Jännitystä ilmassa

tiistaina, elokuuta 23, 2016

EDIT: Damn you weather! Turhaan siis jännitin. Keli tuli estämään meidän pallolennon. Vartti ennen lennon alkua jysähti ukkonen melkein yläpuolellamme ja räsähti samassa hetkessä. Lentoporukka sanoi, että odotetaan tunnin verran, josko sää paranisi. Eipä parantunut ei. Ukkonen jäi pyörimään suoraan siihen yläpuolelle. Aika ei antanut enää myöden, oli pakko siirtää lento seuraavalle viikolle. Ensi keskiviikkona uusi yritys, jos keli siis suostuu olemaan mukana hommassa.

Pakko myöntää, silti harmittaa....


Nyt jännittää. Jännittää niin kovin, että meinaa kaki tulla pöksyy. Jännitystä on todellakin ilmassa, kohta konkreettisesti ilmassa. Me ollaan ihan just kohtsillään lähdössä kuumailmapallolennolle. Kyllä, sillä lennolle, joka ostettiin Niksulle 30-vuotis lahjaksi. Koko aamun olen selvinnyt ilman jännitystä, mutta nyt se sitten tuli ja aika olan takaa. Mä olen kyllä normaalistikin aika kova jännäilijä. Mutta nyt tällainen ihan täysin uusi kokemus on samalla kiehtova, hurja kuin pelottavakin, niin kai sitä vähemmästäkin jännittää. Niksu, äiti ja minä todellakin kohta ollaan tuolla yläilmoissa. Kamera saa luvan laulaa kovaa tahtia, jos siis kykenen.


Ajatuksia tällä hetkellä päässä...

... pysyyhän se pallo ilmassa?
... onkohan mulla korkeanpaikan kammoa?
... tuleeko siellä paha olo?
... pyörrynköhän mä?
... kai me nyt edes selvitään hengissä alas :D

Eli pitäkäähän peukkuja, että kaikki menee putkeen. Nyt on jo pakko lähteä valmistautumaan. Voihan jännäkaki xD

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Täällä ei vielä ole jännitystä, saa nähhä alkaako.😎 äiti.

    VastaaPoista
  2. Ainakin sunnuntaina näkyi pysyvän hyvin ilmassa tuollainen samanlainen :D Otin pallosta kuvankin, kun se lensi Paavo Nurmi Stadionin yli kesken futismatsin :D

    VastaaPoista
  3. Hui vitsi miten jännää! 😱 Mä kans haluisin joskus kokeilla mut mua huimaa jo maailmanpyörässä...

    VastaaPoista