Liikunnat vko 44

maanantaina, marraskuuta 05, 2012

Heippa vaan, ja mukavaa maanantaita!

Mites teillä lähti maanantai käyntiin? Mä heräsin jo puol tuntia ennen kellon soittoa ja kirosin mielessäni sitä, etten enää saisi unta, niinkuin en koskaan jos aikaa unelle on alle 40 minuuttia. Niksu on monesti ihmetellyt tätä mun nukkumista tai paremminkin nukahtamattomuutta, kun hän pystyy vaipumaan aamulla uneen vielä parista minuutistakin. Mä en vaan pysty. Mä tiedän vaan sen, että kohta pitäis nousta ja vireys taso vaan alkaa nousta. Tänäänkin se kuitenkin kostautui. Mua alkoi väsyttämään auton ratissa ihan hirveästi ja olikin työn ja tuskan takana saada pidettyä silmät auki töihin asti. Sitä se varmaan teettää, kun on aina rakastanut autossa nukkumista. Se moottorin rauhallinen käynti ja suora tie, hyvät unet taattu. Tosin vaarallista, kun itse ajaa. Mä olen jo kerran elämässäni nukahtanut rattiin, luojan kiitos punaisissa valoissa. Takana tullut tööttäili ja havahduin siihen. Hyi! Pitää aina avata ikkunaa ja hengitellä tai ihan kunnolla pysähtyä tienposkeen ja mennä vähän käppäilemään. Mä koetan usein laulaa pysyäkseni hereillä, mutta mä taidan tehdä senkin jo niin automaattisesti, et osaisin laulaa varmasti unissanikin. Pitäs vaan mennä ajoissa nukkumaan, mut jotenkin en vaan malta mennä vielä yhdeksältä nukkumaan, et saisin tarpeeksi unta. No joo, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis vai miten se oli?

Mä masennuin siitä viime viikon liikuntalistasta sen verran pahasti, että mä oikeasti pakotin itseni liikkumaan. No, ei mennyt niinkuin elokuvissa ja tällä hetkellä olenkin sairastanut yskää jo neljä päivää. Voin kertoa, että yskiminen jatkuvan päänsäryn kanssa ei ole mitään suurta herkkua. Hetkelliset paineet, mitkä yskimisestä nousee päähän on melko, noh kiduttavia. Ei mulle onneksi kuumetta ole noussut, ehkä pientä nenän valumista vaan lisänä. Nii, ja kurkku vähän kipeä. Olen kuitenkin iloinen, että sain käytyä kävelemässä parina päivänä ja toisena otinkin vähän rankemmin. Olotila ei ollut mikään kovin hyvä ja kävelyn jälkeen pahempi, mut tulipahan käytyä! Tällä viikolla yritän jatkaa, mutta katsotaan mihin päin tää yskä muuttuu.


Ma: tallityöt 40 min, ratsastus 30 min
Ti: kävely 30 min
Ke: Reipas kävely 45min
To: - (samperin yskä alkoi :(  )
Pe: - (shoppailua 2h)
La: Keilaus 1h
Su: Tallityöt 30min, raskaiden olkipellettipussien kantoa ja muutakin tallipihan siivoamista 30 min.

Samassa paikassa keilaamassa, mut tämä on vanha kuva.

Ratsastus on kans ollut vähän lyhyempi kestoista viime ajat. Pää ei vaan ole oikein kestänyt sitä epätasaista menoa selässä ja tullut pimeyskin vähän verottaa jo. Piti ottaa otsalamppu taas käyttöön. Sen valossa onkin kiva ratsastaa, varsinkin tällä mielikuvituksella. Mä olen ihan varma, et jotkut örkit tulee meijän perässä metsässä. :D Taidan tarvita kunnon valoheittimen jatkossa.

Ja niin, treffit lauantaina oli tosi ihanat. Kerron niistä sitten vielä erikseen, mutta käytiin tosiaan silloin keilaamassa, oikein hohtokeilaamassa :) Arvatkaa kumpi voitti? Minä! :O Mä olen kyllä ihan sata varma, et Niksu pelasi tahalleen huonosti ja antoi mun voittaa, vaikka hän muuta väittääkin. Keilaamisen jäljiltä mulla on oikea käsi ihan tajuttoman jumissa ja samoin vasen kankku. Ei ole vissiin tarvinnut niitä lihaksia taas aikoihin käyttää, niin heti jumiutuu. Hän tahtoo salille!

Mut joo, täytyy tässä kai töitäkin tehdä, joten ihanaa päivän jatkoa ♥

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Älä murehdi, kyllä sulla tossa viikon aikana on tota liikuntaa kuitenkin tullut enemmän kun monella muulla :)

    Ja onnea keilaus voitosta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanainen ♥ Koetan olla murehtimatta ♥
      Mä taidan olla meidän perheen keilamestari :D

      Poista