännittävältä, mutta toisaalta ihan kivaltakin. Katsotaan nyt, kun saan nuo sovitukseen, että mitä tykkään niistä livenä. Mä kyllä menin ja maksoin nuo samalla kun tilasin. Toivotaan siis että ovat sopivat.

Eipä siinä kyllä ollut kaikki. Mä taisin pikkasen hullaantua nellyn alesta viime viikolla. Sieltä löytyi niin monta ihanaa drop back-mekkoa, että pakko oli tilata sovitukseen. No, tilasin sovitukseen mekkoja sit vahingossa n. 90€. Oli joukossa kyllä yhdet shortsitkin. Mä en missään nimessä aio pitää kaikkia mekkoja, vaan lähinnä tilasin kokeiluun, josko sopivaa löytyis. Mä tykkään mekoista kuin hullu puurosta, mut mä olen tosi huono käyttämään niitä. Aion kyllä ryhdistäytyä tämän osalta. Eli näiden mekkojen tilauksesta mulle jäi kuumottelemaan vielä yksi 7€ lahjakortti. Katsotaan, maltanko pysyä siitä erossa.

Mä jäin nyt myös miettimään palautusta nellylle. Mä en ole koskaan joutunut sinne mitään palauttamaan, joten onkohan se yhtä helppoa kuin Hennesille tai Ellokselle? Ja mites, kun nuo kegät on jo maksettu, mutta joudunkin ne palauttamaan? Onko teillä kokemusta tällaisista? Kyllähän nellyn sivuilla lukee kaikki, mutta vähän niinkuin omakohtaista kokemista kaipaisin.

Mitä muuten tykkäätte kengistä? Onko nellyn alet saaneet teidätkin hulluiksi? ;)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Kivat kengät :) Voi olla ihan toimivat kun ei tuo kiila ole tuon korkeampi.
    Mullekin tuli kympin aleviesti Nellylle, vielä en ole käynyt sivuilla mutta voipi olla että ensi yö vierähtää siellä :D
    Nellylle palautus on ihan kätsyä, netissä täytetään palautuskuponki ja tulostetaan se paketin mukaan. Tuosta en tosin tiedä kun on maksettu etukäteen, mutta eiköhän sieltä sitten ropise rahat takaisin tilille..

    Tää haluaa kyllä sitten nähä mitä mekkoja sieltä sovitukseen tulee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että säkin tykkään :) Mä monesti mietin, et onko mulla ihan outo maku :D Mä mietin kans pitkään tuota kiilaa, voi inhottavasti jalat muutoin valua alas ja varpaat solmussa jos korkeampi. Tai tällanen mulle tuli mieleen kun tilasin. No, vierähtikö aika siellä? ;)
      Joo, niin luin että netissä pitää täyttää kuponki. Kyllä Nelly on ollut aina luotettava, et eiköhän rahat palaudu tilille, jos ei ole kenkulat hyvät.

      Juu, mä näytän sit niitä mekkoja. Pidä vaan peukkuja, et olisivat sopivia :)

      Poista