Guess wallet

tiistaina, elokuuta 18, 2015

En tiedä teistä, mutta mulle lompakko on yksi tärkeimmistä asioista. Enkä tarkoita tällä sitä, että siellä kulkee rahat ja siksi olisi tärkeä. Toki siis senkin takia, mutta mulle lompakko on tavallaan kumppani. Okei, tää kuulostaa tosi oudolta. Omaankin korvaan. Mutta ehkä te tiiätte mitä tarkoitan. Mulle ei todellakaan kelpaa ihan mikä tahansa lompakko. Mulle täytyy tulla lompakosta aina sellainen tietty tunne, että meidät on luotu yhteen. Sen täytyy tuntua oikealta kädessä ja sisuksella on hitonmoisen tärkeä osa. Kannan lompakossani melkein koko elämäni, noin niin kuin Niksun sanojen mukaan :D Mulla oli pitkään haaveissa Michael Korsin vetuketjullinen lompakko ja kuumottelin sitä ihan hirmuisen paljon. Kävin sitä monta kertaa testaamassa livenä ja pitkään se tuntui omalta. Mutta viimein kun tuli aika uuden lompakon hankinnan, ei Maikkeli enää tuntunutkaan niin sopivalta kumppanilta. Siinä olikin liian vähän korttitilaa makuuni, vaikka muutenhan se niin kaunis onkin.


Reippaan pari vuotta vanha Mic Macin lompakkoni alkoi sanoa itseään irti. Pintakangas lohkeili, tuo keinonahka kun ei ole kamalan kestävää. Kiinnitysnapukka ei enää kestänytkään kiinni ja kortit sun muut lipukkeet vaarassa tippua hetkenä minä hyvänsä. Ja vaikka sekin ihan kohtuu iso lompakko oli, ei sinne silti mahtunut kaikkea. Mulla oli ja on siis edelleen erillinen korttilompakko, jossa on etukortit ja muut, mita harvemmin tarvitsee. Mutta tiedättekö mitä? Ne kortit on aina väärässä paikassa kun niitä tarvitsen. Kotona turvallisesti. Mua alkoi jo niin ärsyttää, kun kaikki vähänkään tärkeämmät kortit oli sitten siellä korttilomakossa.


Kesälomalla käytiin Jumbossa kiertelemässä ja mulla tapahtui ihan vahinkoihastuminen. Käytiin Mintun kanssa BG Brand Galleryssa ja kurkistelin alelaareja. Sieltä oikein pompsahti käteeni Guessin harmaa lompakko. Se ei ollut lainkaan sellainen, mistä olin pitkään haaveillut, mutta jokin siinä vetosi itseeni. Olin kuitenkin sitä mieltä, että tämä on vain hetken ihastus, ei mun kannata sitä ostaa. Jätin siis alennuksessa olevan lompakon, ainoan kappaleen, hyllylle ja jatkettiin matkaa.

JUMBO BG Brand Gallery, Guess lompakko 43€

Se oli virhe. Se oli lauantai päivä, kun kaupoilla pyörittiin ja sunnuntaina olikin sitten aika lähteä viemään tytöt takaisin kotiinsa Itä-Suomeen. Koko reissun ajan mulla kuumotteli lompakko mielessä. Olin ihan satavarma, että se olisi mun uusi kumppani ja mun olisi saatava se. Kuinka suurella todennäköisyydellä sitä enää edes olisi siellä, joku kuitenkin napannut sen rakastavaan kotiin. Saatoin vähän hermoilla jopa. Mä niin kovin halusin sen lompakon. Tiistaina tultiin kotiin ja heti samalla reissulla kurvattiin Jumboon asti. No, te tiedättekin jo lopputuloksen, mutta loppu ei meinannut olla näin iloinen omalta osaltani.


Lompakkoa ei meinaan enää ollut hyllyssä. Ei missään niistä monesta hyllystä. Pari myyjääkin koetti mulle sitä metsästä, mutta ei missään. Mulle ehti jo tulla harmitus ja luulin joutuvani metsästämään seuraavaa lompakkorakkautta pienen ikuisuuden. Mutta sitten, myyjä tulikin kertomaan, että se oli siirretty ihan väärään paikkaan ja lompakko olisi vielä saatavana. Minä intopiukeana heti maksamaan ja nyt, olen onnellinen uuden lompakon omistaja :D


Eikä muuten kaduta yhtään, että ostin tuon. Se on tuntunut käteen kuin täydellinen hansikas. Meidät on selkeästi luotu yhteen ;)

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Oh, lucky you! Lompakko on kyllä sydämen asia. Täällä ollut lompakko jo pidempään hakusassa, ei vaan ole löytynyt sitä true matchia. Tai on muutamakin, mutta niissä sitten ei ole lompakon sisältö ja hintalappu mätsänneet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, onneks en oo siis ainut, joka tekee lompakkoon todellisen tunnesiteen :D
      Se on muuten ärsyttävää kun täydellinen lompakko löytyy ja hinta on joku miltsi :P

      Poista
  2. Onpa kaunis, Guess ei petä koskaan ;). Itselläni on ollut aikaisemmin parikin eri Guessin lompakkoa ja hyvin kestivät :). Nyt tämän hetkinen lompakko on palvellut jo pari vuotta, mutta valkoinen väri alkaa olla jo hieman kulahtanut, että uuden lompakon hankinta olisi täälläkin kohta ajankohtainen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En olisi uskonut, että Guessiin päädy, sitä Michael Korsia kun niin pitkään kuumotin.
      Mutta kiva kuulla, että laatu on ollut hyvä :)

      Poista
  3. Nonnin! :) Näppärän kokoinen! :)

    VastaaPoista
  4. Onneksi lompakko kuitenkin löytyi! Mulla on lompakoiden kanssa vähän sama juttu, mä tiedän, milloin ne on mun ja tulee pitkä yhteinen taival. Edellistä käytin huimat 10 vuotta, se on edelleen ehjä, mutta kyllästyin ja halusin uuden. Uusi oli yllättävän vaikea löytää ja päädyin tylsästi samaan merkkiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Olisin ollut murheellinen, jos en sitä lopulta olisikaan saanut :P
      Ohhoh, kymmenen vuotta! Se on kyllä hyvä saavutus :)

      Poista
  5. Onpas söpö lompakko :) Kivaa keskiviikkoa murulle!

    VastaaPoista