Ten years together

keskiviikkona, elokuuta 17, 2016


Kymmenen vuotta sitten oli yksi elämäni ihanin päivä. Sen jälkeen tähän kymmeneen vuoteen mahtuu kyllä niin paljon kaikkea ihanaa, että välillä pitää ihan pysähtyä nitä miettimään. On koettu niin ylä- kuin alamäetkin yhdessä ja niistä kaikista on selvitty. Yhdessä, se on tärkeintä.


Olen kiitollinen joka ikisestä kokemusksestamme, joka ikisestä vastoinkäymisestä ja joka ikisestä onnellisesta hetkestä. Ne kaikki ovat kasvattaneet meitä ja tehneet meistä parempia ja sopivampia toisillemme.



Viimeisen vuoden sisään on tapahtunut hurjasti ja voin sanoa, että rakkaus välillämme on vain lisääntynyt. En voisi kuvitellakaan enää päivääkään ilman tuota ihanaa miestä!


Olen onnellinen, just tästä mitä mulla nyt on. Olen kiitollinen. Olen rakastettu <3

You Might Also Like

8 kommenttia