H&M -10% ale ja ilman toimituskuluja

torstaina, maaliskuuta 01, 2012

Ei, en vaan voinut vastustaa kiusausta. Tarjous on siis voimassa vielä 4.3. asti koodilla 9756.

kuvan saa klikattua isommaksi :)

Minä taas Paint taidoillani sain aikaseksi jopa noinkin hienon kollaasin :D Osaa ihanista paitiksista en saanut, sillä kokoni myytiin sopivasti loppuun shoppailuni aikana :( Näitä jään siis kärkkymään kaupoista ja josko joskus ilmaantuisi vielä nettiinkin kokoja. Kevättä kohden mennään siis vaatteissakin. Laukun pistin ostoskoriin ihan sillä mielenkiinnolla, josko hihna olisi riittävä pään yli, että moottoripyöräillessä saisin sen turvallisesti lukittua itseeni :D Mutta voi siis olla et menee palautukseen jos ei ole tarpeeksi pitkä. Mullahan on jo aiemmin ostettu saman värinen ja melkein samanmuotoinen, mutta siinä ei oo vetoketjua eikä tarpeeks pitkää hihnaa.

Hyödynsittekö te alennusta? Onko kevät vaatteita tulossa jo kotia kohti?

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. No siellä minäkin olen pari päivää pyörinyt ja miettinyt tilattavia :D taas.. :S

    VastaaPoista
  2. maisamiisa: Voi meitä :D Mut mä sentäs tein jo rikoksen sä vaan mietit ;)

    VastaaPoista
  3. Minä tilasin juuri tuollaisen laukun vähän aikaa sitten, mustana tosin, mutta mulla se ainakin menee pään yli. Toppatakin kanssa vähän ahtaampi, mutta menee silti :)

    VastaaPoista
  4. Heidi: Jes, hyvä tietää :) Sitä varten lähinnä tuon laukun tilasin. Välillä kiva pistää moottoripyöräillessä muutakin kuin reppu selkään ;)

    VastaaPoista
  5. Olen nyt yrittänyt pysytellä tuolta hm.com:ista pois kun sen tietää kun sinne menee, niin ilman tilausta sieltä ei poistuta :D

    VastaaPoista
  6. Voi kun mä en osaa tilailla vaatteita, se on niin vaikeeta enkä jaksa palauttaa :( Mutta kiitos vinkistä, voishan tota illan iloksi käydä kurkkimassa jos jotain kivaa kuitenkin olisi eikä vois olla tilaamatta ;)

    VastaaPoista
  7. Hihih, itse olen yrittänyt väistellä kaikkia houkutuksia, sillä loppukeväästä pääsisin Lontooseen shoppailemaan.. Jospa siinä riittäisi porkkanaa ;)

    Laapa

    Laapalaura.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. Karoliina: Jep, mä kans yritän aina pysyä poissa sieltä, ettei vaan tuu tilailtua liikaa :D

    Milma: Hih :D Niin mä muistinkin ku oot joskus aiemminkin maininnut. Musta taas kotona on paljon kivempi sovitella eikä oo kauhia hoppu. Toisaalta siitä puuttuu se shoppailu tunnelma eikä valikoima ole niin laaja ;)

    Laapa: No kannattaa säästää kaikki rahat sinne shoppailuun! Vähänkö oon kade :D Mä voisin lähtee kans ihan millon vaan :)

    VastaaPoista
  9. Miä oon käynnyt tuol joka päivä ja nyt toi koodi kävi himottaa liikaa. EN voi estää enää shoppailu himoa :(

    VastaaPoista
  10. Krista: Höh, sun kommentti olikin mennyt roskapostiin, enkä ollut huomannut aiemmin.

    Shoppailuhimo on kyllä paha juttu :D Itsekään en useimmiten voi sitä estää :D

    VastaaPoista