Ilo treeniin vaatteista

torstaina, elokuuta 13, 2015

Vaikka treenikärpänen on purassut mua taas ihan kivasti, pitää silti keksiä jo tulevaisuuden huonoille päiville varuiksi jotain kivaa. Nämä lämpimät säät ovat olleet kutsuvia ja lenkit ovat olleet pelkkää keleistä nauttimista. Kyllähän sitä mielellään on pihalla, kun sää on ollut mitä aurinkoisin ja niin lämmintä. Pian on kuitenkin syksy. Keli viilenee. Sali alkaa kutsua varmasti enemmän luokseen, mutta mä yritän olla silti sitkeä ja käydä lenkeillä edelleen. Huomasin meinaan loman jälkeen lenkkipoluille palattuani, että se puhdistaa hitsin hyvin myös tuota nuppiluuta. Musiikki vaan korville soimaan, Tare hihnanpäähän ja menoksi. Tulen ihan erilaisella fiiliksellä lenkiltä takaisin kotiin kuin millä sinne lähdin. Monesti kiukuttaa ja väsyttää (ihan oma syy...kellä soi vitaepro mainos päässä? :P). Lenkiltä palaa kyllä uupunut, mutta mieleltään paljon raukeampi kaveri.

Tosiaan, ne kelit, ne tulee viilenemään ja varmasti sohvannurkka huutaa entistä kovemmin luokseen. Mutta jos lenkille olisikin laitettavaksi lämpöpaita, olisiko sinne lähtö helpompaa? Näin mä ainakin päätin, kun tilasin Hennesiltä ohuen, mutta lämpöä pitävän paidan. Syyskeleillä on varmasti tämän kanssa mukavampaa liikkua. Eikä tartte pistää montaa kerrosta vaatteita päälle.

H&M treenipaita 19,90€ treenihousut 19,90€

Ja mikä sinne salille sitten innostaa? No värikkäät ja kivat treenipökät tai paidat. Tällä kertaa musta-valko-pinkki raitaiset pöksyt vei mun sydämen ja olenkin oikeastaan asunut näissä ne saatuani :D Vaikka kuinka tyhmältä se saattaa kuulostaa, kyllä mua ainakin innostaa mennä urheilemaan kun kamat on kunnolliset ja mielekkäät. Jostain sitä inspiraatiota ja intoa on haettava ja tämä tuntuu ainakin helpottavan mun liikkumista.

Mites te, auttaako kivat vaatteet teitä urheilemaan?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Onpa kivan näköiset treenihousut! :) Kyllä ne vaatteet vaan piristää kummasti treeniä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans tykkäsin kovasti noista housuista :)
      Vaatteet tekee kyllä paljon ;)

      Poista
  2. Todellakin! Täällä alkaa sporttisyksy, joten todellakin tilanne vaatii uusia vermeitä! :)

    VastaaPoista