Livbox - heinä- ja elokuu 2016

tiistaina, elokuuta 09, 2016

Kuten teille aiemmin kerroin, mä aion ollut nyt ihan rebeli ja kirjoittaa sekä heinä- että elokuun Livboxeista samassa postauksessa. Sain elokuun boxin eilen hyppysiini ja samalla avasin sitten heinäkuun boxin uudestaan. Olin sen silloin heinäkuussa avannut ja tutkinut, mutta pakkasin kamat takaisin boxiin ja tuotteet jäivät täysin testaamatta. Loma oli lomaa myös uusista kosmetiikkatuotteista. Joten nyt on siis sopiva hetki ottaa tuplasti tuotteita testattavaksi, kun intoa riittää vaikka mihin. Aloitetaan nyt siitä heinäkuun boxista, sen te varmaan olette monesta tuutista jo nähneet, joten räväytän sen nyt esille ilman suurempia peittelyitä :D


Heinäkuun boxin uumeniin upposi yhteensä viisi virallista tuotetta, kaksi näytettä sekä pitkäaikaistilaajalle lisätuote. Herbinan Aqua Spa vartaloemulsio sekä Vuokkosten side näytteet olivat ihan kivat lisät boxin sisältöön, vaikka siteet mulla saa jäädä odottamaan luultavimmin ensi vuotta. Muuten boxin tuotteista kaksi oli näytekokoisia ja kolme täysikokoista. Heinäkuun boxi oli siis kotimaisia tuotteita.

MsChic Mineral Primer meikinpohjustusvoide sai monet tilaajat tuohtumisen partaalle. Tuubissa lukee, että näytettä on 11ml, mutta se ei todella pitänyt lainkaan paikkaansa. Livboxilla ja MsChicillä oli ollut jonkinlaisia kommunikointiongelmia ja tämän vuoksi moni harmistui tuubin sisällön vähäisyydestä. Itsekin ihmettelin, mihin osa tuubista on kadonnut, mutta en sitä lomailun takia sen kummemmin miettinyt. Muuten täst silkinpehmeästä pohjustusvoiteesta sanotaan, että se siloittaa ihon juonteet ja epätasaisuudet tehden meikistä pitkäkestoisen. Parabeniton pohjustus toimii niin voidemaiselle kuin puuterimaiselle meikkivoiteelle. Mähän olen pohjustusvoiteiden, hyvien sellaisten, metsästäjä. Mun kasvot tarvitsee kunnon meikkiin myös hyvän pohjustajan, ettei päivän mittaan öljyyntyminen täysin pilaa meikkiä. Pohjustajia todellakin testaan innolla.

MsChiciltä tuli myös toinen tuote, Natural Beauty Foundation meikkivoide. Mulle tuli sävy 01 Ivory. Meikkivoiteen pitäisi tuntuä iholla ihanan kevyeltä, levittyen helposti tasoittaen ihon sävyn kuulaan kauniiksi ja kaiken lisäksi vielä täydellisen luonnolllinen. Koostumus taittaa kevyesti valoa sekä häivyttää pieniä virheitä ihosta. Tässä on myös SPF15. Kuulostaa ihan täydelliseltä meikkivoiteelta noin luettuna. Ainiin, tämän ei myöskään pitäisi peittää huokosia ja sopii erittäin hyvin herkällekin iholle. Kyllä vaan, siinä on paljon ominaisuuksia pieneen tuubiin. Innolla siis todellakin testaan lunastaako tämä kaiken.

Elivo Arganöljy käsivoide on täydellisen kokoinen tuubi mukaan otettavaksi. Mulla on pakko olla nykyisin käsivoidetta mukana, kun pesen käsiäni meinaan niin paljon, että ne on korput ilman voiteita. Käsivoide sisältää antioksidanttista arganöljyä sekä kotimaista rypsiöljyä, jotka tekevät ihosta pehmeän. Glyseroli, aloe sekä pantenoli taasen kosteuttaa ihoa pitkävaikutteisesti. Tämän pitäisi imeytyä ihoon nopeasti tahraamatta. Toivottavasti, sillä vihaan voiteita jotka jää pyörimään käsiin.

Herbina Body Mist tuoksusuihke tuli minulle Paradise Passion tuoksussa. Tuliko näitä eri tuoksuisina? Body Mistithän ovat hajuvesiä kevyempiä vaihtoehtoja ja sopivat mielestäni kesään ihan täydellisesti. Koko vartalolle sekä hiuksiin soveltuvaa tuoksua on helppo kantaa mukana 100ml pullon vuoksi ja sitä on helppo lisäillä päivän mittaan lisää. Mä olen sellainen tuoksufriikki, että kaikki tällaiset on erittäin tervetulleita mun kokoelmiin :D

Lemon Juice & Glycerine In Shower vartalovoide oli erittäin miellyttävä löytä boxin uumeista. Varmaan jo kymmeniä kertoja olen teille kertonut mun herkästi kuivuvasta ihosta ja laiskana rasvaajana nämä suihkuversiot on mulle ihan ykkösiä. Tämä Lime&Jugurtti voide lähtikin nyt heti tuonne suihkun puolelle ja varmasti tulee testattua ihan tässä piakkoin.


Heinäkuussa pitkäaikaistilaajat saivat kiitoksena Vitaliksen ihovoiteen. Vitalis on itselleni tuttu lapsuudesta, joskin sinne se on myös jäänyt. Ei ole Vitalista tullut käytettyä sen jälkeen. Useita luonnon vajoja ja öljylä sisältävä voide on hengittävä vedetön voide, joka sitoo kosteutta ihoon tehokkaasti. Vitalis on parhaimmillaan huulivoiteena, mutta myös ihanteellinen kynsinauhoille ja karheiden kantapäiden avuksi. Auringon polttama ja pakkasenpurema iho pitää tästä myös ja voidehan käy vauvasta vaariin.


Heinäkuun boxi jätti mut aluksi vähän kylmäksi. Se ei saanut hyppimään suuresti innosta, mutta nyt uudestaan boxin avattuani tajusin, kuinka monta sopivaa tuotetta sieltä oikeastaan tulikaan. Innolla siis lähden kuitenkin testaamaan tuotteita, koska jokainen niistä oli kuitenkin oikein käyttökelpoinen :)


Sitten sujahdetaan uusimpaan boxiin, eli tämän elokuun mysteerilaatikkoon. Boxin avattuani hämmästyin tuotteiden paljoudesta. Boxi sulki sisäänsä yhteensä seitsemän tuotetta, joista kaksi pientä näytekokoa, yksi matkakokoinen ja neljä täysikokoista. Aika huikea sisältö noin määrällisesti ainakin. Ainiin, tulihan siellä yksi minimini hajuvesinäytekin. Jos totta puhutaan, niin meillä tämän boxin avasi Niksu ja luki mulle esittelykortin oikein kunnolla esittäen. Mä en voinut kuin nauraa tuolle höpölle :D Mutta sen saattelemana olin ihan intopiukeana tutkimassa tuotteita.


Ahava Dead Sea Osmoter Concentrate tehoseerumi on toinen näytekokoisista tuotteista. Tehoseerumin pitäisi tehdä ihosta virkeä ja hehkeän näköinen. Ahavaa on tullut boxista ennenkin ja merkki on kyllä yllättänyt positiivisesti. Tätäkin lähden testaamaan oikein innolla.

Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect Complexion Scrub mikä nimihirviö kuorintavoide on mulle tuttu jo entuudestaan. Neutrogenan kanssa olen meinaan erittäin hyvä kaveri ja monia tuotteita olenkin merkiltä testannut. Tämä näytekokoinen tuubi saakin siis jäädä odottamaan matkoja tai jonkun sitä kovasti kaipaavan laukkuun ;) Tämä kuorinta auttaa parantamaan ihon sävyä vähentämällä finnejä ja häivyttämällä vanhoja jälkiä. Kuorintavoide sisältää salisyylihappoa ja hellävaraisia kuorivia biohajoavia mikrorakeita.

Maybelline Color Sensational Vivid Matte Liquid mattahuuliväri, WOOW! Tästä olin ehkä eniten intopiukeana. Meikkejä, niitä on oikeasti aina kiva saada, mutta tämä mattahuuliväri oli oikea superiloinen ylläri. Mulle tuli sävy 05 Nude Flush, joka on aivan mielettömän hyvän sävyinen ja sopii syksyyn. Neliskanttinen puteli vetosi kovasti ja tämä tulee todellakin kovaan käyttöön. Runsaspigmenttinen ja nestemäinen koostumus takaa pysyvän lopputuloksen.

Cien Waterproof Mascara, siis Lidl meikki oli Niksun ensimmäinen kommentti. No kyllä vaan, Lidlin valikoimista löytyy nykyisin vakituiseen Cien meikit ja olen monta kertaa miettinyt, että pitäisiköhän ostaa testattavaksi ihan vain huvin ja uteliaisuuden vuoksi. Ei halpa ole aina huono vaihtoehto. Tässä ripsivärissä pitäisi olla tuuheuttava vaikutus ja innolla lähden tätä todellakin testaamaan.

Cutrin Repair ISM hoitoaine on boxin reilu matkakokoinen tuote. Suojaava ja korjaava hoitoaine tekee hiuksista pehmeät, kiiltävät ja helposti käsiteltävät. Hiuksesta tulee elastisempi jolloin sen ei pitäisi katketa ihan niin  helposti. Okei, kuulostaa ihan mielenkiintoiselta. Nykyisin mulla ei ole enää sitä ongelmaa, että hoitsikat loppuu ennen shampoota, hiukset kun tosiaan lyheni niin radikaalisti. Harmittaa, ettei tälle ole omaa shampoota, mutta samapa tuo, testaan silti :D

Pepsodent White Now Glossy Chic hammastahna. Niksu totesi, että saan käyttää tyttömäisen tahnan ihan yksiskseni :D Oma fiilis oli, että jaahas, taas tahna, mutta johan se edellinen alkaa olla lopussa :D Ei siis tarvitse vieläkään käydä itse ostamassa kaupasta tahnaa, Livbox pitää tosiaan huolen, että hampaita hoidetaan. Glossy Chic on vaniljanmakuinen, mitä ainakin näin kuultuna vierastan. Hammastahnan pitää olla pesevä ja suussa räjäyttävän raikkauden aiheuttava pommi. Mutta kyllähän tämä pinkki tuubi sopii tuonne vessan hyllylle kivasti ;)

Viimeisena vielä Hearts or Nothing- blogin Joannan suosikki tuote Lumene Glow Reveal kirkastava pikakasvohoito. Olen kuullut tästä kotona tehtävästä pokakasvohoidosta pelkkää hyvää, joten tämä oli äärimmäisen iloinen yllätys boxista. Tuotteen ainutlaatuisessa koostumuksessa yhdistyy kuorinta, detox ja ihoa kirjastavat öljyt. Tämä tekee ihosta minuutissa hehkuvan ja iho jää heleän puhtaaksi ja pehmeän tuntuiseksi. Sopii kaikille ihotyypeille ja sitä voi käyttää aina kun iho tuntuu elottomalta ja harmaalta. Tämä tulee varmasti olemaan tarpeellinen siinä vaiheessa kun lapsi on syntynyt. Voin vain kuvitella miten väsynyt silloin tulen olemaan :D Kyllä tää iho nyt jo tarttee apuja. Testaukseen ihan ehdottomasti!


Elokuun boxi saa pitkästä aikaa ihan superisti peukut pystyyn. Olin tämän boxin sisällöstä erittäin innoissani eikä nuo kaksi meikkituotetta todellakaan tätä innostusta vähentänyt ainakaan. Meikit saa multa aina peukkua ja tässä kuussa vielä kaksi kappalein. Nyt siis alkaa armoton testaus ja tulette kuulemaan sitten lopulliset mielipiteet myöhemmin. Mitäs te tykkäsitte näistä boxeista?

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Tää boxi oli hyvä. Neutrogenan kuorinta-aine on tyttären ja minun suosikkini.

    VastaaPoista
  2. Toi pikakasvohoito on ihan huippu! :) Olin aluksi tosi skeptinen, kun mulla on niin ongelmallinen iho, mutta eron huomasi selkeästi!

    VastaaPoista
  3. Elokuun boxi oli omaankin makuuni enemmän ja tuo Lumene oli ihan ehdoton kymppi - sen hankkimista olin itsekin tässä pähkäillyt.. :)
    Tarkemmat arviot boxeista voi lukaista blogista halutessaan:
    elokuu: https://blingershimmer.blogspot.fi/2016/08/livbox-elokuu-2016.html
    heinäkuu: https://blingershimmer.blogspot.fi/2016/07/livbox-heinakuu-2016.html

    VastaaPoista
  4. Elokuun boxi oli kyllä paljon parempi kuin heinäkuu. MSCHIC pohjustaja ja meikkivoide kannattaa testata, minä olen niistä tykännyt. Lumenen naamion ehdin juuri ostaa mutta olipa huippua saada varakappale boxista. Ihan ässätuote boxiin!

    VastaaPoista
  5. Olen niin iloinen, että boksiin pääsi vieläpä täysikokoinen tuote! ♥ Toi tuubihan on törkeen iso!!

    VastaaPoista