Viikko 31

maanantaina, elokuuta 08, 2016

Uusi viikko ja uudet kujeet. Eikäs se sanonta niin mennyt? Uusista kujeista en kyllä tiedä, mutta uusi viikko tietää uusia päiviä ja sitä rataa. Mun viikko alkoi onneksi todella kivasti. Kävin jäätelöllä bloggaaja kollega Annin kanssa. Elokuun Livbox saapui, joka aiheutti iloisia ilahduksia pitkästä aikaa ja nyt loppuillan olen saanut kyhnöttää oman rakkaan viekussa Breakin Badia katsellen. Siis se sarja, tiedättehän. Mä olin kuullut tästä vain muutaman kerran, mutta jostain tuo ukko kulta oli nyt saanut sen päähänsä ja katsoo koko sarjan läpi. Mä olen osittain kärryillä mitä sarjassa tapahtuu, mutta mulle tässä hommassa on ihaninta se, että saan köllöttää rakkaan vieressä :D <3


Viime viikko oli Instagramin puolella vähän hiljaista, mutta väsyneenä ei oikein tullut edes muistettua onko kuvia laittanut vai ei :D Paluu takaisin arkeen ja varsinkin töihin oli sen verran rankka, että unille oli päästävä iltaisin jo heti kahdeksan jälkeen. Mikä teki kyllä oikein hyvää. Itse asiassa mun pitäisi nytkin jo kiirehtiä laittamaan huomisia eväitä, että pääsisin pian nukkumaan. Kello menee vain niin kamalaa vauhtia, ettei meinaa perässä pysyä.

 


Viime viikolla ei tosiaan oikein tapahtunut mitään ihmeellistä. Kovin tavallista arkea ja sen sellaista. Sunnuntaina oli aika korjata meidän marjapensaiden sato. Mustaviinimarjaa sain reippaan viisi litraa ja muutaman hassun punaviinimarjan meidän kasvavasti minipensaasta. Mustat oli niin hyvän maikuisia, että veivät kielen mennessään. Mansikat jäi tänä vuonna saamatta pakkaseen, mikä harmittaa ihan hirmuisesti. Onneksi sain sentäs omasta puskasta ihan hyvän saaliin ja nyt saa talvellakin vitamiineja smoothien joukkoon.


Tällainen superpikainen maanantaipäivitys nyt tähän väliin. Nyt on pakko lähteä valmistautumaan tiistai päivään. Toivottavasti teidän viikko alkoi mukavissa merkeissä :)

You Might Also Like

0 kommenttia