Viikko 33

maanantaina, elokuuta 22, 2016

Voihan väsymys, kolotus ja jumitus. Mä en ole viime yönä oikein saanut nukuttua. Mun kipuileva yläselkä piti mua hereillä monta kertaa yön aikana eikä mikään asento tuntunut auttavan. Näinköhän tää mun alati kasvava vatsa tekee mun selän kipeäksi? Olen yrittänyt kiinnittää huomiota ryhtiini, etten vain päästä itseäni könöttämään huonoon asentoon, mutta silti sain vaivoikseni selkäsäryn. Olen tänään ollut ihan ärrinpurrin väsymyksestä ja kivuista sekä tietysti ihan jäätävästä työkiireestä. Meillä on töissä nyt joki ihme kiirebuumikin menossa, eli saa painaa menemään tuhatta ja sataa. Ei, vieläkin kovempaa. Välillä tuntuu, ettei todellakaan pysy perässä, kun hommaa on niin kamalan paljon. Ja lisää vaan sysättäisiin. Työstressi on tällä hetkellä aika.... no liian kova ja en pidä siitä yhtään. Nää kaikki mun tuntemukset kun kuitenkin vaikuttaa tiitisen oloonkin.


Viikonloppu tuli jälleen kerran tarpeeseen. Lepäsin taas kunnolla, koska sitä mun kroppa todellakin kaipaa. Lueskelin kirjoja, lepäilin ja katselin telkkaria. Tietysti perus kotihommat piti hoitaa ja Sirja ystävääkin näin, mutta muuten erittäin rauhallista menoa. Tälle hektiselle työviikolle tarvitsee oikeasti kunnon levähdyksen ja vapaana olon. Siitä ei kyllä ole tietoa tällä viikolla lainkaan. Siitä levosta meinaan :D On tiedossa vaikka ja vallan mitä tekemistä ja menemistä. Viikonloppuna mennään juhlimaan kummitädin ja hänen miehen 120-vuotis juhlia, joten voipi olla, että ens viikolla sitä vasta väsynyttä porukkaa onkin :D


Mä olen ollut ihan äärimmäisen onnellinen. Viime viikko oli niin rakkauden täyteinen. Meidän 10-vuotis saavutus oli jotenkin niin mahtava. Yks kolmasosa elämästä tullut vietettyä yhden ja saman ihmisen kanssa. Olen tainnut löytää sen oman toisen puoliskoni tai sit me ollaan vaan kasvettu niin hyvin yhteen. Mutta onnellisuus, se on ollut mulla niin vahvana tunteena nyt, että en voi kuin hymyillä. Kaikki tuntuu nyt menevän niin hyvin, että ihan jopa pelottaa. Voiko tää kaikki kaatua sit ryminällä...? Ei sais pelätä vaan pelkästään nauttia <3



Nyt mä lähden käymään ostoksilla, vauvanvaateostoksilla. Meidän kylän facebook kirppiksen kautta on löytynyt jo vaikka mitä kivaa, vaatteita itselle ja tulokkaalle, joten käyn hakemassa lisää juttuja. Pitäiskin muuten postailla siitä, että mitä kaikkea pitäisi vielä hankkia. Meinaan meillä ei ole mitään muuta kuin vaatteita vähän. Ei kai niillä ole vielä kiire :D

Ihanaa alkanutta viikkoa muruset <3

You Might Also Like

10 kommenttia