Nyt on aika rauhoittua

perjantaina, joulukuuta 21, 2012

Vihdoin ja viimein on työrupeama ohitse, lahjat ostettuna ja suurin osa paketoituna ja ruuat jääkaapissa. Vielä pitäisi pikkasen siivoskella, mutta siihenkään ei ihan kamalan kauaa mene, kun vaan sais alotettua. Hetkeksi aion kyllä istahtaa ja tuijottaa päivän Emmerdalet ja Salkkarit. Sit nopea siivous ja saunaan. Ihanaa, kun saa vaan olla. Jokos te olette saaneet kaiken mallilleen, että saatte vai levähtää?



Paketteja tuli tänä vuonna paketoitua reilu kolmekymmentä! Onneksi mulla on paketointia rakastava kaveri Anne, joka eilen illalla oli täällä jeesaamassa. Mä paketoin niin taiten, että siinä kestää niin kauan. No, pari pakettia tekemättä enää, joten oikeastaan kaikki on kunnossa. Ihanaa, kun näistä ei tartte enää silleensä stressata. Tällä hetkellä mä stressaan vaan siitä, ku musta tuntuu, ettei noi ole tarpeeksi hyviä. Pelkään todella paljon, ettei lahjojen saajat ole iloisia. No, parhaani yritin.


Jääkaappi myös pullottaa. Tonne sit pitäs mahduttaa vielä joulupuuro ja kinkku. Saa vetää kyllä melko paljon ruokaa, että tonne mahtuu jotain muuta vielä lisäksi. Toisaalta mua pelottaa, ettei noi riitä. Mä vihaan sitä niin paljon, jos ruoka loppuu kesken. Tästä saanen syyttää sukuperimääni. Suvullani on aina tapana pitää pöytä koreana ja ruokaa on aina ollut paljon. Niin se siirtyy mummolta äidille ja äidiltä tyttärelle.


Pikkasen nameja omaankin pöytään. Osa meni lahjoihin. Ja noi oli tarjouksessa :D Joo, joo, selityksen makua :D Eikös jouluna saa herkutella?


Mä olen ollut tänään todella iloinen ja ihmeen energinenkin, vaikka nukuinkin melko huonosti. Kai mä jaksoin vetää päivän ihan höyryillä läpi, kun tiesi että on pidemmät vapaat. Nyt ei enää tartte stressata. Nyt voi alkaa rentoutua ihan täysiä.

Ihanaa joulun aloitusta myös teille <3

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ohhoh, onpas kasa lahjoja! Ja ruokaa!! :D Mulla vielä paketointipuuhat odottaa, töiden jälkeen saa tovin ahertaa niiden kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahjoja taas vain kertyi ja samoiten tuota ruokaa jääkaappiin :D Meillä kun on välillä tuollaisia työsuhde etuja, että saadaan ruokaa myös kotiin, joten niitäkin tuolta löytyy :D

      Poista