Viikko 6

maanantaina, helmikuuta 15, 2016

Mulla on ollut oikea maanantaiden maanantai aamu. Onneksi tämä kaikki jäi kuitenkin aamuun ja selvisin loppupäivästä muitta ongelmitta. Tai en mä tätä aamuakaan nyt ihan täysin voi lytätä, mutta ei nyt ihan nappiin kuitenkaan mennyt. Oma pää ja keho ei tainnut olla ihan täysin synkronoituna, kun mikään asia ei pysynyt käsissäni. Oli niin lähellä, ettei hammasharja tippunut vessanpönttöön. lavuaarissa olikin sitten monta eri tuotetta, niin ne tahnatuubit kuin meikitkin. Ärsytti, ettei kädet totelleen pään sanomisia. Ja sama jatkui siihen asti kun ajoin tankkauspisteelle. Eihän mulla ole tämä Passat ollut kuin "vasta" puoltoista vuotta ja mä sitten lahjakkaasti ajelin tankkauspisteelle väärän puolen. Napista naps bensaluukku auki ja ihmettelin äänen tuloa väärältä puolelta. Niin siis kuka sinne väärälle puolelle oli ajanut, niinpäniin. Että jos nyt mietitään, niin eipä mennyt viime maanantai yhtään sen vahvemmin kuin tämäkään, kuten kuvasta voitte päätellä.


Mutta voi herkut ja herkkujen välttely. Koetapa tässä nyt vetää superhyvällä linjalla ruoan suhteen, kun meille töihin työkaverit kiikuttaa joka päivä jotain herkkua. Viime tiistaina oli oikea laskiaispulla armeija meidän jääkaapissa. Oli mansikkatäytettä ja nutellatäytettä. Nii-i. Arvatkaa vaan onko siinä kiva sanoa ei. No pakko sitä oli sitten maistaa. Ja voi miten hyvää muuten Nutellalla tehty pulla oli! Suosittelen maistamaan! Mutta muuten mä olen oikeastaan syönyt oikein mallikkaasti.


Mä alan muuten löytämään taas mun värikosmetiikkainnostusta. Tein eilen melko värikkään meikin normaaliin meikkiini nähden ja sen saatoitte eilen vähän nähdäkin. Paremmin tietysti vielä omassa postauksessaan. Tätä mun innostusta lisäsi entisestään pari uutta luomiväripalettia. Tokmannilla oli Maybellinen Nudes paletit 12€ kappaleelta ja noin halvalla kun lähti oli pakko ostaa! Vielä en ole noita tarkemmin testannut, kun pitää ensin kuvata ne ;) Tokmannilla kyllä sotkin sormeni noihin paletteihin ja olin oikein vakuuttunut pikaisella testauksella. Mutta lisäkuvia ja arvostelua on siis tulossa :)


Muuten viime viikko meni ihan kivasti. Perusarkea. Töitä, liikuntaa ja lepoa. Mitäpä sitä muuta. Tosin loppuviikolla häiritsi etova olo, mikä ei ole vieläkään mennyt kokonaan ohi. En tiiä mikä lie pöpö on muhun hypännyt. Perjantai ilta piti sen takia ottaa ihan lungisti. Äippä tuli meille yökylään Niksun ollessa yövuorossa, joten vietettiin äiti-tytär aikaa. Kunhan oltiin ja höpistiin. Lauantaina aamulla kuitenkin suunnattiin reippaana salille.




MA: -
TI: Salitreeni 1h selkä-olkapää
KE: -
TO: Salitreeni 1h10min jalka-vatsa
PE: -
LA: Salitreeni 1h10min rinta-hauis-ojentaja
SU: lumityöt

Mulla on nyt aktiivisuusrannekkeen kaverina sykemittari ja vertasin lauantain salitreenia ja sunnuntain lumitöitä keskenään. Olin ihan varma, että lähden lumitöiden jälkeen vielä salille rehkimään, mutta kappas vaan, sille ei ollut todellakaan tarvetta. Puolessa välissä hommia mun aktiivisuudet paukkui täyteen ja olin niin uupunut homman jälkeen. Oli meinaan aivan liian painavaa lunta. Menee siis tuollainen homma oikeasti ihan kunnon treenistä.  Aerobinen jäi viime viikolla pois, mitä nyt lämmittelin joka päivä salilla juoksumatolla juosten. Lauantaina tein vielä kunnon spurttijuoksia sykkeiden käyden välillä 190. Teki muuten todella hyvää! Päätin, että menen joku päivä tekemään ihan vain intervallijuoksuja, se kun tuntui niin tehokkaalta.


Vietittekös te ystävänpäivää miten? Meillä oli oikein rauhallinen kotipäivä. Ei siis todella tehty yhtään mitään. Mietittiin pitkään, että lähdetäänkö johonkin syömään, mutta laiskuus iski molempiin ja tehtiin ruoka ihan vaan kotona. Mutta ihana päivä oli silti.

Nyt mun maanantaisilmät nuokkuu niin pahasti, eikä tää mun pääkään toimi. Mitähän mä oon kirjoittanut? :D Joten ehkä mä menen ottamaan iltapalaa, käytän Taren ja lähden unille. Tää kuulostaa aika hyvältä :)

You Might Also Like

1 kommenttia

  1. Haha! Mä olen onnistuneesti vielä vältellyt lumitöitä tänä talvena :D Eipä sillä, en mä niitä viitsiskään ;)

    VastaaPoista