Lahjaideoita

torstaina, joulukuuta 17, 2015

Siinä missä jouduin pähkäilemään ihan tuhottoman paljon mitä itse haluaisin lahjaksi, on muille lahjojen antaminen kovin paljon helpompaa. Minä harvemmin mietin mitä kenellekin ostaa. Menen vain kaupoille ja valitsen sen mikä näyttää lahjan saajalta. Tietysti aina vähän kyselen etukäteen, onko minkälaisia tarpeita mahdollisesti, mutta muuten mennään ihan tunnepohjalta. Mulle iskee aina pieni lahjapaniikki ja nytkin mulla on oikeastaan kaikki lahjat ostamatta. Vain tänään postiin laitettu vanhimman kummitytön Masun ja serkkutyttö Mintun lahjat on siis hankittu. Tarkoitus olisi nyt viikonloppuna löytää kaikki muut lahjat. Aion pyhittää molemmat päivät shoppailulle ja veikkaan, että joudun keskelle ryysistä. Hommasta tekee vielä hitoiksiin haastavampaa se, että mulla on joku lentsun poikanen. Kurkku on ollut tänään ihan superkipeä ja mittasinpa kuumeenkin varmuudeksi, niin 37,1 on paraikaa päällä. Ja töissä on niin kova kiire, että pakko mennä. Mutta joulu tulee, oli pää kainalossa tai ei.

Mulla on ehkä jotain pientä hajua, mitä ostan tänä vuonna kellekin lahjaksi. Toiveita olen kuullut jo muutamia. Neljä lasta, kolme naista, kolme miestä ja kolme ystävää. Siinä olisi ne, kelle pitäisi lahjat hommata. Tosin tänä vuonna budjetti on vähän eri kuin aiemmin. Nyt on remontti meinaan tehnyt lompakkooni sen verran suuren loven, että lahjoista on tänä vuonna vähän karsittava. Alla linkit, mitä olen parina viime vuonna saanut ja antanut. Niistä kannattaa ainakin käydä katsomassa vinkkejä.


Tässä kuitenkin vielä muutama vinkki, mitä saatan tälle vuodelle ajatella antavani.


Harrastavalle taikka remontoivalle miehelle suosittelen työkaluvaunua. Se on ollut meillä tosi iso hitti ja yksi lempilahjoista. Tänä vuonna kuuli toiveen kolviasemasta ja sellaista olen sitten yrittänyt metsästää. Hajuvedet on aina hyviä ja mieskosmetiikka myös. Musta tuntuu, että miehet on niiden ostossa vähän huonoja. Ainakin meillä. Kylpytakki on kiva ja laadukkaat paidat ja neuleet. Sukkia ja kalsareita nyt unohtamatta ;)


Pussilakanasetit on ainakin meille mieleisiä. Nekin kauhtuu aikanaan ja niitä on hyvä aika ajoin pistää uusiksi. Kosmetiikka tietysti, mä suositteen sitä aina. Joku setti tai hyväksi havaittu tuote, ei lainkaan hullumpi idea. Mikäli lahjan saaja kerää jotain tiettyä tuotetta tai sarjaa, siihen on tietysti aina kiva saada lisää kappaleita. Reseptikirjoja ruoanlaiton mestareille ja tunareille. Niistä saa aina hyviä ideoita. Valokuvakalenteri omista kuvista. Ja tietysti myös ne hajuvedet. Tänä vuonna miehet huomio! Marc Jacobs Decadence on nuuhkimisen arvoinen!


Mitä kivaa te olette miettineet? Ja millä mallilla teidän lahjojen osto jo on?

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Lahjat on hommattu jo aikaa sitten! :) Itse suosin elämyslahjoja, kirjoja ja pyyhkeitä. Vähän jännittää mitä mies tuumaa elämyksestään... :D Kummitytön viemme Disney on iceen jne. Toivottavasti ei tauti iske pahemmin! <3

    VastaaPoista