Tuki ostoksia

perjantaina, maaliskuuta 30, 2012

Mikä pienoinen paniikki kytee tuolla takaraivossa... Kerkeenköhän tehdä kaiken mitä olen suunnitellut? Olen koettanut hokea itselleni, et ei haittaa vaikken kerkeisikään. Hätävarana voin kuitenkin lauantai aamuna käydä kaupasta vielä ostamassa jotain valmisherkkuja mikäli siltä tuntuu. Mä olen kyllä mahtava stressaaja ja siitä ei ole muuta kun haittaa. Olen toitottanut itselleni et kaikki sujuu ja vaikkei sujuiskaan nii ei haittaa. Ostoslista on valmiina, et kaikki pitäis sen perusteella muistaa, mut mä kuitenkin unohdan jotain ja se on varmaan unohtunut jo siitä listaltakin. Jos ei muuta nii mä unohdan laittaa herätyskellon ja nukun pommiin.

Kaikenlisäksi vieras määräkin on vielä ihan auki. Onneksi toinenkin ystäväni ilmoitti tulostaan, eli ainakin neljä ilmestyy paikalle. Koska tarjottavaa tuntuu olevan tällaiselle porukalle ehkä vähän liiakseenkin nii mä voin lähettää sit postissa teille herkuteltavaksi ;D.

Mut oikeasti mun asiana tänään oli viime viikonloppuna ostamani "tuki ostokset". Toiseksi nuorin serkuista, Minde, oli keräämässä varoja luokkaretkelleen ja myi Oriflamen saippuoita. Tilaukset oli jo tehty ja tuotteetkin saapuneet tilanneille, mutta mä pääsin ostamaan Maken (eli vanhimman serkun) saippuat. Hänen tyttöystävänsäkin oli ostanut, joten mielellään antoi mulle sit oman tilauksensa. Ja noi saippuut on ihania! Tuoksuu tosi herkulliselle ja tekee ihosta pehmeän.

kuva: Janet

Tuo keskimmäinen on samalla vielä kuoriva. Näitä pääsin siis kokeilemaan serkuillani saunassa, mutta omat putelit pysyy vielä kiinni. En ole raaskinut aukaista :D Kiinnostaisi kyllä muutenkin tutustua Oriflamen tuotteisiin, meikkeihin ja rasvoihinkin. Onko ne sit niin hyviä mitä olen kuullut? Onko teillä kokemusta sarjan tuotteista?

Mut joo, kaippa mä nyt koetan keskittyä töihin ja unohtaa tulevan illan touhuilut (ihan ku se muka onnistuu).  Perjantait on yleensä töissä kaikista kiireisimpiä, et voi olla et mä tukahdun tänää kiireeseen ja stressiin :D
Älyttämän kivaa perjantaita teille ♥

You Might Also Like

0 kommenttia