Karhea babyblue

keskiviikkona, elokuuta 05, 2015

Mun kädet ja kynnet ovat olleet ihan jäätävän kamalassa kunnossa. Mun kämmeniin on alkanut muodostua miehekkäitä kovettumia ja rakot sun muut haavat ovat kaunistaneet räpylöitäni. Kynnet ovat napsuneet poikki milloin missäkin kohtaa ja välillä on sattunut jopa ihan kamalasti kynsien taipuessa väärään suuntaan. Kädet kuivat kuin korput kokoaikaisesta pesemisestä ja pölystä. Ja tämä kaikki on siis ihan kiitos remontin. Arvasittekin varmaan. Eipä ole siis kamalasti tullut kynsiä lakattua tai hoidettua millään lailla. Pakko olla iloinen siitä, että mun kynnet ovat melko vahvaa laatua kuitenkin ja pienten haavereiden jälkeen sain ne ihan edustuskuntoiseksi töihin mentäessä.


Jotain nopeasti kuivuvaa halusin, sillä en mitenkään ehtinyt odottaa kynsilakan kuivumista. Hiekkalakat ovat tähän hommaan hitsin hyviä. Niiden kuivumisajat kun ovat melko lyhyitä. Ja silti samalla saa ihan näyttävät kynnet.


Tämä ihastuttava vaaleansininen kotiutui minulle Turussa pidettyjen kauneusbloggaajien miitistä. En tiedä kuka tästä raaski luopua, mutta minä annoin sille onnellisena uuden kodin. Olen ihan totaalisen ihastunut tähän siniseen Atlantic Road sävyyn. Tämä on ensimmäinen Barry M. lakkani ja olen kyllä tyytyväinen ainakin tämän lakan laatuun. Erittäin kestävä ja helposti lakattava. Peitti kahdella kerroksella jo ihan täydellisesti. Tämän hiekkaisuus on erittäin hillitty, mutta kuitenkin sormissa tuntuva ja näkyvä. Tykästyin tähän todella kovasti. Ja kuivui myös kohtuu nopeasti.


Nyt tämä lakka on ollut kynsilläni jo puolitoista viikkoa ja tällä hetkellä se kyllä kaipaa jo poistamista. En vain ole ehtinyt siihen asti... :P

You Might Also Like

10 kommenttia