Liikunnat vko 45

maanantaina, marraskuuta 12, 2012

Ai tänään pitäis taas jutella noista liikkumisista... niin mistä liikkumisista? Eipä ole kamalasti tullut mitään tehtyä. Lentsu vaivaa edelleen, joskin huomattavasti jo parempi olo, sekä tää ainainen nuppisärky. Kauas tätä on muuten jo jatkunut? Mä olen jo unohtanut ja lopettanut laskemisen, kun viikkoja tuli jo niin monta täyteen. Flunssa on tehnyt mulle myös toisen tosi viheliään vaivan. Mun takareisiä/potkia/mitä lien jalka-alleja särkee ihan hirmuisesti. Voihan toki olla, että messukävelykin niihin on vaikuttanut, mutta kävellessä juilii ärsyttävästi. Nii eikä se messuilla hengailu välttämättä noin muutenkaan tehnyt hyvää. Eilen aamulla heräsin taas vaihteeks ihan järkyttävään pääkipuun. Onneks äitin luona kyläillessä kipu helpotti pikkasen buranan ja päähieronnan jälkeen, vaikkei se silti kokonaan suostunut lähtemään pois. Et sillee hyvällä mallilla taas tää meikäläisen meno.


Ma: tallityöt 30 min, ratsastus 40 min (flunssa)
Ti: - (flunssa)
Ke: - (flunssa)
To: - (flunssa)
Pe: - (flunssa)
La: messukävelyä 6h, Taren kanssa reipas iltakävely 30min. (flunssa)
Su: - (kova päänsärky, flunssa)



Tosiaan, eilisen kovan päänsäryn takiakaan en jaksanut tulla postailemaan mitään. Mulla on odottamassa taas jos jonninmoista haalintapostausta sun muuta, et kunhan saisin taas vaan kuvattua kaiken. Tää ainainen pimeys ja synkkyys vaan jotenkin ei innosta kuvaamaan ihan hirveesti. Kuvat näyttää niin tyhmiltä.
Mut joo, tänään on taas niin maanantai fiilis. Töissä alkoi heti kamala selvittely ja kiire, et olin ihan valmis lähtemään kotiin jo ensimmäisen puoltuntisen jälkeen. Väsykin on mieletön. Mut tätähän nää maanantait yleensä on, vai onko teillä parempia fiiliksiä? Mä koetan piristyö. Olisko teillä mitää hyviä maanantaipiristys vinkkejä? :D

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ihan totta että näin pimeällä toi kuvaus ei kamalasti innosta ja sen hetken kun olis valoisaa on töissä tai ei muuten ehdi kuvata. Oma blogin onkin jäänyt tästä syystä vähän vähemmälle :(

    Kurjaa...kesää odotellessa niin herää munkin blogi taas ehkä eloon :D

    Niin ja mulla oli tänään super hyvä maanantai, pirteä ja iloinen. Oliks tänään edes maanantai ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sentäs sellainen hyvä apu kun lisäsalama, mutta silti kuvausinto vähän kadonnut.

      Kesällä sit taas kuvia ihan tuhottoman paljon :D

      Poista