Saanen hehkuttaa uusinta voittoani?!

maanantaina, maaliskuuta 12, 2012

Mulla on kyllä ollut nyt arpaonni puolellani. Lotto vetää joka viikonloppu, mut vielä ei oo tullut voittoa. Kuitenkin taasen voitin yhden aivan mahtavan palkinnon! Mungolife-blogin ihana Anna oli suunnitellut oman malliston ja mä sitten arvonnassa voitin yhden malliston tuotteista. Mä en osannut oikeasti millään päättää minkä tuotteista haluaisin, joten enttententtenillä loppuvalinnaksi tuli Tallulah-mekko. Kaikki malliston vaateet olisin halunnut ehdottomasti itselleni ja tällä hetkellä kärkynkin Nelly.comia uusien tuotteiden saapumisilla.
Iiik, olen niin onnellinen :)

kuva: Annan Mungolife-blogista!!


Multa ei kyllä löydy tollasia upeita sääriä kuten Annalta, mutta mekkoa en malta siltikään odottaa kotiutuvaksi. Tuhannet kiitokset vaan Annalle ja erittäin suuret onnittelut upeasta mallistosta! <3

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Hurjasti onnea taas kerran! :) Sinulla on kyllä tuuria nyt matkassa arpavoittojen suhteen! ;)

    VastaaPoista
  2. Kariliina: VOi kiitos ♥ :) Nyt on kyllä ollut ihme tuuria, sillä yleensä mä en voita yhtikäs mitään. Tästä opin, että kyllä niihin arvontoihin vaan pitää osallistua, että voi voittaa :)

    VastaaPoista
  3. Oh, taas sinä veit voiton nenäni edestä! :D Mutta onnea hurjasti silti! :) Mun lemppari oli se pitsimekko, olikohan nimeltään sonata.. Hyvän malliston Anna kyllä tehnyt, kaikki kelpaisi! :)

    VastaaPoista
  4. maisamiisa: Anteeksi :D Ei ollut tarkoitus ;) Ja kiitos ♥ Mä oikeesti vedin enttententten teelikamentten ku en osannut päättää minkä valitsisin. Se pitsimekkokin oli ihana ja se takki ja se kauluri ja kaikki :D Mä koitan ens kerralla antaa voittoni sulle ;) Vaik olis kuule mullekin kelvannu se sun voittamas IPad. Oletko kovasti käyttäny sitä? :)

    VastaaPoista
  5. Onnea voitostasi :) Tuo mekko on kyllä ihana :)

    VastaaPoista