Viikko 7

maanantaina, helmikuuta 22, 2016

Hämmästelen kovasti, mistä mä olen tänään ammentanut energiaa, vaikka mun yöunet oli niin toivottoman huonot. Heräilin suunnilleen tunnin välein katsomaan kelloa. Nukahdin kyllä aina uudestaan, kunnes kello oli neljä. Aikaa unelle oli enää 45 minuuttia, joten aivot alkoivatkin jo tehdä sen päivästä ajatustyötä, etten unta vaan enää saanut. Töissä oli välillä melkoisen kooma olo, mutta silti menin reippaasti salille treenaamaan. Nyt mua sitten kovasti väsyttääkin, joten toivon ensi yönä unta riittävän vähän paremmin.

Unesta tulikin mieleen, kävin tänään työterveyshoitajan vastaanotolla. Oli tällainen tarkistuskäynti, jossa tutkitaan otettuja verikokeita ja katsotaan mun työkuntoa noin muutenkin. Kaikki näytti olevan oikein mallikkaasti. Ei siis mitään ihmeellisempää huomautettavaa mistään, mutta unesta puhuin sinnekin. Tai siis siitä sen laadusta. Mähän sammun kuin saunalyhty pääni pistettyä tyynyyn, mutta havahtelen hereille vähän päästä. Kuulemma tämä heräily voi olla hyvinkin stressiperäistä ja laatu tosiaan kärsii sitten sen takia. Voipi muuten hyvinkin pitää paikkansa. Kai mä sitten stressaan, vaikka luulin olevani sen osalta jotenkin kuivilla. Mutta olipahan kiva kuulla, että muuten olen ihan hyvässä kunnossa. Vielä kuulotesti ja kilppariarvot halusin otettavan. Sitten pitäisikin olla taas vähäksi aikaa tietoa tarpeeksi :D Tällainen kolmenkympin kuntotarkastus siis :D


Oijoi, tuolla noi mun karvapyllyt odottelee mammaa kaveriksi. Sama näky meillä on harvase päivä. Meillä vedetään sikeitä vaikka millaisissa asennoissa ja nauran välillä tällaisille näyille. On noi niin hauskoja kavereita noi meidän elukat. Ja tosiaan, taas kun tätä unta on ollut niin heikosti takana, odotan jo todella kovasti unille pääsyä :D


Pistin viime tiistaina kuvaa mun tämän hetken suosikki punista. Tai siis yksistä niistä. Mulla kun on niitä suosikkeja jo aika monta. Mutta tämä Clarinsin kokoelma on niin kaunis, että nämä jäi tuonne esille. Kuusi näistä on ihan uuden karheita ja niistä on tulossa juttua tällä viikolla.


Julkaisin teille myös tiedon. että olen yksi maaliskuun bloggaajaboxin sisällön valitsija. Viisi bloggaajaa on nyt jo paljastettu ja itsekin odotan suurella innolla boxin saapumista. Jännään myös sitä, mitä te tykkäätte mun tuotteesta.






TammerTukun bloggaaja tapahtumasta kirjoittelinkin teille jo eilen, mutta tykitin Instagramiinkin huolella kuvia sieltä. Niin ihania juttuja oli! Uusi reissu Flamingoon on jo suunnitteilla :)


Perjantai illalla otettiinkin kotona ihan rentoillen. Kävin taas pHformulan kasvohoidossa, joten piti ottaa loppu päivä iisisti. Ei siis voinut lähteä urheilemaan ja hikoilemaan juuri tehdyn hoidon jälkeen.


Lauantai oli vierailupäivä. Käytiin niin veljen tykönä, jossa meille tarjoiltiin superherkullisia lettuja. Tosin kokkina toimi mun rakas käly, joka teki aivan liian suussa sulavat plätyt ja yksi ei todellakaan riittänyt. Viimeksi kesällä syönyt, voi pojat miten hyvältä maistui! Sieltä sitten kiiruhdettiin Anne ystävän luo, jossa meillä oli peli-ilta sovittuna. Pariskuntien Alias-skaba ja meillä taisi olla Niksun kanssa vuosietu, kun voitettiin pelit ;)

Alkuviikko menikin siis oikein mallikkaasti salilla treenaten. Sitten tuli kolmen päivän tauko tosiaan noiden kaikkien ihanien tekemisten vuoksi. Mutta lepo tuli todella tapeeseen, eilen sunnuntaina kun sitten saikin taas painaa pihamaalla oikein viimeistä päivää. Oli muuten vielä raskaampaa lunta kuin sitä edellisellä kerralla. Kaksi tuntia kesti hommat, jonka jälkeen mun aktiivisuusranneke näytti päivän katiivisuuden räjähtäneen 250%. Että olipa tosi kevyt kahden tunnin treeni. Kekkulat soikoon! Mä olin niin uupunut sen jälkeen, että tuntui kuin olisi jyrän alle jäänyt. Nyt se on sitten todellakin virallista. Lumityöt on ehkä yksi parhaimmista hyötyliikunnoista. Järkyttävä treeni! Varsinkin painavan lumen kanssa. Tänään olenkin sitten saanut vähän kärsiä sen takia. Mulla on meinaan niskat aivan kosketusherkät niiden kipytymisen vuoksi. Joutui käyttämään sellaisia lihaksia, mitä harvemmin joutuu käyttämään ja nyt tosiaan tuntuu. Meinasi migreenikin iskeä, kun niskoja jäkitti huomaamatta, mutta onneksi se sitten rauhottui yön aikana.


MA: Salitreeni 1h selkä-olkapää
TI: Salitreeni 1h jalat-vatsa
KE: Salitreeni 1h10min rinta-hauis-ojentaja
TO: -
PE: -
LA: -
SU: Lumityöt 2h



Mutta sellainen viikko sitten takana. Tällä viikolla sitten taas painetaan uudella puhteella eteenpäin :) Tai voimat tältä päivältä on tosiaan loppu. Nyt mä lähden iltahommiin ja unten maille. Ainakin viimeistään parin tunnin päästä :D

You Might Also Like

0 kommenttia