Liikunnat vko 12 ja ihana viikonloppu!

maanantaina, maaliskuuta 26, 2012

Viikonloppuna on tullut herkuteltua mitä ihaninta ruokaa, käyty kävelemässä, katsottu telkkaria lasten kanssa, saunottu maailman ihanimmassa saunassa, nautittu rakkaitten ihmisten seurasta ennenkaikkea ja mitäs muuta vielä.... no kärsitty siitä pirun migreenistä!
Perjantai iltana saavuttiin perille siinä kympin pintaan ja kaikki oli vielä valveilla, kummityttöni oli kuulemma ottanut pienet unosetkin, että jaksaa valvoa meidän tuloon saakka. Iltapalaksi syötiin vielä omatekemää pizzaa ja unille mentiin vasta yhden pintaan. Yö nukuttiin melko hyvin, sukulaisteni koira vaan rakastui N:n ja vahti häntä lähes koko yön ja mä heräilin siihen välillä. Kummitätini tuli aamulla kotiin yötöistä ja pikkuhiljaa siinä alettiin sitten jo heräillä. Aamusta touhuiltiin lasten kanssa ja kaikkea kivaa, kunnes ihan yhtäkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi päätä pikkusen jomottaa. Rakas serkkutyttö Meli sitten hieroi mua pariinkin otteeseen, mutta helpotusta ei näkyvissä. Kipu kovenee ja kovenee. Mun kaikki lääkkeet toki jäi kotiin, sillä en vaan osannut kuvitella kivun tulevan. Ei muuta kuin kummitätini lääkekaapille vierailulle. Hänkin kärsii migreenistä, joten lääkkettä oli tarjolla. Sain kokeiltavakseni Sumaratio migreenilääkkeen ja tämä olikin ihan uusi tuttavuus. Sitten vain pää tyynyyn ja lepoa. Kuinka kultaisia koko perhe olikaan, lapset varsinkin. Ovat niin tottuneet tuohon tautiin, kun äitinsä kärsii, niin antoivat mun levätä rauhassa. Make, vanhin heistä, jopa komensi nuorempia välillä olemaan hiljempaa. Siinä toipuillessa sitten menikin muutama tunti. Ja mikä yllätys, eihän tuokaan lääke mulle tepsinyt. Voitte vaan kuvitella kuinka väsynyt olen tähän tautiin, kun mikään lääkekään ei auta. Onneksi olo kuitenkin helpottui illaksi sen verran, että pääsin tosiaan saunomaan ja syömään niitä kummitätini loihtimia herkkuja. Mut arvanette kuinka mua harmitti, ihan suoraan sanottuna vitutti, kun niin sopivasti vierailuksi tuo penteleen tauti taas tuli. Ja mikä mukavinta, eihän se yön aikana ollut edes lähtenyt pois, vaan siirtyi oikealta puolelta päätä vasemmalle. Oli meillä kiva automatka kotiin, kun mä kärsin. Tai siis matka meni niin, et ukko kulta joutui ajella ilman seuraani, kun mä nukuin lähes koko matkan.

Muuten meillä oli kyllä todella ihana reissu ja puhetta ole, että Meli tulisi meille pääsiäiseksi. Kyllä kutsua pamahti myös koko muulle perheelle, että nähtäisi taas pian :) Ja mites kävi lahjojen? Ne oli oikea menestys! Leluilla piti käydä leikkimään heti, kun paketit oli aukaistu ja vaatteet meni kans päälle samantien. Mulle tuli niin hyvä mieli, kun kelpasivat :)


kuva: weheartit.com

Ja loppuun vielä ne viimeviikon liikunnat.

Ma: Sali 1h 15min
Ti: Zumba 1h
Ke: -
To: Tallityöt 40min ja ratsastus 45min
Pe: -
La: Lenkki serkkujen kanssa 45 min
Su: -

Mut kivaa maanantaita teille! Mites tein viikonloppu meni? :)
Niin, ja virallisesti kesäaika on siis aloitettu :) Tule lämmin pian :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Inhottava migreeni - voi että :( :( Mutta kiva kuulla että muilta osin matkanne on mennyt hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta :( Ja siihen kun ei oikein mitenkään voi vaikuttaa. Mut kyllä onneksi kerkesi nauttimaankin :)

      Poista