Totaalista kalenterimaniaa

keskiviikkona, elokuuta 10, 2016

Mä muistelen teille joskus aiemminkin tämän jo kertoneeni, mutta koska en ole nyt ihan satavarma ja uusien lukijoiden tultua joukkoon tahdon kertoa uudestaan :D Mähän olen ollut lapsena ihan hullu toimistotäti. Mä leikin meidän keittiönpöydän äärellä tärkeää virkailijaa ja mulla oli edessäni kamala määrä eriliaisia papereita, kalentereita, post it-lappuja ja kyniä muine tarvikkeine. Puhelin tietysti myös kuului asiaan, pitihän asiakkaille vastailla ja hoitaa niitä tärkeitä hommia. Meillä oli vanha lankapuhelin, jota sain leikeissäni käyttää ja voi miten mä muistan räpeltäneeni numeroita ja pidin puhelinta olkapäällä kuin aikuiset. Voi niitä aikoja, silloin siellä puhelimessa ei ollut ketään oikeasti vakavaa tyyppiä. Toisin se on nykyään. Toisaalta aika hassua, että mä olen nyt todella se toimistotäti, joka saa käyttää kalenteri, post it-lappuja ja puhua niitä puheluita asiakkaiden kanssa. Yksi lapsuuden haaveistani siis toteutui. Mutta eihän se mun himotus kunnolla tasaannu tuolla työpaikalla. Eihän siellä ne pöytäkalenterit ole mitenkään ihmeellisen ihania, enkä mä kehtaa laittaa tarroja tärkeisiin papereihin. Onneksi tätä himotusta voi helpottaa sitten taas omalla kalenterilla ja lappusilla.

Mikä onkaan sen parempi onni tällaiselle kalenteri/vihko/kirjepaperi/toimistotarvike/jne hörhölle kuin Chic Company. Tämä ei ole ensimmäinen, eikä muuten varmasti viimeinenkään kerta, kun teille kyseistä verkkokauppaa puhtaalla sydämmelläni haluan suositella. Tämä ei todellakaan ole maksettu mainos vaan äärimmäisen tyytyväisen asiakkaan rehellinen kirjoitus. Tämä kauppa jos mikä mielestäni ansaitsee jokaisen hehkutuksen, jonka voin antaa. Koska se nyt vaan on niin ihana!


Chic Company verkkokauppa on täydellinen meille tarvikkeisiin hurahtaneille ja palvelu on oikeasti täysi 10! En muista, missä olisin saanut niin nopeasti vastauksia kyselyihin ja minusta asiakkaana välitetään. Arvostan sellaista tuhannesti ja monesti palaan kauppoihin ihan vain palvelun takia, vaikka tuotteet olisivatkin kalliimpia kuin muualla. Itsekin asiakaspalvelijana tiedän, ettei se homma ole aina kaikkein miellyttävintä, joten osaan arvostaa heitä, jotka sen hoitaa kunnialla. Chic Companyn kanssa asioidessa musta tuntuu, että minulla tilaajana on väliä. Mutta tietysti itse tuotteet, joita kaupasta saa. Mä menin ihan totaalisen sekaisin, kun heidän valikoimiin tuli kalentereita. NIIN IHANIA kaletereita, etten meinannut pysyä pöksyissäni. Eikä siinä vielä kaikki, kalenteriin sai vaikka mitä ihania lisäosia!!!


Mä myönnän nyt jo tässä vaiheessa, että kyllä, homma lähti ihan lapasesta ja mä tilasin tuotteita ihan reippaasti. Koska, ne nyt vaan on aivan liian ihania ja onhan 18 kuukautta mukana kulkevaa kalenteria ihana koristella just täydelliseksi. Tilasin lisäksi tuollaisia kortteja, pahvisia taskuja, tarroja sekä kotiplanner osion.


Kalentereita oli tosiaan useammalla eri kannella ja vähän erivärisellä sisuksella kannen mukaan, mutta muhun iski ihan täysiä tämä vaaleanpunainen hempeä kalenteri. Pioneilla ja ihanalla tekstillä varustettu kansi oli sellainen, jota tiesin haluavani kantaa koko 18 kuukautta mukanani.



Jos jostain haluan mainita, niin tämä kalenteri ei ole sitten mikään ihan pikkuinen, joka mahtuu sopivasti jokaiseen laukkuun mukaan. Mutta mä voin kertoa, että rakastan tätä kokoa täydestä sydämestäni. Kalenteriin mahtuu kirjoittamaan, laittamaan tarroja ja vaikka mitä ihanaa. Jokaiselle kuukaudelle on omat välilehdet, koko kuukausi näkyy yhdellä aukeamalla ja sitten joka viikolle vielä oma aukeama.



Kalenteria voi tosiaan muokata ihan omaksi mieleisekseen. Sivut ovat irroitettavissa ja takaisin laitettavissa. Nuo kartonkiset taskut sopii kivasti tuonne väliin, jos tahdot säilyttää jotain tärkeitä papereita yms. kalenterin välissä. Tuo kotiplanner on myös hyvä. Siellä on viikottaisia ja kuukausittaisia tavoitteita, budjettilaskelmaa ja siivousapuri. Tykkään siitä ihan hirmuisesti :) Ja näistä kaikista jos nyt totta puhutaan.



Kalenterillä oli hintaa 29,90€ ja se kulkee tosiaan mukana sen 18 kuukautta. Eli pitkäaikainen kumppani. On siis todellakin ihanaa, että saa koristella sitä mielin määrin ihanilla jutuilla. Kalenterin sisältä löytyy myös ihania tekstejä, joten se ilahduttaa jokainen päivä.


Tuo kirjoitusalusta ja notes on tilattu aiemmin jo, mutta Chic Companylta löytyy tosiaan myös niitä. Samoin kynät ja nuo klemmarit. Aivan liian ihania juttuja, eikö? Suosittelen todellakin tutkimaan verkkokaupan valikoimaa, sieltä löytyy vaikka mitä ihanaa.

Ja todellakin jotain kivaa järkättiin Chic Companyn kanssa myös teille. Saatte 10% alennuksen tilauksestanne koodilla Janet10.


No, joko kävitte? :)

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Pakko käydä tuolla kurkkimassa, niin ihanilta näyttää nuo sinun kalenteri- ja vihkojutskat <3

    VastaaPoista
  2. Kalenterit oli teiniaikoina ihan must! Nykyään merkkailen kaikki tärkeät asiat seinäkalenteriin, vaikka semmoinen taskukalenteri (?) olisikin tosi kiva. En vaan oikein enää osaa käyttää niitä..

    VastaaPoista
  3. Ooh, näyttää ihanalta! Uuden kalenterin korkkaaminen on kyl mun lempihetkien TOP 10:ssä!

    VastaaPoista
  4. Aaaa toinen toimistotarvikefriikki täällä! Sain just oman kalenterini ja oon ihan superinnoissani! :D Mitenhän malttaisin tehdä kalenteriin vain viikon kerrallaan niinkuin suunnittelin...

    VastaaPoista
  5. Mua niin himottais tommonen kalenteri! Helenan blogista jo kattelin, mut sit epäilen et mulla käy silleen et ekan viikon oon innoissani sen kanssa ja sitten jää kesken. Jokatapauksessa uus kalenteri on hankittava, mutta täytyy nyt harkita sitten että millainen :D

    VastaaPoista