Nainen ja naisen himotukset

keskiviikkona, joulukuuta 12, 2012

Mä luulen, etten ole ainut naikkonen maailmassa, jolla on tietyin aika ajoin tai lähes jatkuvasti jonkinlaisia himotus kohteita. Kategoriaan kuuluu niin ruoka, juoma, tekeminen kuin materiakin ja tänään keskitytään viimeiseen eniten. Mun himotukset ovat kyllä sellaisia, että välillä on jokin tuote mikä on "pakko saada heti", kun taas toisinaan mun himotus kasvaa sillee pikkuhiljaa ja kun lopulta olen sitä mieltä, että kyseisen jutun haluan, olen jo myöhässä enkä saa sitä mistään :D Mä olin ennempää paljon pihimpi, mutta huomaan nykyisin avaavani lompakon nyörejä paljon herkemmin. Kyllä mä edelleenkin mietin kahteen kertaan ostaako vaiko eikö, mutta yhä useammin päädyn kiikuttamaan tuotteet kassalle asti. Ihmettelen kuitenkin miten rahan kanssa olen kuitenkin pysynyt aika lailla samassa koko ajan. Mihin mä silloin syydin rahaani, kun en himotuksia ostellut? No samapa se, siitä ei ollut tarkoitus tässä postauksessa tarkoitus jaaritella vaan näistä himotuksista. Ihan vaan taas ohimennen, mikä vois olla parempi sana tälle kuin himotus? Halutus? Mua alkoi jo ärsyttämään toi sana :D Tulee jotain ihan muuta mieleen you know ;D

Yksi suurimmista himotuksistani loppui syntymäpäivänäni, kun tuo rakas mies antoi lahjakortin Stockalle, jolla sitten hain kotiin Michael Korsin laukun. Oo, se onkin suurta rakkautta ja vaalin sitä kuin kalleinta aarrettani. Olen kyllä ihan kamalan vähän käyttänyt sitä, sillä pelkään hajoittavani sen. Laadukas laukkuhan se on, mutta minä ja typerät pelkoni, olen vähän "rankemmille" reissuille ottanut mukaan jonkun vanhemmista laukuista. Mutta siis kun yhden himoituksen saa pois päiväjärjestyksestä löytyy aina vaan lisää uusia ihanuuksi. Tory Burchin laukut ja kengät ovat jyränneet tietään pikkuhiljaa himotuslistalle ja nyt haaveilenkin ehdottomasti niistä ballerinoista, joita olen nähnyt vaikka kuinka monen tassuissa. Kelpais siis erittäin hyvin myös tänne. Kokosin kollaasiin muutamat tuotteet, jotka kotiuttaisin enemmän kuin mielelläni. Kaikkia haluamiani tuotteita en löytänyt, mutta tässä kuitenkin muutama.


Oijoijoi, ihania kun mitä. Huomaatte varsin, että mun lemppariyhdistelmä on musta ja kulta, kuten Korsin laukussanikin. Burchin logo on ihana, tykkään siitä ihan hirmuisesti. Missään en ole noita päässyt ihan livenä hipelöimaan, mutta kuvista näyttää kyllä todella laadukkailta ja ihanilta. Varsinkin monen bloggaajan kehumana tämä on siis vielä enemmän jäänyt mieleeni kummittelemaan. Ehdottomana ykkösenä siis tulisi nuo vasemman alakulman ballerinat, mutta laukutkin mulle kelpaa aina ;) Lompakkokin näyttää todella ihanalta, mutta siinä ei näyttänyt olevan kahta vetoketjullista lokeroa, jotka ehdottomasti lompakkooni tahtoisin. Senkin metsästyksessä mulla menee varmaan pieni ikuisuus ja mieli kerkiää muuttua :D Ratsastustyyliset saappaat ovat olleet mulle vähän nou nou juttu, kun kuitenkin ratsastusta harrastan, enkä välttämättä tahtoisi sitä niinkään tuoda esille asuissani, mutta auta armiasta kun nuo Burchin ovat ihanat. Olen kyllä siis löytänyt jo monelta muultakin merkiltä ihania, joten voimme todeta, että jopa tämäkin malli näin myöhännäisheränneenä kelpaa mulle. Eikös tuollaisetkin ole olleet markkinoilla vaikka kuinka kauan?

Mähän olen niin muodin perässä tai ulkopuolella kulkija, etten todellakaan voi puhua siitä sanallakaan kuin jotain siitä muka tietäisin. Ja mulla käy todellakin aina niin, että olen vähän myöhännäisheräilijä. Tässä vaiheessa voisin mainita ne aikuisten potkupuvut. Mun mielestä ne oli aivan järkkyjä kun ne tuli markkinoille. Osanette arvata mitä olen niistä tätä nykyä mieltä ;D Kelpais erittäin hyvin myös mun iltojen asuksi. Eikä tämäkään ole ainut. Saman teki peplum-topit. Mun mielestä ne näytti ihan hirveille, mutta sit kun niitä näki ja lopulta menin itse sovittamaan, olin myyty. Tai se peplum myytiin mulle :D Tällainen himottelija keksikää parempi sana! mä olen. Sanokaa, että tekin olette. Mitä teidän himotuslistalla on tällä hetkellä?

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Burchin asusteet on kyllä täälläkin himotuslistalla :D Et oo yksin ainakaan tämän kanssa ja tuskin tosiaan muutenkaan koko asian suhteen.

    Mun himotuslistalla on Hunterin kumisaappaat, ne olis niiiin kätevät nyt talvella kun toi sää on oikukas ja loskaakin täällä ainakin tuppaa olemaan puolet talvesta. Himotuslistalla olis myös ruokaan liittyen illallinen ravintola Olossa ja Lv:n Never Full laukku joka mulla oli aikomuksena ostaakin nyt Barcelonasta mutta jotenkin se vaan tuntuu niin hurjan kalliilta että en tiedä :/ Ei pitäs kai miettiä liikaa vaan ostaa vaan kun kerran säästettykkin sitä varten on ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, hyvä homma. Tai kyllä mä jotenkin ehkä osasin aavistaa, etten ole ainut joka himottelee vaikka ja vallan mitä :D Burchilla on muuten tosi ihania korujakin. Miksiköhän en laittanut kollaasiin?

      Mä kans jossain vaiheessa ihastelin Hunterin saappaita. Ne ovat kyllä nyt unohtuneet ja mulla menee tosi hyvin kirpparilöytö kumpparitkin :) Never Full, kelpais eri hyvin tännekin. Jos sä olet vartavasten siihen säästänyt niin kyllä sit ostat. Mä mietin kans pitkään, kun sain Niksulta lahjakortin, jonka oli tarkoittanut MK:n laukkuun, että raaskinko mä. Kauhea summahan se 300€ ja enemmäm on laukkuu, sanoo ihminen joka oli aiemmin maksanut laukusta enintään 30€, joten tuntui pahalta. Mutta kyllä mä oon näin jälikäteen sitä mieltä, että onneksi ostin. Se on just niin ihana kun kuvittelin ja uskon sen kestävän kauemmin, entä ne mun 30€ laukut. Nekin on moni osittain jo rikki. Eli älä mieti liikaa vaan ostat ihmeessä :)

      Poista
  2. Musta ja kulta on täydellinen yhdistelmä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, ihan paras :) Eipä se hopeakaan paha ole, mutta omaa silmää kyllä kulta miellyttää enempi :)

      Poista
  3. Ei ole omena kauas puusta pudonnut, himotuksia on riittänt pitkin matkaa.-äitiliini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonni, tiiänpähän mistä tää kaikki sit juontuu :D Kiitos vaan äiti <3

      Poista
  4. Hassua, aloin miettiä mitä himotuksia mulla on tällä hetkellä "pinnalla" eikä mitään tullut mieleen!! Mutta mutta, kyllähän parit mulberryt yms kelpaisi, vaikka niitä ei just nyt oo tullukaan käytyä kuolaamassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. maisu, et ole tosissas! Voisitko antaa mulle tuon olotilan? :D Välillä olis ihan kiva, ettei tee mitään mieli! Varsinkaan karkkia, mutta jos nyt puhutaan kuitenkin ihan vaan materiasta. Mä kyllä keksin vaikka ja vallan mitä. Ei hyvä. Jep, Mulberryltäkin löytyy monia juttuja..... :D

      Poista