Ensimmäinen eleven.fi tilaus

sunnuntaina, helmikuuta 07, 2016

Kosmetiikan verkkokaupat ovat tulleet mulle tutuiksi tässä vuosien varrella. Alkuun riitti, kun tilasi tuotteita ihan vain Suomesta, mutta sitten tietoisuus kosmetiikasta kasvoi ja näin ollen myös mun kiinnostus ulkomailta tilaamiseen. En todellakaan ole vielä mikään pro näissä tilailu jutuissa, enhän ole uskaltanut esimerkiksi jenkkilöistä tilata, sillä sieltä tulevat tuotteet joutuvat luultavimmin tullin käsittelyyn. Olen siis ihan näissä EU:n sisäisissä verkkokaupoissa tuhlaillut rahojani. Oli siis todella miellyttävä kuulla uudesta kosmetiikan verkkokaupasta tällä alueella. Eleven.fi on siis ruotsalaisen eleven AB:n tytäryhtiö joka taas on kenties Pohjoismaiden suurin kauneudenhoidon verkkokauppa. Eleven.fistä saa myös sellaisia tuotteita, joita ei Suomessa ole noin vain saatavilla. Oli siis todella suuri ilo, kun Hannan pikkujouluissa saimme goodiebagissä eleven.fihin 51€ lahjakortin. Meninkin siis todella suurella mielenkiinnolla tutustumaan verkkokauppaan vielä tarkemmin ja tietysti tekemään tilauksen.


En tietystikään voinut pysyä tuon lahjakortin summassa, vaan halusin ehdottomasti laittaa ostoskoriin muutaman muunkin himoitsemani tuotteen. Lahjakortin käytin periaatteessa tuohon Anastasian Contour Kitiin ja itse ostin sitten nuo Sigman tuotteet.


Anastasia Contour Kit 51,20€

Anastasia Contour Kit on ollut mun himotuslistalla siitä lähtien, kun siitä ensimmäisen kerran kuulin. Ja siitä nyt on aikaa! Paletin melko korkea hinta on saanut mut kuitenkin jarruttelemaan sen tilauksen kanssa. Joten nyt mielestäni oi sitten äärimmäisen oiva hetki klikata tuote ostoskoriin. Ja onhan tuo kyllä ihan hintansa väärti, nyt kun tuon omiin kätösiini sain. Vaikka tätä kovasti himottelin, en alkuun ajatellut sen olevan hintansa arvoinen, mutta kyllä tämä vaan on ihan huippu! Olen vähän pihtaillut tätä nyt käytön kanssa, kun haluan saada ensin kulutettua loppuun pari muuta tuotetta :D Tästä paletista ja sen käytöstä ajattelin jossain vaiheessa kirjoitella kuitenkin vielä vähän enemmän.


Sigma Blending Brush E25 11€
Sigma Tapered Blending Brush E35 12,60€

Sigman siveltimetkin ovat olleet mun himotuslistalla aivan liian kauan. Silloin kun aloin tutustumaan blogimaailmaan ja Youtuben kauneustubettajiin, tuli mun tietoon Sigman tuotteet. Näistä olen siis todellakin haaveillut kauan! En kuitenkaan ole uskaltautunut tilaamaan näitä jenkkilästä asti, joten näiden löytyminen eleven.fin sivuilta oli todella, todella mieluisa asia. Ja voi kyllä! Näitä Sigman siveltimiä on saatava lisää! Nämä ovat oikeasti niin laadukkaita ja super hyviä työskentelyyn!

Sigma Spa Brush Cleaning Mat - small 19,70€

Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä Sigman sivellinpesumatto. Tämän näin vasta jokunen aika sitten Sigman Instagramissa ja sen näkeminen vakuutti mut ensi silmäyksellä. Mä olen tosi laista pesemään siveltimiä, mutta tämän pesumaton myötä hommaan on tullut muutos! Hommaan ei kulukaan aikaa enää yhtä paljon kuin ennen, sillä tämän maton avulla, pystyt pestä useamman siveltimen kerrallaan! Tähänkin paneudutaan ehdottomasti vielä omassa postauksessaan. Onhan kyseessä niin hehkutuksen arvoinen tuote!

Tilailetteko te ulkomailta paljon, ihan mitä vaan siis, vai pysyttekö mieluummin Suomen rajojen sisäpuolella?

Hei murmelit, ihan huikeaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa! Mä oon tänään ollut supertehokas,. Veikkaan että sammun kuin saunalyhty saunan jälkeen.

You Might Also Like

1 kommenttia