Seitsemän kilon goodiebag

keskiviikkona, elokuuta 19, 2015

Mun piti niin kirjoitella teille elämäni painavimmasta goodiebagista jo aikaa sitten, mutta sitten tuli loma ja remontti ja kirjoitus jäi unholaan. Nyt sit aloin tässä kaivelemaan kuvia ja näin kuvat tästä mahtavan hurjasta goodiebagista, niin pakkohan mun on tää postailla vielä, vaikka vähän myöhässä. Mut mitä sitten. Tää todellakin ansaitsee tulla julki. Tää oli meinaan sellainen hitti, että vieläkin muistelen tätä suurella lämmöllä. Tämän jälkeen on kyllä tullut jo toinenkin mahtibägi, siitä tosin kuulette toisella kertaa.


Postasin tämän kuvan Instagramiin jo toukokuussa, kun huikean mahtavasta Turun miitistä saavuin kotiin ja pääsin kunnolla tutkimaan bägin sisältöä. Siis kattokaa. Eikö ole ihan mielettömän hurja sisältö? Tuotteita oli vaikka millä mitalla ja harmillisesti mun on myönnettävä, etten ole juuri mihinkään tuotteista ehtinyt koskea. Syytän tästä kaikesta remonttia. Todellakin. Mua niin harmittaa, etten ole ehtinyt testailemaan noista juuri mitään. Neutrogenan kasvoputsarit otin käyttöön, muuten tuotteet ovat koskemattomia. Hyvinkin vahvasti. Järkytyttekö jos sanon, että tuotteet odottavat edelleen kassissa testiin pääsyä. Mä oikeastaan järkytyn tästä tiedosta itsekin. Mihin ihmeeseen mun aika on kadonnut, etten ole päässyt räpeltämään näitä tuotteita kunnolla. Olen kauhuissani! Nyt pitää saada revittyä aikaa jostain, että saan järkättyä purkit ja putelit tuonne esille ja käyttöön. On meinaan niin ihania tuotteita ja kesätuotteet nyt valitettavasti sitten jää ensi kesälle. Itken täällä jo tiedosta :D


Ja eihän pelkkä instakuva nyt riitä tästä setistä. Tykitän nyt muutaman kuvan, että tuotteita näkee vähän tarkemminkin. Mutta siis seitsemän kilon goodiebag. Itse en painoa mitannut, mutta joku muu miitissä olleista ihanista naisista kuulemani mukaan punnitsi ja seitsemän kiloa oli aika lähelle totuutta. Enkä muuten yhtään epäile. Kyllä tää kassi meinaan painoi vähintään saman verran kun meidän Tare, joka on reippaan seitsemän kiloa. Mutta mun kassi oli vähän kovan onnen kassi ja mä meinasin saada miittipaikasta hotellille sydärin...



Kannoin tätä painavaa kassia siinä ihan muina miehinä. Mulla oli kiire mennä käymään tapaamassa erästä läheistäni ja kipitin kassi heiluen pitkin Turun katuja. Ja sitten tapahtui jotain kamalaa. Kassin sanka ei kestänytkään painoa ja mun kassin sisältö levähti osittain pitkin katua! Mä meinasin huutaa järkytyksestä. Mun kallisarvoiset tuotteet vierii siellä kadulla! Hyvä etten hyökännyt niiden kimppuun kuin mikäkin taklaaja konsanaan. Aika kovaa mä sinne maantasalle suhautin. Keräsin nopeasti kimpsut ja kampsut takaisin kasaan ja loppumatkan kannoin kassia visusti sylissni. Mutta mikä järkytys!


Ihan pieni välikommentti....neljä ripsaria! Wau! Kynsilakkoja vaikka millä mitalla <3


Illalla jo, tai yö se jo oli, me tutkittiin upean Mizz Annien kanssa bägien sisältöä innoissamme ja miten ihanaa oli jakaa tämä kassitutkailu jonkun yhtä kosmetiikkaan hurahtaneen ihmisen kanssa. Molemmat ymmärsi kiljahtelut ja huokailut tuotteita tutkiessa.



Eikös ollut aikamoinen goodiebag? Jos joukossa näkyy joku tuote, mistä ehdottomasti haluatte kuulla piakkoin, kertokaa. Otan välittömästi käyttöön ja kirjoitan pian. Muussa tapauksessa tulette näkemään näitä pikku hiljaa :) Kyllähän te tiedätte, mä oon sellainen kosmetiikkahöperö :D


Tässä vielä goodiebagin sponsorit.

You Might Also Like

12 kommenttia

  1. Kannattaa aloittaa tosta Shiseidon primeristä, se kiri mun primerilistan kärkeen! Oon ostanut jo täysinäisen pakkauksen jemmaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas, sitä pitääkin sitten testata pikaisesti :) Ei oikein osaa päättää mitä kokeilis :D

      Poista
  2. Oih ja voih, multa saattais tirahtaa pari kyyneltä jos saisin tuommoisen kassin :D Ihanasti kaikkea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tajunnut tirauttaa, kun menin niin shokkiin tästä ihanuudesta :D Ihan mahtava bägi :)

      Poista
  3. Olisin aika muikea ilme kasvoilla, jos tälläisen kassin saisin :D. Dermosilit ovat ainakin ihanan omenan tuoksuisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä taisin olla aika hönömuikea ilme naamalla kun sain tämän :) Uskon siis että säkin olisit ;)

      Poista
  4. Vau, ihan uskomaton määrä testattavaa kosmetiikkaa! :D Hyvältä näyttää kassin sisältö, mukava sit myöhemmin lukea kokemuksia näistä kunhan ehdit testailemaan. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla Milla, että kiinnostaa kuulla näistä myöhemminkin juttua :) Sisältö oli kyllä mahtava :)

      Poista
  5. Haha, oot ihana! :'D Mulla olis varmaan tullut panique tosta määrästä, kun nykyään yritän jotenkin pitää homman kasassa, kun tuntuu et noita purkkeja tursuaa joka kolosta... :O Onneks on avuliaat kaverit ja mama, jotka auttavat testaamisessa! ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Mulle tuni total panic ku ne levis sinne Turun kaduille :D
      Joo, onneksi on muitakin, jotka testaa mielellään ;D

      Poista
  6. Ihana, että tykkäsit goodiebagistä <3 kieltämättä määrä lähti vähän lapasesta, mutta kerrankos sitä :D more is more.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkäsin kuule ihanainen ihan mielettömän paljon! Kiitos sinulle näin upean bägin kasaamisesta! ♥ Se oli mahtava

      Poista